یکشنبه 16 خرداد 1395 - 10:55

اولین سازمانی در استان که عدل هاشمی از آن بازدید کرد (+تصاویر)

همچنين ايشان از خدمات استاندار و مجموعه مديران اجرايي استان تقدير و تشكر کرد.

سازمان بهزيستي استان اولين دستگاه مد نظر سردار عدل هاشمي پور براي بازديد بود.

به گزارش «بویر نیوز»، نماينده مردم شهرستانهاي كهگيلويه ،بهمئي،چرام و لنده در مجلس شوراي اسلامي از ستاد مركزي بهزيستي استان بازديد و با مديركل، معاونين و كاركنان اين سازمان ديدار و گفتگو کرد.

 هاشمي پور در اولين ديدار خود از دستگاههاي اجرايي استان، ضمن تأكيد بر تلاش خالصانه و صادقانه مجموعه بهزيستي در خدمت رساني به جامعه معلولين و نيازمندان و بي سرپرستان اظهار کرد: تلاش خدمتگذاران نظام در سنگر بهزيستي قابل تقدير است .

وي با اشاره به اينكه نياز است تا براي تحت پوشش قراردادن نيازمندان دريافت خدمات با اين سازمان همكاري بيشتر و گسترده تري صورت گيرد، از اعلام آمادگي نمايندگان مردم استان در مجلس شوراي اسلامي براي پيگيري اين موضوع خبر داد.

نماینده چهار شهرستان استان در مجلس در ادامه ضمن آگاهي از وضعيت اقدامات و عملكرد بهزيستي استان در خدمت به جامعه هدف تصريح كرد: كاركنان و نيروي انساني شاغل در بهزيستي با توجه به سختي كار و شغلشان مي بايست مورد توجه بيشتري قرار گيرند.

همچنين وی از خدمات استاندار و مجموعه مديران اجرايي استان تقدير و تشكر کرد.

مديركل بهزيستي استان نيز در اين ديدار گزارشي از تعداد مددجويان در سطح استان و شهرستانها و عملكرد بهزيستي استان ارائه کرد.

سيد عليرضا موسوي امجد با تقدير از حسن توجه سردار عدل هاشمي نسبت به انتخاب سازمان بهزيستي به عنوان اولين دستگاه براي بازديد ابراز اميدواري كرد تا با همكاري نمايندگان استان در مجلس شوراي اسلامي شاهد اتفاقات خوبي در اين نهاد عام المنفعه باشيم.

 IMG_0027 (25) IMG_0032 IMG_0042 (40)

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=193660
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما