دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 - 1:38

صفحه اینستاگرام غلامرضا تاجگردون حاشیه ساز شد

وقتی نگران خودکشی دختران چهارده تا پانزده ساله شهرت نباشی،وقتی نگران بیکاری و فقر مردمان شهرت نباشی.وقتی لابی گری های سیاسی بازیت از وضعیت نگران کننده شهرت مهمتر باشد.

به گزارش بویرنیوز ، در مطلبی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است خطاب به نماینده مردم گچساران و باشت اینچنین آمده است:وقتی قسط وام نداشته باشی ؛وقتی منتظر این نباشی که یارانه ات را چه ساعتی می توانی برداشت کنی،وقتی نگران نباشی که صبح از خواب بلند که می شوی اداره برق ؛ آب یا گاز برای قطع کنتور به جلوی درب خانه ات نمی آیند.

وقتی نگران شهریه مدرسه فرزندت نباشی،وقتی نگران پول شهریه دختر دانشجوی غریبت در شهر دیگر نباشی و هر شب و روزت به این فکر نباشد که دخترت در شهر غریب چه می کند.

وقتی ؛ وقتی وقتی…

وقتی نگران خودکشی دختران چهارده تا پانزده ساله شهرت نباشی،وقتی نگران بیکاری و فقر مردمان شهرت نباشی.وقتی لابی گری های سیاسی بازیت از وضعیت نگران کننده شهرت مهمتر باشد.

وقتی؛وقتی وقتی…

وقتی نگران این نباشی که پول تو جیبی پسرت را تا فردا چگونه در روزگار یواشکی در طاقچه اتاقش بگذاری،وقتی نورآباد و شهرهای اطراف برایت مهم می شوند.

وقتی بیکاری جوانان شهرت برایت مهم نباشد و افتخارت این باشد رکورددار بیکاری کشور از آن توست!!!

 وقتی نگران این نباشی که در اداره ترابری نفت وگاز گچساران این مدیرعامل شرکت است که دستور می دهد به نورچشمی هایش تا سقف 180ساعت اضافه کار بدهند.

 و وقتی نگران فقر فرهنگی شهرت نباشی!!!

وقتی نگران این نباشی که ما انقلاب کردیم تا دیوارهای بین نفتی ها و مردم را برداریم اما امروز نفتی ها بادیگاردو پنجاه کیلو آلبالو را راحت می بینند و فراموش می کنند روزگاری دیگران انقلاب کردند تا این نا عدالتی ها نباشد.

وقتی مدیرعامل نفتت مشغول ساخت تالار عروسی برای فرزندان و کارکنان نفت است و می گوید باید تالار جداگانه بسازیم و تالارهای شهر در شأن ما نفتی ها نیست.!

وقتی نگران این نباشی که با این پیکان درب و داغونت می توانی تا شب شرمنده همسر و فرزندانت نباشی  ووقتی نگران پنج ماه حقوق نگرفتن کارگران سد چم شیر نباشی .وقتی نگران پارتی بازی استخدامی در شهرستان و استانت نباشی؛وقتی نیروهای پتروشیمی ….

وقتی تیم شهرت برایت مهم نباشد که حتی برای هوادارانش به مدیرعامل شرکت نفتی که خودت منصوبش کردی تک بزنی و اتوبوسی برایشان بگیری.

وقتی حتی حاضر نشدی برای تشویق تیم شهرت پاداشی در نظر بگیری.

وقتی بجای اینکه حرف های این روزهای رهبری را آویزه گوشت کنی به دنبال رفع حصر خاتمی باشی،وقتی نگران دیدارهای فائزه هاشمی و سران بهائیت نباشی ؛آنوقت می شوی غلامرضا تاجگردون

میدانی چرا آقای نماینده؟
برای اینکه آنروز که آبی های پایتخت چهار گل از قرمزهای پایتخت خوردند بر روی صفحه اینستاگرامت به احترام و عشق پرسپولیسی بودنت عدد 4 را قرار دادی…یادت که نرفته چند روز بعد هم چنین تغییری در اینستاگرامت را انجام دادی .

اما آنروز دو دختر نوجوان شهرت دست به خودکشی زده بودند،آیا نمی توانستی یادی از آنها داشته باشی!
یا به دلیل اینکه انتخابات تمام شده بود دیگر برایت فرقی نمی کرد
اما نه آقای نماینده؟!
من اگر جای تو بودم به جای عدد 4 بر روی صفحه اینستاگرامم می نوشتم:18000
چرا 18000؟
به احترام 18000بیکار گچسارانی!

راستی آقای تاجگردون اگر تیم نفت گچساران قبل از انتخابات بازی داشت پیگیر اتوبوس هواداران و تذکر به مدیرعامل منصوب خودت نمی شدی ؟
آیا اگر تیم فوتبال شهرت قبل از انتخابات در چنین وضعی قرار می گرفت هیچ گونه پاداشی به آنها نمی دادی!.4 نه 18000 قشنگ تر است!!!

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=191342
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. همسایه گفت:

    دمت گرم.

  2. حسن گفت:

    دمت گرم واقعا

  3. خسرو گفت:

    كي به فكر كيه ؟؟؟؟!!!مگه قرار بود تغييري صورت بگيره ؟؟؟!!!مگه قراره مشكلي حل بشه ؟؟؟!!!

  4. علي پور گفت:

    جناب آقاي تاجگردون شما قبل از انتخابات فرموديد كه خبر خوشي به افراد جوياي كار به انها داده مي شود پس حال 5ماه مي گذر چه شد وعدهاي كه داده بوديد ؟چه خوب گفت 18000حال به فرياد بيكاران سد چمشير برس ؟

  5. اصلاحات گفت:

    دستت درد نکند خیلی عالی بیان نمودی .

  6. ر گفت:

    احسنت واقعا عالی نوشتی .. تاجگردون فقط اسمی بدون از عمل را یدک میکشد گچسارانیها باید هوشیار باشند برای دور بعد و….. البته از ماست مه برماست

  7. ناشناس گفت:

    با سلام و عرض ارادت حرفی که از دل براید لاجرم بر دل نشیند احسنت با این تحلیل متاسفانه نه تنها نماینده گچساران بلکه نمایندگان دیگر شهرستان هم همینطورند رکورد دار بیکارند و جزء دستاوردهای آنها باید نوشته شوند.

  8. همشهری گفت:

    احسنت

  9. کارمند گفت:

    احسنت….
    اما آقای تاج گردون ژسر خوبه این جریان می باشد…اگه خوب دقت بشه زیادن مسئولینی که نقش پسر بده رو دارن بازی می کنند…آن هم تعمدا…

  10. دانشجو گفت:

    احسنت بر این کلام دلنشین

  11. بویر گفت:

    عقده داری در دلت که اینچنین داغونی. برادر مگه تاجگردون از طرف خدا اومده که بتونه معجزه کنه دست تاجگردون درد نکنه نسبت به تمامی نماینده گان قبلی بیشترین خدمات را انجام داده ملت گچساران وهمچنین کل استان باید ممنون زحمات ایشان باشند

  12. ناشناس گفت:

    درست

  13. روژان گفت:

    بخدا خیلی ای ول داری.اگر مردی که وافعا شیر مردی اگر زنی که شیر زن.جناب تاجگردون.نذار بگیم حیف رای که بهت دادیم

  14. بهار گفت:

    حذفش نکن نترس

  15. ناشناس گفت:

    چرند بود

  16. حسن گفت:

    فقط حرف میزنن

  17. ناشناس گفت:

    افرین

  18. فرهادی گفت:

    واقعا مطلب درست و واقعی بود ، برادر بارشان برای چهار سال بسته شد ودیگه کاری بکار مردم ندارند و تنها بفکر خود وفک وفامیلشان هستند که چطوری وکجا انهار را بر سرکاری ببرند که حقوق های بالا بگیرند واگر مدیر نفتی دست نشانده نبود که جلوتر از انتخابات چهارصد نفر دوماهه استخدام نمی کرد و باید تاج وبیاد …..به اینجا رسیدن دست مریضا گفت ، هروقت تاج را از خود دور کرد بفکر جوانان هم خواهد بود ،،،

  19. موسوی گفت:

    کاملا موافقم 

  20. حق گو گفت:

    حیف وقتم ک با خوندن ای محملات تلف شد…شما اگه انتظار معجزه داری از بالاتر از تاجگردون هم داشته باش…جرات داری اونها رو مورد خطاب قرار بده..کسانی ک تا جالا سرکوچه هم نرفتن برای خرید شیر و پنیر و تخم مرغ…و خبر از دردهای مردم ندارن و مدام جلوی برجام و خوشی مردم سنگ اندازی میکنن

  21. ناشناس گفت:

    چرت نوشتن یعنی این و تازه اوج چرت نوشتن. زنده باد تاج مجلس دهم 

  22. باوی گفت:

    واقعا احسن بر قلمت . که واقعیت را نوشتی ……آقای غرور تا کی ..

  23. ی خانم گفت:

    آقای تاجگردون نسبت به بقیه نمایندگان خیلی برا استان و خصوصا گچساران کار کرده. همه چیز که رفع بیکاری نیست!!! کار که فقط پشت میز نشست نیست!!!

  24. ناشناس گفت:

    اقاي تاجگردون فقط يه بودجه دستش بود نتونست استفاده درست بكنه براي اين استان فقط به زد بندهاي سياسي و كسب شهرت پرداخت نه به چيزي ديگري و فقط بلد بود نيروهاي گچساران را در اين استان بكارد كه فكر كن اين اصلا هنر نيست و هنر اون كه با اين ابزار بودجه كه امروز دستت بود ميشد اين استان را گلستان كرد نه به مسايل حاشيه اي و بي مايه پرداخت و اشتغال را به وجود اورد كه نكرد فكرها حقير است

  25. باوی گفت:

    درسته احسسسسسسسسسسسسسنت

  26. کارگر گفت:

    ایکاش نماینده استان هم درک میکرد

  27. ناشناس گفت:

    وقتی که کسایی مثل شماکارشون فقط تخریب و تهمت وعیب گرفتن ازاین واون باشه باید هم مشکلات ما روز به روز اضافه تر بشه.خودت برای شهرت چیکار کردی تاحالا؟

  28. عبداله گفت:

    سلام اقاي تاجگردن شقلقمرت براي ايثارگران اين بودخودكشي سياسي كردي

  29. ستم دیده یکی از مدیران دکتر تاجگردون گفت:

    با همه احترامی که برای دکترتاجگردون قایل هستیم، تحلیل بسیار جالب و واقعیات را بنحو احسنت بیان فرمودی، ایکاش این همه وقتی که صرف ریاست و مسیولیت در مجلس میشه راجهت رفع بیکاری واشتغال جوانان میگذاشتید و مشکلات مردم را حل میکردند ثواب چند برابری هم داشت.نه اینکه بر دوش مردم سوار بشیم و رای مردم که جمع شد دیگه پشت سرمون رو نگاه نکنیم ، و مدیرانی که متحمل هیچ گونه هزینه وفعالیتی نشدند را بر صندلی ریاست بنشانی و منفعت ببرند و دیگرانی که خودشون را به آب و آتیش میزدن و فعالیت زیادی جهت پیروزی دکتر تاجگردون در انتخابات انجام میدادن حالا تاوان حمایت از حضرتعالی را ببینند.و شما هم فقط نظاره گر باشین و دست روی دست هم بگذارین و بیخیال باشین.ببسیار بسیار عالی گفتی…دستت درد نکنه با این مطلبت

  30. شاهین گفت:

    کاش بجای۴مینوشت ۹

    ۹سال بدون جام

  31. استان ما درد دارد گفت:

    تاجگردون فقط وعده دروغین می دهد همین

  32. التماس تفکر گفت:

    کاملا موافق هستم. درود بر بویر نیوز

  33. نان گفت:

    احسنت
    درود بر بویر نیوز.

  34. تفکر باید گفت:

    چرا باید به فکر باشند ، وقتی به همه چی رسیدند وقتی جایشان را در تهران باز کردند و قرار است برای همیشه به آنجا بروند معلوم است که دیگر رضایت مردم برایشان مهم نیست . مهم نیست چون دیگر نمی خواهند باشند و تکلیف این جوانان بیکار و بی پارتی را به دست باد فرستادن….

دیدگاه شما