جمعه 18 تیر 1395 - 16:38
معاون فرماندار بویراحمد:

مدیران فارغ از نگاه منطقه ای به فکر مرکز استان باشند/ اعتبارت شهرداری جوابگو نیست/ ترافیک؛ آب و مرغ مشکلات شهر یاسوج/ تکذیب یک مصاحبه

فارغ از نگاههای محلی و شهرستانی به حل مسایل مرکز استان لازم است که مدیران استانی در آینده پیش رو دور یک میز نشسته و برای حل مشکلات شهر یاسوج چاره اندیشی کنند

گروه اجتماعی – معاون فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: شهر یاسوج به دلیل آب و هوای مطبوع مقصد گردشگری بسیاری از هموطنان بخصوص از شهرهای جنوبی است.

سید کرامت فرج‌زاده در گفتگو با «بویر نیوز» با تشریح قابلیت های بالای گردشگری در شهر یاسوج بیان داشت: با توجه به پیش بینی ها، تمهیداتی برای استقبال از مسافران و گردشگران اندیشیده شد که بتوانیم پذیرای خوبی برای گردشگران و هموطنان باشیم.

فرج زاده 3251

فرج‌زاده با اشاره به کمبود زیرساخت ها در شهر یاسوج، گفت: امسال تعداد مسافران بر ظرفیت‌ها و زیرساخت‌ها کاملاً غلبه کرده و امکان خدمات‌دهی بسیار سخت بود.
ترافیک؛ آب و مرغ مشکلات شهر یاسوج

وی افزود: حجم مسافران بیش از ظرفیت پارک ها بود که همین مسئله باعث ایجاد مشکلاتی زیادی شد.

معاون فرماندار شهرستان بویراحمد با اشاره به مشکلات ترافیکی در شهر یاسوج، بیان داشت: امیدواریم با بهره برداری از پل سوم و پل چهارم بشار که نقش حیاتی در توزیع ترافیک دارند، گره مشکلات ترافیکی ورودی شهر یاسوج گشوده شود که همراهی و همکاری همه مسئولین در جهت تامین اعتبار این دو پل و بهره برداری از آنها، قدمی مهمی در جهت برون رفت از یکی از مشکلات شهر و نیازهای پایه گردشگری داشته باشیم

سید کرامت فرج‌زاده با اشاره به برخی از نارسایی ها در ایام تعطیل عید سعید فطر گفت: قطعی آب در برخی مناطق شهر یاسوج یکی از مشکلاتی است که مدت هاست مردم با آن مواجه اند و در ایم تعطیلات این ضعف بیشتر خود را نشان داد.

وی کمبود مرغ در بازار شهر یاسوج بخصوص در روز جمعه را یکی دیگر از مشکلات خواند و عنوان کرد: گزارش هایی مبنی بر کمبود مرغ در بازار یاسوج داشتیم که با مسئولان مربوط در میان گذاشتیم.

اعتبارت شهرداری یاسوج جوابگو نیست

فرج‌زاده تصریح کرد: در ایام تعطیلات همه به صورت عملیاتی در میدان حاضر بودیم و فرماندار شهرستان بویراحمد نیز خود بر خدمات‌رسانی به مسافران نظارت دارد.

معاون برنامه ریزی فرماندار بویراحمد خاطرنشان کرد: ظرفیت ها محدود است و برای بالا بردن امکانات که بتوانیم پاسخگوی حجم مسافران باشیم که توازن مطلوب بین ظرفیت ها و جمعیت را برقرار سازد ایجاد زیرساخت های شهری است که در شرایط فعلی کمبود اعتبارت شهرداری اجازه نمی دهد که به این نیازها به صورت ویژه و اصولی توجه شود.

مدیران استانی به فکر یاسوج باشند/ مرکز استان متعلق به همه مردم استان است

فرج زاده با بیان اینکه استاندار محترم و ارزشمند استان مهمترین اولویت خود را از ابتدا موضوع عمران شهری و روستایی دانستند و در این مدت علاقه و تلاش فراوانی در جهت حل مشکلات شهری بالاخص مرکز استان داشتند، افزود: بنابراین فارغ از نگاههای محلی و شهرستانی به حل مسایل مرکز استان لازم است که مدیران استانی در آینده پیش رو دور یک میز نشسته و برای حل مشکلات شهر یاسوج چاره اندیشی کنند و اطمینان داشته باشند که بخش عمده ای از این مشکلات صرفا با تزریق اعتبارات هدفمند به مرکز امکان پذیر است و اگر ما در حل مشکلات زیر ساختی شهر یاسوج به همگرایی واحدی دست یابیم برای حل مشکلات سایر استان نیز به وحدت و همگرایی دست خواهیم یافت و اکنون یاسوج به عنوان مرکز استان متعلق به همه مردم استان است نه شهرستان خاصی که تزریق اعتبارات از فصول استانی به شهر یاسوج کلید حل مشکلات این شهر غرق در مشکلات است.

تکذیب یک مصاحبه

معاون فرماندار بویراحمد در پایان سخنانش تاکید کرد: در چند روز گذشته هیچ مصاحبه ای با رسانه ها نداشتم و صحبت هایی که از قول اینجانب در برخی رسانه ها منتشر شده است را تکذیب می کنم.

گفتنی است؛ در ایام تعطیلات یکی از سایت های محلی در راستای اهداف خود مصاحبه ای از فرج زاده منتشر کرده است که از آنها به عنوان “اعتراف معاون فرماندار بویراحمد” یاد کرده است و حتی نام فرج زاده را به اشتباه درج کرده است!

فرج زاده

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=196913
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. شهرسازي گفت:

    آب و مرغ با هم ناسازگار هستند.

دیدگاه شما