دوشنبه 3 خرداد 1395 - 23:59

آقای بهرامی لطفا جلوی ضایع شدن حق مردم بویراحمد را بگیر!

محمد بهرامی کاندیدای شکست خورده و نفر چهارم انتخابات بویراحمد و دنا که از قضا کاندیدای لیست امید نیز بود و تقریبا بدترین رتبه را در میان همه کاندیداهای لیست امید در کشور کسب کرد، سخنان قابل تاملی بیان کرده است.

گروه سیاسی – محمد بهرامی کاندیدای شکست خورده و نفر چهارم انتخابات بویراحمد و دنا که از قضا کاندیدای لیست امید نیز بود و تقریبا بدترین رتبه را در میان همه کاندیداهای لیست امید در کشور کسب کرد، سخنان قابل تاملی بیان کرده است.

به گزارش «بویر نیوز»، بهرامی که مهمان یکی از سایت های اصلی حامی جبهه پایداری بوده است، گفته است: “از نحوه اجرای انتخابات و مسائل آن راضی نیستم چون همه می دانند که حق مردم در این انتخابات ضایع شد و ما آنرا به درگاه حق الهی که بزرگترین دادگاه حق است واگذار می کنیم.”

این بخش از سخنان محمد بهرامی در این مصاحبه که مورد استقبال سایر رسانه های اصولگرا قرار گرفته است، شباهت زیادی به  سخنان غلامعلی حدادعادل نفر سی و یکم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهر تهران دارد.

حدادعادل سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان پیش از این گفته بود: دولت در انتخابات دخالت آشکار کرد.

حال سخنان بهرامی که مصداق تهمت زدن به مجریان انتخابات است فارغ از اینکه می تواند پیگیری قضایی شود، باید خواست و مطالبه مردمی باشد.

هر چه باشد بهرامی می خواست وکیل مردم در مجلس شود و از حق آنها دفاع کند، اما اینکه تضییع حق آنها را پیگیری نکند و به دادگاه عدل الهی واگذار کند پذیرفتنی نیست چرا که داداگاه عدل الهی قطعا برگزار خواهد شد و به همه اعمال انسان ها رسیدگی می شود و نیازی به واگذاری افراد نیست اما افراد باید بتوانند از طریق مجاری قانونی فعلی حق مردم را پیگیری کند.

همانگونه که نوبخت در پاسخ حدادعادل گفت؛ هر کسی مستندات خود از دخالت دولت در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را بدون حتی یک روز تعلل به قوه قضاییه ارایه دهد. محمدباقر نوبخت در مورد ادعای غلام علی حداد عادل مبنی بر دخالت دولت در انتخابات، گفت: «صرف اینکه فقط مطلبی را مطرح کنیم شأنیت و جایگاهی ندارد و تنها باعث تشویش اذهان عمومی می‌شود. آقای حداد عادل شخصیت محترمی است، هر مستندی که ایشان و هر فرد دیگری در مورد تخلف دولت در انتخابات در دست دارند، حتما این مستندات را به قوه قضاییه ارائه دهند و حتی یک روز نیز تعلل نکنند.»

یقینا اگر آقای بهرامی مدارک و مستندات خود را به قوه قضائیه ارائه ندهد در تضییع حق مردم شریک است و در غیر اینصورت محرز است که وی به دنبال بهانه جویی از رتبه در انتخابات شاکی است.

همچنین مسئولان دولت یازدهم در استان و شهرستان نباید در قبال این مواضع که موجب تشویش اذهان عمومی می شود سکوت کنند و موضع ضعف بگیرند تا ذهن جامعه دچار انحراف نشود چرا که اگر این رویه پیدا کند پایه های دولت در استان سست می شود.

بهر روی این سخنان از دو حالت خارج نیست: اول اینکه؛ اگر محمد بهرامی نخواهد و یا نتواند با تحویل مدارک و مستندات خود قوه قضائیه حق ضایع شده مردم را اثبات کند اول اینکه قابلیت های نماینده شدن را نیز ندارد و در حد و قواره وکالت مردم نیست و دوم نیز اگر این حرف ها برای فرار از شکست باشد باید شهامت داشته باشد از مردم عذرخواهی کند.

پایگاه خبری – تحلیلی «بویر نیوز»، آمادگی دارد، همه مدارک و مستندات محمد بهرامی و سایر کاندیداها مبنی بر تخلفات انتخاباتی را بدون کم و کاست منتشر کند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=192173
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بای بای افراطی گفت:

    بای بای اقای راننده پایداری

  2. ناشناس گفت:

    اينشالا دوره بعد،خودتو واسه پنجمي اماده كن

  3. روزیتا گفت:

    از روزی که بنزین سهمیه بندی وابی ای بنده خدا و کار هم بی کار وابی آمد دور انتخابات کرو یه اداره ی نیسه که آگهی استخدام بزنه تا ای بنده خدا کمتر بر من فکر میجلس

  4. همشهری گفت:

    حالا این یکی که نماینده شده چه گلی به سر مردم زده 

  5. محمد گفت:

    جناب شوفر با این سرعت نهایتا همیشه چهارمی

  6. جانعلي گفت:

    اگر سي ميشي دريناي / ميش پر قاشه دريناي

  7. ناشناس گفت:

    مرده با حرفش .لطفأ جهت احقاق مردانگی حرف خود را ثابت کنید و مستندات خود را به قوه قضاییه تحویل دهید در غیر اینصورت …..

  8. اصلاحات و مخالف سابق حاج زارعی گفت:

    من به همین آقای بهرامی رای دادم ولی صادقانه بهتون میگم شمای اصولگرا و مهره ی هدایت خواه ابروی اصلاحطلبان و شورای اصلاحات رو هم بردید. خیلی خوب هست که متانت و وقار آقای زارعی رو داشته باشید. شک نکن دست شما رو شده.

  9. ناشناس گفت:

    گروه سیاسی !بهرامی حرف حق را زده شما اگر جرات دارید پیامهای مخالفان را هم درج کنید

  10. دانیال آریایی گفت:

    بهرامی نه تنها توفیقی در این انتخابات به دست نیاورد بلکه باعث سرشکستگی و ناامیدی طرفدارانش شد . کسی که تا دیروز هماهنگ کننده ستاد هدایتخواه بود و بدترین تهمتها را نثار جریان اصلاحات میکرد یک شبه ادعای اصلاح طلبی نمود بدون اینکه حتی یک موضع گیری اصلاح طلبانع داشته باشد

  11. شاهد گفت:

    جالبه
    دشمني سايت شما از روز اول با دكتر بهرامي مشهود بوده و هست
    ياسوج را دكتر بهرامي نام و نشان دار نمود از تيم فوتبال شهرداري گرفته تا آريوبرزن كه جهاني شد و پايتخت طبيعت
    شخصيت كاريزماي اقاي بهرامي مديريت سياسي و اجرايي آن در منطقه بويراحمد مثال زدني است
    حالا شما ميخواهيد با چند كلمه و جمله و وصله ايشان را تخريب كنيد
    قطعا اگر حسادتها و كينه ها و نقش قوميت و پديده وجود پول هاي كثيف در انتخابات بويراحمد نبود پيروزي دكتر قطعي بود.
    در ضمن ياداوري حمايت اقاي موسوي از اقاي زارعي و مواضع اقاي زارعي نسبت به رياست اقاي لاريجاني خالي از لطف نيست.
    لطفا ثبت نماييد تا شاهد عكس العمل خوانندگان محترم باشيم

  12. بی نام گفت:

    خواستم جواب بدم اما همین مطلب بهترین جواب به آقای بهرامی بود

  13. حمید گفت:

    اقای بهرامی با این تحلیلهای اشتباه همان بهتر که مجلس نرفتن .این حمایت آقای موسوی نبود که رای ها را به کیسه اقای زارعی ریخت بلکه دلیل اصلی وجود اقای هدایتخواه بود چرا؟ جواب واضع است مگر اقای موسوی چند رای را با خود به سمت اقای زارعی بردند مگر ایشون چند رای همراه داشتن که اختلاف 10-12 هزار رای رو جبران کنه .اگر اقای هدایتخواه نبودند این اختلاف نتنها خیلی کم می شد بلکه ممکن بود ایشان رای بیاورد .در واقع آمدن اقای هدایت خواه خبر خوشی بود برای آقای زارعی چرا که همان شب انتخابات تعداد زیادی به دلیل ترس از رای آوردن اقای هدایتخواه از سایر کاندیداها جدا شده و رای خود را برای اقای زارعی به صندوق ریختند و اگر این ترس نبود نتنها اقای بهرامی رای نمی اوردند بلکه اقای هدایتخواه قطعا نماینده این دوره بود.

  14. منصف گفت:

    مطمینا اگر مدیر سایت محبت بفرمایند و کامنتهای مخالف و منتقد رو حذف نکند و به نمایش بذاره اون وقت خیلی از حقایق روشن میشه .
    اگه شما جرات دارین و مرد هستین کامنهای مخالف رو حذف نفرمایید.

  15. سلام گفت:

    مردم همه ی مسایل را می دانند لازم به توجیه نیست

  16. ناشناس گفت:

    مهندسی انتخابتتون شکست خورد.خدابزرگترازان است که وصف شود

  17. ناشناس گفت:

    ای خلایق یکی نیس بیا جواب بیه تا ما هم بدونیم بهرامی و کوچو دکترا گرفته که وش ایگون دکترررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

  18. ناشناس گفت:

    حال که ملت بویراحمد ذلت و خواری را با انتخاب زارعی انتخاب کردند بگذار …….

  19. امیر گفت:

    همیشه صبروپایداری خوبه اگربرخط خود مانده بودی الان مجلس بودی واحتیاج به حمایت موسوی نداشتی باید ازخودت مایه بذاری نه ازدیگران

  20. ناشناس گفت:

    بویراحمد از مجلس ششم به بعد تا حالا نماینده خوب و شایسته نداشته

  21. مهدی گفت:

    انسان پاک نباید پشت سر کسی بدگویی کنه شما اقای بهرامی از روز اول امدید اقای حاج زارعی رو تخریب کردبد کانگ بود گفتید اشتباهی افتتاح بود گفتی دروغه با هر سازی که نماینده می زد پاپوش و تهمت می زدید همه شما به جان یک نماینده افتاده بودید روز را شب تار کردید هنوز هم دارید این کار را انجام میدید استان ما یک استان کوچکه احتیاج به ارامش داره احتیاج به جنجال نداره

  22. سید گفت:

    یه بهرامی=4

  23. ناشناس گفت:

    کو بره بگه و حونت بخوس .سال ره تو هنی هنی داخل فکر انتخاباتی

  24. علی گفت:

    اگه کسی نفر دوم بشه و یا نهایتش سوم بشه و بگه حقمون ضایع شده حرف منطقی زده ولی وقتی چهارم بشی و این حرفو بزنی دیگه مشخصه که مشاعرش تحت تاثیر شکست فضاحت بار قرار گرفته.

  25. بی طرف گفت:

    مدیر سایت همه کامنتها رو حذف   نمیکنه ولی مردم که جواب بهرامی رو دادن به نظر  من ایشون باید دیگه دست از این ادعاهای واهی بردارند وبه شغل اولیه خودشون برگردند

  26. اصلاحات گفت:

    هر کی رای به زارع داده ،یک ذره سواد سیاسی نداره.زارع یه بار طرفدار احمدی نژاد بود ،دوره بعد اولش با محسن رضایی بود و بعد با ولایتی ،وقتی دید روحانی رأی آورد ،مرید روحانی شد.اگه بی طرفی درج کن.

  27. بویراحمدی اصیل گفت:

    زنده باد اصلاحات ،و زنده باد بهرامی که پایتخت طبیعت رو از خودش به یادگار گذاشت.

  28. شهرداری یاسوج گفت:

    در  جواب  ابلهان  باید  عرض  کنم  که  دکتر  محمد  بهرامی  دکترای  عمران  و  شهرسازی  هست  ما  لایق  نخبه  پرونی  هستیم  نه  نخبه  پروری  همانند  دکتر  ملک  حسینی  محمد  علی  وکیلی  دکتر  محمد  رادمنش  دکتر  خلیفه  موسوی  تا  یاسوج  هست  نام  محمد  بهرامی  میدرخشید  از  فوتبالش  بگم  از  زیبایی  شهرمان  از  پایتخت  پدر  ایران  از  اشتغالزایی  در  شهرمان  

  29. با خرد گفت:

    اقای بهرامی بزرگتر شما که هدایت خواه بود به اندازه کافی از طریق قانون شکایت کردو به جد پیگیر بود و چیزی دستشو نگرفت دیگه رفت دنبال کارش
    شما فلا جواب گو طرفدارانت باش که خیلی ناامید شدن

  30. مهمان گفت:

    جناب آقای بهرامی صحبت هائی فرموده اند که هستند کسانی که به این سخنان اعتقاد دارند. حالا لازم نیست اینقدر به ایشان حمله ور شوید. تازه مگر نماینده فعلی چه گلی به سرم مردم زده یا خواهد زد. دکتر بهرامی انسانی شایسته و توانمند و منطقی است و منافع عموم را بر منافع شخصی ترجیح می دهد و عملکرد وی در شهرداری نشان داد که انسانی شایسته و مدیر و مدبر و قانونمند است و توانائی درک مشکلات و ارائه راه حل های منطقی برای توسعه استان را دارد.

دیدگاه شما