دوشنبه 21 تیر 1395 - 15:58

درخواست نماینده بویراحمد و دنا از دولت روحانی

وی افزود: از دولت انتظار داریم با تخصیص این اعتبار به نمایندگان مجلس، سبب رونق‌بخشی به پروژه‌های عمرانی بخصوص در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته شود.

 

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه در سال گذشته هیچ اعتباری بر اساس ماده 180 به نمایندگان مجلس تخصیص داده نشد.

به گزارش بویرنیوز، “غلام محمد زارعی” ضمن بیان این مطلب به ایلنا با اظهار تاسف از تخصیص نیافتن اعتبارات از محل ماده 180 به نمایندگان‌مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: متاسفانه بدلیل تخصیص نیافتن این اعتبارات، نتوانستیم به بخشی ار برنامه‌های مورد نظرمان در حوزه عمرانی دست یابیم.52311207_48808787dcdcc

وی به بیان ماهیت اعتبارات ماده ۱۸۰ پرداخت و افزود: هدف از احیای تبصره ۲۲ ماده ۱۸۰ ایجاد توازن و تعادل در مناطق محروم و کمک به توسعه این مناطق و نزدیک شدن به مناطق برخوردار است.

نماینده بویراحمد و دنا در مجالس نهم و دهم شورای اسلامی گفت: در سال 93 سهم این اعتبارات از کل اعتبارات یک درصد و سهم ما ۳۰ میلیارد تومان بود و در سال 94 در لایحه بودجه یک درصد را به دو درصد افزایش دادند و سهم ما از ۳۰ میلیارد به ۶۰ میلیارد باید افزایش پیدا می کرد.

زارعی افزود: از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ تاکنون کارهای بسیار خوبی در شهرستان‌های بویراحمد و دنا انجام شده و در حوزه آب و راه روستایی و عمران شهری اقدامات ارزشمندی در راه توسعه و محرومیت‌زدایی انجام گرفته است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی از هزینه کرد بیش از 60 میلیارد تومان از محل ماده 180 در حوزه انتخابیه خود خبرداد و یادآور شد: اگر بخواهیم حساب کنیم بالای ۶۰ میلیارد تومان در حوزه راه‌ها و عمران شهری و راه روستایی تاکنون از این اعتبارات در این دو شهرستان داشته‌ایم.

زارعی گفت: تخصیص نیافتن ماده 180 به نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سال گذشته سبب رکود و نارضایتی در ادامه فعالیت برخی از پروژه های عمرانی در مناطق بویژه مناطق کمتر توسعه یافته شده است.

وی افزود: از دولت انتظار داریم با تخصیص این اعتبار به نمایندگان مجلس، سبب رونق‌بخشی به پروژه‌های عمرانی بخصوص در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجالس نهم و دهم شورای اسلامی گفت: توزیع اعتبارات ماده ۱۸۰ بر اساس درصد نیست بلکه بر اساس شاخص‌ها بوده که نرخ بیکاری یکی از شاخص‌های اثرگذار است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=197213
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما