چاپ این برگه

وزیر نیرو از کدام مدیر کهگیلویه و بویراحمدی تقدیر کرد؟

وزیر نیرو از تلاش های مدیرعامل برق کهگیلویه و بویراحمد تقدیر کرد.

به گزارش «بویر نیوز»، مهندس حمید چیت چیان در حاشیه بازدید از پروژه های گچساران در هتل پاساردگاد دوگنبدان به مهندس داود راهزادی گفت: مسوولان استانی و برخی از مراجعه کنندگان از عملکرد مدیریتی شما در یکساله اخیر رضایت کامل دارند و این مایه خوشحالی ما شد.

چیت چیان

وی افزود: دکتر خادمی استاندار، مهندس لطفی مدیرعامل آب استان و سایر دوستان از تلاش های حوزه برق در این مدت تقدیر کردند و ما نیز به نوبه خود تشکر می کنیم.

وزیر نیرو با اشاره به برخی تلاش های صورت گرفته در دولت تدبیر و امید در صنعت آب و برق , اظهار داشت: تمامی سیاست گذاری ها در سالجاری برپایه اقتصاد مقاومتی خواهد بود.

چیت چیان گفت: مدیران دولت و تدبیر و امید باید در جهت تحقق شعار سال و رضایتمندی مردم گام بردارند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد هم خدمات رسانی به مردم را وظیفه خادمان ملت در دستگاههای اجرایی و شرکت های خدمات رسان دانست و تاکید کرد که باید به این خدمات رسانی افتخار کرد.

مهندس داود راهزادی گفت: در یکساله اخیر 40 روستا در کهگیلویه و بویراحمد برقرسانی شد.

وی با بیان برخی از خدمات صورت گرفته در دولت تدبیر و امید در صنعت برق کهگیلویه و بویراحمد از در دست اجرا بودن صدها پروژه برق در این استان خبرداد.

راهزادی افزود: اگرچه با دست خالی به اجرای برخی پروژه ها اقدام کرده ایم اما وظیفه خود می دانیم شایسته ترین خدمات را به مشترکان برق ارایه دهیم..