سه شنبه 18 خرداد 1395 - 20:25

مهمترین مطالبه دادستان از دستگاههای اجرایی کهگیلویه و بویراحمد

دادستان مرکز کهگیلویه وبویراحمد گفت: دستگاه قضایی تاکیدی بر برخورد و مجازات ندارد مگر در صورت وقوع جرم و روزه خواری عمدی در مکان های عمومی که در صورت مشاهده چنین جرمی طبق قانون برخورد صورت خواهد گرفت.

به گزارش «بویر نیوز»، مهرداد کرمی در نشست با اصحاب رسانه با تبریک به مناسبت فرارسیدم ماه مبارک رمضان به هماهنگی دادگستری استان با نیروی انتظامی، ستاد امروبه معروف ونهی از منکر، اداره صنعت و معدن ،شهرداری هاو گردشگری و میراث فرهنگی استان اشاره کرد و افزود: ابتدای امردستگاه های فرهنگی و اجرایی موظف به فرهنگ سازی در زمینه پیشگیری از روزه خواری هستند.

139406240928573996085314

دادستان مرکز کهگیلویه وبویراحمدگفت: دستگاه قضایی تاکیدی بر برخورد و مجازات ندارد مگر در صورت وقوع جرم و روزه خواری عمدی در مکان های عمومی که در صورت مشاهده چنین جرمی طبق قانون برخورد صورت خواهد گرفت.

کرمی به گردشگر پذیر بودن شهر یاسوج اشاره و اظهار کرد: برای ارائه خدمات به مسافران و گردشگران درماه مبارک رمضان هماهنگی های لازم با نهاد های زیرربط صورت گرفته که مکان های خاصی برای خدمات رسانی به آنها تعیین شود.

وی بابیان اینکه مطالبه اصلی دستگاه قضایی ایجاد اشتغال توسط دستگاه های اجرایی است، گفت : درصد بالایی از وقوع جرایم درکهگیلویه و بویراحمد به دلیل بیکاری است که به عنوان مدعی العموم از دستگاه های اجرایی استان می خواهم که فکری به حال وضعیت وخیم بیکاری در استان کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه دستگاه قضایی به عنوان یک دستگاه عام درد مردم را می بیند و حس می کند، تصریح کرد: اگر مسئولین فکری برای رفع معضل بیکاری در کهگیلویه وبویراحمد نکنند با سیل عظیمی از پرونده های قضایی روبه رو خواهیم شد.

کرمی بیان کرد: با توجه به اینکه فرد شاغل داری هدف و انگیزه است، رفتار فردی و اجتماعی او کمتر دچار آسیب های اجتماعی می شود.

دادستان یاسوج عنوان کرد: درصدبالایی از جرایمی مثل دزدی، نزاع، قتل، اعتیاد و فروش موادمخدر و … دراستان ناشی از بیکاری و عدم اشتغال جوانان است.

وی با انتقاد از نبود فضاهای تفریحی مناسب برای جوانان در کهگیلویه وبویراحمد افزود: وقتی فضای تفریحی مناسبی در استان بخصوص یاسوج وجود ندارد و و با گرفتن هزینه ورودی درمکان هایی مثل آبشار، پارک جنگلی و پارک های شهر یاسوج که هیچ گونه خدمات رفاهی در آنها ارائه داده نمی شود چه انتظاری برای کاهش جرائم و تخلفات داریم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=193929
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما