جمعه 22 مرداد 1395 - 10:52

خبر خوش مدیرکل راه و شهرسازی از اتمام پروژه‌‌های راهسازی چرام و سوق به دهدشت/ انتخاب پیمانکار جدید در پروژه سوق- دهدشت

با توجه به بهبود شرایط اقتصادی دو جاده سوق به دهدشت و چرام به دهدشت تا 8 ماه آینده به بهره‌برداری می رسد.

با توجه به بهبود شرایط اقتصادی دو جاده سوق به دهدشت و چرام به دهدشت تا 8 ماه آینده به بهره‌برداری می رسد.

به گزارش «بویر نیوز» به نقل از فارس، حسن فدایی با تاکید بر اینکه کمبود اعتبار مهم‌‍ترین مشکل پروژه‌های نیمه‌تمام حوزه راه‌سازی در شهرستان‌های کهگیلویه و چرام است، بیان داشت: با توجه به مشکلات مالی در سال گذشته امکان بهره‌برداری از این دو محور میسر نشد و به دلیل مسائل اعتباری این پروژه‌ها از برنامه زمان‌بندی عقب افتاد.

وی با عذرخواهی از مردم به خاطر مشکلات پیش آمده در طول این دو مسیر و عقب ماندگی این پروژه‌ها از برنامه زمان‌بندی به خاطر مسائل اعتباری، بیان کرد: از صبر و تحمل مردم شریف این مناطق و همکاری آنان با پیمانکاران راهسازی کمال تشکر را دارم.

فدایی افزود: با توجه به بهتر شدن وضع اقتصادی دولت و بحث بازگشایی اسناد خزانه که در سال 95 اقدام موثر و خوبی در این زمینه شروع شده است، اداره‌کل راه و شهرسازی نسبت به تکمیل دو محور سوق به دهدشت و چرام به دهدشت از این محل اقدام کرده است.

وی تأکید کرد: با تمهیدات انجام گرفته از سوی اداره کل راه و شهرسازی، امید است با تامین حدود 60 درصد از منابع مورد نیاز این پروژه‌ها از محل اسناد خزانه اسلامی حداکثر تا 8 ماه آینده این پروژه‌ها به اتمام برسد و در اختیار مردم شریف این مناطق قرار می‌گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد افزود: با توجه به مشکلات پیمانکار قطعه دوم جاده سوق به دهدشت تا یک هفته آینده نسبت به تعیین تکلیف وی اقدام می‌شود و اقدامات لازم نسبت به انتخاب پیمانکار جدید انجام خواهد شد.

فدایی با اشاره به اهتمام جدی استاندار و نماینده کهگیلویه بزرگ برای به ثمر نشستن این دو پروژه گفت: لازم می دانم از همکاری و مساعدت استاندار و نماینده چهار شهرستان استان برای کمک به پیشبرد این پروژه‌ها قدردانی ویژه داشته باشم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=200027
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. تهران گفت:

    درود بر تلاش. هایی شبانه روزی بچه هایی جوان شهر سوق و بخشدار عزیز

  2. ناشناس گفت:

    درود بر بهترین و تلاشگر ترین مدیرکل استان، زنده باشی، ولی قضیه عوض کردن مدیریت های اداره چی شد

دیدگاه شما