جمعه 21 خرداد 1395 - 22:52

وضعیت اعتبارات استانی و نفت کهگیلویه‌ و بویراحمد در سال ۹۵

در این نشست توزیع اعتبارات استانی و نفت استان در سال 95 در بین شهرستان‌های مختلف در هر برنامه مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه‌ و بویراحمد مجموع اعتبارات استانی و نفت استان در سال ۹۵ را حدود ۱۷۸ میلیارد تومان در لایحه بودجه عنوان کرد و گفت: این اعتبارات نسبت به سال گذشته رشد ۲۸ درصدی را نشان می‌دهد.

حسن نورزی 45324به گزارش «بویر نیوز»، حسن نوروزی در حاشیه نشست شورای برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این نشست توزیع اعتبارات استانی و نفت استان در سال 95 در بین شهرستان‌های مختلف در هر برنامه مورد بررسی قرار گرفت.

وی مجموع اعتبارات استانی و نفت استان در سال 95 را حدود 178 میلیارد تومان در لایحه بودجه عنوان کرد و افزود: منتظریم این بودجه ظرف 10 روز آینده به استان ابلاغ شود.

نوروزی با بیان اینکه میزان اعتبارات استانی و نفت کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته 139 میلیارد تومان بود تصریح کرد: امسال این اعتبارات 28 درصد رشد داشت.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات عمرانی استان به 61 برنامه عمرانی تعلق می‌گیرد، بیان کرد: در هر برنامه عمرانی براساس شاخص‌هایی که برای توزیع اعتبارات بین شهرستان‌های مختلف وجود دارد با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران 8 شهرستان استان اعداد و ارقام و محاسبات انجام شده در سازمان برنامه‌ریزی تشریح شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: به محض ابلاغ بودجه سهم هر شهرستان ابلاغ می‌شود و امیدواریم با تزریق اعتبارات موردنیاز در سال 95 در اسرع وقت شاهد رونق پروژه‌های عمرانی استان باشیم.

نوروزی ابراز کرد: امسال هم مانند سال گذشته تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به‌ویژه پروژه‌هایی که دارای پیشرفت فیزیکی بالایی هستند مدنظر قرار می‌گیرد و شروع پروژه‌های جدید در حداقل ممکن خواهد بود. در توزیع اعتبارات برای اولویت‌های توسعه استان اعتبار بیشتری قرار می‌دهیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سال گذشته از محل ماده 180 حدود 148 میلیارد تومان اعتبار به استان ابلاغ شد عنوان کرد: امسال این عدد به بالای 230 میلیارد تومان افزایش یافته که رشد بسیار خوبی است.

نوروزی در مورد تخصیص اعتبارات ماده 180 بیان کرد: امیدواریم مانند سال گذشته با مشکل تخصیص پایین مواجه نشویم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=194369
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما