جمعه 14 خرداد 1395 - 1:01

اتهام زنی جدید عدل هاشمی نماینده کهگیلویه

عدل هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا در انتخابات هبئت رئیسه از کاندیداتوری نائب رییسی تاجگردون حمایت خواهید کرد گفت: اجازه دهید گذر زمان تصمیم خواهم گرفت و فعلا تصمیم قطعی خود را نگرفته ام.

گروه سیاسی – نماینده جدید شهرستان کهگیلویه اخیرا اظهارات عجیبی داشته است.

به گزارش بویرنیوز، عدل هاشمی درحاشیه نشست بررسی زمینه های همکاری دانشگاه علوم و تحقیقات و دانشگاه آزاد یاسوج ،درباره وضعیت مجمع نمایندگان استان افزود: نمایندگان استان کاملا متحد و هماهنگ برای پیگیری مطالبات مردم حرکت می کنند و اگر سایتها و فضای مجازی بگذارند ما هیچ مشکلی با همدیگر نداریم.

عدل هاشمی پور با اتهام زنی به سایت ها به گونه ای تلویحی، سایت های خبری را به تفرقه و اختلاف افکنی بین نمایندگان استان متهم کرده است.

هر چند جناب هاشمی در گذشته هم نشان داده که در بیان مطالب چالشی ید طولایی دارد و نمونه آن سخنان ایشان درباره ورود به انتخابات در سال 92 در پیام نور دهدشت بود که بعدها برای بخشش قسم های خود متوسل به امامزاده میرسالار شد اما اینگونه سخن گفتن از یک فرد سیاسی که اکنون ردای نمایندگی مردم را به تن کرده بعید است.

سایت ها مطالب شما را عینا نقل می کنند و اگر کم و زیادی وجود دارد شما می توانید جوابیه دهید و متن را اصلاح کنید، این شمایید که باید به گونه ای سخن بگویید که تعبیری دیگر از آن نشود.

احتمالا انچه باعث شده که عدل هاشمی چنین سخنانی را بیان کند موضوع نائب رئیسی تاجگردون است.

ماجرا از این قرار بود که در حاشیه مراسم ختم برادر تاجگردون، خبرنگاران به سراغ عدل هاشمی رفته و از ایشن درباره نائب رئیسی تاجگردون سوال پرسیدند.

عدل هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا در انتخابات هبئت رئیسه از کاندیداتوری نائب رییسی تاجگردون حمایت خواهید کرد گفت: اجازه دهید گذر زمان تصمیم خواهم گرفت و فعلا تصمیم قطعی خود را نگرفته ام.

خبرنگاران آنچه را عدل هاشمی گفته را نوشته اند اما ظاهرا بعدها این نوع موضع گیری ایشان با نگرانی هایی مواجه شده، حال تقصیر خبرنگار چیست که سخنان شما را منتشر می کند!

انچه باید اصلاح شود نوع مواضع نمایندگان است که به گونه ای نباشد که از آن تعبیر اختلاف حاصل شود

امید است تا نمایندگان استان با تلاش و همدلی به استان توسعه نیافته خدمت کنند و البته بدانند وظیفه سایت ها و خبرنگاران اطلاع رسانی است نه چیزی دیگری!

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=193458
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    این اقا روشنگری را اتهام میداند .میخاد کسی متوجه کارهاش نشن

دیدگاه شما