سه شنبه 12 مرداد 1395 - 2:08

کسی که پس از سالها مدیریت ماشینش سمند است؛ کنایه سنگین کاندیدای کهگیلویه

که نامه نوشت ونیمی از حقوق ناچیزی (1500 از 3000 تومان) خود را برای کمک به رزمندگان برگشت داد.

اولین گرامیداشت شهدای گمنام شهر قلعه رئیسی با همکاری دفتر امام جمعه و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه در شب شهادت امام جعفر صادق علیه السلام برگزار گردید.

به گزار بویرنیوز، سید فرزاد نجات نیا از مشاوران مجمع تشخیص مصلحت نظام بعنوان سخنران یادواره شهدای گمنام در ابتدا شهادت شیخ الائمه حضرت امام جعفر صادق علیه السلام در سن 65 سالگی را تسلیت و تعزیت گفت. ویادآور شد خطه مردم فهیم و فرهنگ دوست چاروسا 63 شهید دفاع مقدس تقدیم انقلاب نموده ومیزبان 2 شهید گمنام، که جمعا 65 شهید گلگون کفن را در دامن خود جای داده است.

photo_2016-08-02_02-36-40

وی خاطرنشان کرد: امشب به برکت شبی که متعلق به رییس مذهب و این 65 شهید است، دعا کنیم به حق شهدایی که “لتراب مقدمه الفداه” امام زمان شدند، ما مستشهدین بین یدیه ایشان شویم چرا که به استناد آیه قرآن “فضل الله مجاهدین علی القاعدین اجرا عظیما ” و در بستر بیماری نمیریم، بلکه در سنگر مجاهدت به فیض شهادت نائل شویم.
مشاور رئیس و سرپرست سابق حوزه ریاست مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری افزود: امام صادق (ع) 4000 شاگرد حوزه و دانشگاه تربیت کرد ازجمله هشام، مفضل، ابوحمزه ثمالی و محمد ابن مسلم ها و… که وقتی اعرابی مسیر طولانی برای عرضه دین خویش به محضر حضرت آمد، امام فرمود مگر محمد بن مسلم نبود! واین نشان از سطح بالای علمی و ایمانی اصحاب سر ایشان دارد. واکنون به برکت انقلاب اسلامی و مکتب امام جعفر صادق(ع) تنها در دانشگاه جامعه المصطفی العالمیه دهها هزار دانشجو از 95 کشور مشغول تحصیل، که سفیران ترویج مکتب اهل بیت عصمت وطهارت در اقصی نقاط عالم هستند.

photo_2016-08-02_02-36-51
رییس سابق شوراي هیئات مذهبی استان به سخن امام خمینی ره در مورد شهدای مفقودالاثر و گمنام اشاره کرد که فرمودند: “سلام و درود ما بر پاره های تن این ملت که در بیابان ها انیس و مونسی جز نسیم بیابان و همنشینی با حضرت زهرا ندارد. اشاره کرد و گفت؛ نسل جوان بعد جنگ بدانند یکی مثل شهید خاکسار که سال گذشته با استفبال گسترده در شهر دهدشت روبرو شد، یازده هزار و ششصد و هشتاد روز در جزایر مجنون مفقودالاثر بود. این شهید عزیز و امثال این شهدای گمنام (افلاکیان خاکی و گمنامان زمین و آشنایان عرش) که در جوارشان غرق نعمت هستیم شکایت و تاییدشان فردای بازار قیامت میزان و مورد تایید خداوند متعال است. وکسانی که بیت المال را حیف و میل می کنند بدانند پایشان گیر است و پاسخی نخواهند داشت.

وی بسیجی شهیدی را الگوی خود و مسئولین عنوان کرد: که نامه نوشت ونیمی از حقوق ناچیزی (1500 از 3000 تومان) خود را برای کمک به رزمندگان برگشت داد.

این فعال فرهنگی به احوالات شهید رجایی پرداخت: که پول عایدی دست فروشی رو بیشتر به شریکش داد وگفت تو عیال بارتری و خرج زندگیت بیشتر است.

وی در ادامه یادآور شد: در مورد یکی از فرماندهان ارتش که از مقام معظم رهبری سوال کرد: وامی برای فرماندهان در نظر گرفته اند ولی ته دلم رغبت به گرفتن آن ندارم و حضرت آغا در جواب او فرمود: کار احسن رو انجام دادی نگرفتی.

سید فرزاد نجات نیا خطاب به عشایر خطه چاروسا در رابطه با فیش های حقوقي نجومی عنوان کرد: 50 میلیون در ماه یعنی بیش از هزار گوسفند در یکسال!!

وی افزود در شرایط عادی امکان ندارد کسی همیشه مسئولیت اداری داشته باشد، و میلیاردر شود و نظر به استفتاء رهبری برای مسئولین در زمان مسئولیت سرمایه گذاری مشروع، غیر شرعی است

نایب رئیس سابق شوراي شهر دهدشت یادآور شد: همچنان که در استان خودمان کسی را می شناسم که از اول انقلاب بخشدار، فرماندار، نماینده مجلس، استاندار و معاون وزیر بوده واکنون ماشین او سمند است. اگر برخی نگویند غارتگری بیت المال عرضه می خواهد!!!

و مردم بهوش باشند چهار سالی یکبار ما را از موزه در نیاورندو بگذارند سپس تا چهار سال دیگر از ما سراغی نگیرند که مردم به تعبیر امام ره ولی نعمتان هستند.

وی در پایان تصریح کرد: شب میثاق با کسانی است که سهمشان از سفره انقلاب تیر و ترکش بود، شب آشتی کنون با شهداست. واز خداوند متعال بخواهیم در دنیا و آخرت مدیون شهدا نشویم.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=199166
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. گنجه ای دشتروم گفت:

    جناب خطیب محترم همان فردی را که شما فرمودید بهتر است تحقیق کنید که فامیل و بستگانشان بهترین شبکه آب را در اختیار دارند و صدها هکتار زمین منابع طبیعی را که بسیار مرغوب است به خود اختصاص داده اند

  2. ناشناس گفت:

    آقای نجات نیا شما اشتباه دیدی کاش پاترول سفید ایشان را هم میدبدی که برای سفرهای خارج شهراستفاده میکنه. داخل شهر باید با سمند بود چون جای پارکش راحتره. اگر همه اطلاعات جناب نجاتنیا همینطوری است وای بحال شورای تشخیص مصلحت نظام

  3. صادق گفت:

    کاش به امام صادق باورمان می شد و با مردم صادقانه حرف می زدیم.کاش به دنبال نام و نشان با نام مذهب نبودیم

  4. مقيم تهران گفت:

    چتونه و حرف حق زورتو ايا!!!

  5. آگاه گفت:

    حرفی نداریم

  6. مرد گفت:

    واقعا متاسفم با برداشتهای سطحطی و مغرضانه…چه خنده داره که میگین پاترل واسه سفرهای خارج از استان…خیلی کوته فکرین

  7. اگر دین ندارید لا اقل آزاده باشید گفت:

    میتونی بگی زمین های منابع طبیعی و شبکه آب شون کجاست

  8. مقیم تهران گفت:

    اصل قضیه یه حرف حساب با نماینده فعلی و نمايندگان ادوار هست 
    و در واقع این موضوعات بایستی به عنوان گفتمان انقلاب اسلامی به مردم گوشزد بشه!!

دیدگاه شما