یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 - 11:33

روشی آسان برای جذب درآمد در کهگیلویه و بویراحمد، خواب مسئولان در ورزشگاه یاسوج

علیرغم هزینه میلیاردی، پس از پایان عملیات اجرایی این ورزشگاه به صورت بلا استفاده مانده است.

ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج که از سال 86 عملیان اجرایی آن شروع شد سرانجام در سال 94 افتتاح شد.

به گزارش بویرنیوز؛ ورزشگاه 15 هزار نفری شهر یاسوج با هزینه ای بالغ بر 170 میلیارد ریال و در زمانی قریب به 8 سال به انتها رسید.

IMG_4068

علیرغم هزینه میلیاردی، پس از پایان عملیات اجرایی این ورزشگاه به صورت بلا استفاده مانده است.

شهر یاسوج که زمانی با تیم شهرداری اش به شهره خاصی در کشور و لیگ دسته یک رسیده بود، کم کم در سایه بی توجهی مسئولان به امر ورزش و سلامت و نشاط جوانان این دیار شاهد انحلال این تیم بودیم

حال مرکز استان مانده و تیمی که به خاطره ها پیوسته و ورزشگاهی میلیاردی  که فقط فضایی را بدون هیچ کارایی اشغال کرده است.

به گزارش بویرنیوز، حال که مسئولان استانی توجهی به بحث ورزش و سلامت  برای جوانان مرکز استان ندارند بدون شک با فضای مناسبی که در اختیار دارند می توانند هم در راستای درآمد زایی و هم توریست از آن بهره ببرند.

استان کهگیلویه و بویراحمد و به خصوص شهر یاسوج به عنوان پایتخت طبیعت ایران در این فضای بهاری و تابستانی می تواند پذیرای اردوی تیم ملی و تیم های لیگ شود و از این رهگذر هم جذب درآمدی برای استان خواهیم داشت و هم کمک شایانی به جذب گردشگر خواهد شد.

بدون شک هزینه 17 میلیون تومانی برای شهر کوچکی همچون یاسوج میتوانست گره از مشکلات بسیاری باز کند، حال که به ورزشگاه اختصاص داده شده، حداقل انتظار مردم اینست که از این فضا استفاده شود چراکه پولی که میتوانست خیلی از مشکلات شهری را به فرجام برساند به پروژه ای رسید که دردی از توسعه و حتی ارتقاء رتبه ورزشی و سلامت استان دوا نکرده است.

به گزارش بویرنیوز؛ یاسوج با وجود داشتن استادیومی با وسعت حدود ۲۳ هزار مترمربع و دارای ۱۰ خط ویژه دوومیدانی و سایر امکانات ورزشی هیچگونه فعالیت شاخص ورزشی در آن به انجام نمیرسد و انگار اداره ورزش و جوانان استان تمایلی به ادای رسالت خود در ارتقای شور و نشاط جوانان منطقه با تدارک برنامه های مناسب را ندارد.IMG_4045

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=191291
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما