چاپ این برگه

تودیع و معارفه یک مدیر دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد در سکوت خبری/ شعر خوانی جالب مدیر تودیع شده!

گروه دانشگاه- ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه مدیران دانشگاه پیام نور مرکز یاسوج برگزار و دکتر حسین جمالی جایگزین دکتر دانش پایه شد.

به گزارش بویرنیوز، در ابتدای این مراسم رئیس پیام نور کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به لزوم توجه به کاهش هزینه ها، اظهار داشت: باید در استفاده از ظرفیت های موجود و  مباحث درآمد زایی اقدامات قابل تری انجام داد.

سراج گفت: همه میدانیم کمبودهای زیادی وجود دارد و باید برای پیشرفت و پیشبرد امور همکاری و همت بیشتری به خرج داد.

در ادامه دکتر حسین جمالی بیان کرد: از همه مجموعه و ریاست دانشگاه که به بنده اعتماد کردند کمال قدردانی را دارم.

رئیس جدید دانشگاه پیام نور یاسوج عنوان کرد: با تلاش همه همکارانم مباحث و دغدغه های ریاست دانشگاه مبنی بر مدیریت هزینه ها، بهینه سازی و درآمد زایی را در اولویت قرار خواهیم داد.

SONY DSC

در ادامه نشست مدیر سابق پیام نور مرکز یاسوج با خواندن شهادتین! سخنانش را آغاز کرد.

دکتر دانش پایه اظهار داشت: حدود 23 ماه بدون هیچگونه حق مسئولیتی در این جایگاه خدمت کردم و مسئولیت های دیگری از جمله مسئول آموزش مرکز یاسوج، سرپرست واحد سی سخت، و مواردی از قبیل را داشتم.

وی تصریح کرد: تلاش های زیادی صورت گرفته که هرچند ممکن است از دید بندگان خدا پنهان مانده باشد اما از دید خداوند تعالی پوشیده نیست و همگان می دانند با حداقل بودجه و امکانات رضایت حداکثری دانشجویان در دانشگاه پیام نور را ایجاد کردیم.

دانش پایه با اشاره به اقدامات انجام شده در زمان مدیریتش، بیان کرد: افتتاح پروژه هایی از جمله ساختمان اداری دانشگاه، ساختمان فنی مهندسی، آزمایشگاه و آمفی تئاتر، تجهیز سایت کامپیوتر، اتوماتیک کردن موتورخانه دانشگاه جهت جلوگیری از قطع ناگهانی برق از جمله اقدامات مهم عمرانی صورت گرفته بود.

رئیس سابق پیام نور یاسوج بیان داشت: تجهیز آزمایشگاه ها برای بی نیاز کردن دانشجویان از ظرفیت های بیرون و جذب اساتید مدعو برای ارتقاء کیفیت آموزش، خرید 10 دستگاه پروژکتور، ضابطه مند کردن قسمت اداری دانشگاه به نحوی که شمایل یک دانشگاه را داشته باشد و تجهیز سالن ها به سیستم های صوتی و تصویری را از سایر برنامه های انجام شده در دوره مدیریتش عنوان کرد.

photo_2016-06-19_23-14-23

وی ادامه داد: جا دارد از زارعی؛ نماینده شریف مردم بویراحمد و دنا تشکر ویژه داشته باشم که در آمدنم نقش مهمی ایفا کرد و قطع به یقین در رفتم هیچگونه نقشی نداشته است و همینجا هم میگویم تمام توانم را برای وی به کار بستم و در ادامه نیز همراهی خواهم نمود.

دانش پایه گفت: بنده اولین قربانی بخشنامه ای هستم که رئیس پیام نور استان و مدیر نظارت و ارزیابی دانشگاه را ملزم به تغییر 17 نفر از نیروهایی که هم اکنون مدیریت دارند می باشم و امیدوارم با همه افراد این لیست به همانگونه ای که این ضابطه و قانون معین کرده یکسان رفتار شود.

مدیر سابق دانشگاه پیام نور یاسوج در پایان با خواندن چند بیت شعر و قدردانی از همه همکاران، خاطر نشان کرد: خدا را شاکرم که توانستم با سربلندی از عهده مسئولیتم برآیم و باید شکر گذار باشم از اینکه بار سنگین این مسئولیت از دوشم برداشته شده است.

من از عقرب نمی ترسم                      ولی از نیش می ترسم

ندارم شکوه از بیگانگان                       از خویش میترسم

هر آنکس را که گفتم با تو یارم                 بار خود بر دوش من بگذاشت

ز دشمن نیست پروایی                    من از یار منافق کیش میترسم

به شیخی گفت کسی از چه  میترسی ز می؟           گفتا ز می خورن ندارم بیم از مستیش میترسم

ز بسکه بی وفایی و دورنگی دیده ام از مردم نامرد              چنان آهوی وحشی از پس و از پیش میترسم

به هرکس یا علی گفتم  نبرد آن را به پایانش                من از یاری که باشد بی وفا از دشمنم هم بیش میترسم