پنجشنبه 21 مرداد 1395 - 12:01

افتتاح سه پروژه بزرگ مهم سفر هیئت دولت در بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج/ زایشگاه جدید راه اندازی می شود

رییس بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج گفت: در سفر هیئت دولت به استان سه پروژه مهم درمانی در بیمارستان امام سجاد(ع) افتتاح و به بهره برداری می رسد.

1121139512 (1)

به گزارش «بویر نیوز»، دکتر فرزاد وفایی صبح پنجشنبه، در نشست خبری با خبرنگاران بیان کرد: در این سفر با حضور وزیر بهداشت اتاق عمل جراحی قلب، بخش آنژیوگرافی و بخش مراقبت های ویژه جراحی قلب با اعتباری بالغ بر 15میلیارد و 52 میلیون و 468هزار تومان هزینه شده است.

وی بیان کرد: برای تجهیزات بخش اتاق عمل جراحی قلب یک میلیارد و 100میلیون تومان، بخش آنژیوگرافی پنج میلیارد و 500 میلیون تومان و بخش مراقبتهای ویژه 594 میلیون تومان هزینه شده است.

رییس بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج خاطرنشان کرد: 43 نفر نیروی تخصیصی در این سه بخش مشغول به کار خواهند شد که در آینده این تعداد به 53 نفر خواهد رسید.

1121139512 (11)

وفایی تصریح کرد: دو اتاق عمل جراحی قلب با 184 مترمربع، آنژوگرافی با 246متر مربع و بخش مراقبت های ویژه قلب با 6 تخت و 302مترمربع ایجاد شده است.

وی با اشاره به مزایای مرکز جراحی قلب ادامه داد: هم اکنون به ازای هر 1000نفر بیمار در استان هفت بیمار به شهرستان و استانهای همجوار اعزام می شود که سه چهار نفر نیاز به جراحی قلب دارند که با افتتاح این مرکز اعزام های مربوط  به جراحی قلب انجام نمی شود.

زایشگاه جدید در حال ساخت است/ تعداد مراجعان فعلی 2/5 برابر ظرفیت است

رییس بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج با اشاره به اینکه زایشگاه فعلی این بیمارستان با مشکلاتی مواجه است، عنوان کرد: این زایشگاه دو شهرستان بویراحمد و دنا و بیماران مشکل دار سایر شهرستانهای استان را نیز پوشش می دهد و هر شب 10 زایمان انجام می شود در حالی که ظرفیت آن چهار زایمان است.

وفایی تاکید کرد: زایشگاه جدید بیمارستان که عملیات اجرایی آن بهمن ماه سال گذشته آغاز شده بود، 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا کنون 300میلیون تومان در این زمینه هزینه شده است.

وی افزود: این زایشگاه یک میلیارد و 150میلیون تومان هزینه ساخت در بردارد که کاملا تامین اعتبار شده است که طی سه تا چهارماه آینده افتتاح و به بهربرداری می رسد.

بهره برداری از مجتمع اورژانس بیمارستان امام سجاد (ع) تا چهار ماه آینده

رییس بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج تصریح کرد: اورژانس بزرگسالان، اطفال و مسمومیت های بیمارستان امام سجاد(ع) طی چهار ماهه آینده ایجاد و راه اندازی می شود و تاکنون 500میلیون تومان هزینه شده و 350 میلیون تومان برای بهره برداری نیاز دارد.

مرکز درمان ناباروری استان تا اواخر اسفند ماه افتتاح می شود

وفایی بیان کرد: مرکز درمان ناباروری استان تا اواخر اسفند ماه افتتاح و به بهره برداری می رسد برای تکمیل این مرکز 450میلیون تومان تامین اعتبار شده است.

وی اضافه کرد: عملیات اجرایی مرکز پزشکی هسته با همکاری بانک پارسیان کشور با اعتباری بالغ بر 450میلیون تومان آغاز شده است.

رسانه ها توضیحات مسئولان را همراه با خبر منتشر کنند

دکتر فرزاد وفایی با استقبال از نقد سازنده رسانه ها، تاکید کرد: هیچ ادعایی نداریم که ایده آل هستیم و هیچوقت به دنبال پنهان کاری نبوده ایم ولی توقع داریم اگر همراه بیماری اطلاعاتی به رسانه ها می دهدف حداقل با مسئولان نیز تماس گرفته شود و توضیحات ما را نیز بشنوید.

به گزارش «بویر نیوز»، سه پروژه بزرگ و مهم بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج روز یکشنبه و با حضور وزیر دبهداشت و از طریق وئدو کنفرانس توسط رئیس جمهور افتتاح می شود.

 

 

1121139512 (13)

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=199925
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. شیبانی گفت:

    درود بر دکتر وفایی که با خدمات صادقانه و خالصانه شان رتبه ی بیمارستان امام سجاد(ع) را به پنج بیمارستان برتر کشوری ارتقاء داده اند.به امیدموفقیت روز افزون ایشان

  2. منصف گفت:

    همه افتخارات دولت تدبیر و امید بهداشت و درمان است و حقیقتا در این حوزه در استان خیلی خوب کار شده است.

  3. ناشناس گفت:

    دست مریزاد

  4. ناشناس گفت:

    درودبرجناب دکتروفایی وپرسنل زحمت کش بیمارستان امام سجاد

  5. حسین گفت:

    موقعی جراح قلب نداشته باشیم اتاق عمل به چه دردی میخوره

  6. علی گفت:

    متاسفم برا خبرگزاری که همه نظرات رو نشون نمی ده .نقاط قوت رو تشون بدین نقاط ضعف رو هم نشون بدین.

  7. z.architecture گفت:

    بهره برداري از چنين بخش هايي باعث آسايش و راحتي مردم و افزايش كيفيت خدمات درماني در استان خواهد شد،از جناب آقاي دكتر وفايي و پرسنل زحمتكش به نوبه خودم تشكر ميكنم ..دعاي خير مردم بدرقه راهتون .. به اميد موفقيت هاي بيشتر در عرصه درمان و خدمت رساني به مردم عزيز استان 

  8. z.architecture گفت:

    با تشكر از رياست محترم بيمارستان امام سجاد و زحمتكش آن بيمارستان، بهره برداري از چنين بخش هايي باعث آسايش و راحتي مردم و افزايش كيفيت خدمات درماني در استان خواهد شد، به اميد موفقيت هاي بيشتر

دیدگاه شما