چاپ این برگه

راه‌اندازی 4 بخش جدید بیمارستان امام سجاد(ع)

رئیس بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج به اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته در این بیمارستان اشاره کرد و گفت: خردادماه امسال چهار بخش جدید در بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش بویرنیوز، فرزاد وفایی ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به وضعیت بیمارستان امام سجاد (ع)‌نسبت به گذشته اظهار کرد: این بیمارستان در سال 79 ظرفیت آن 96 تختخواب بود.

رئیس بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج با بیان اینکه این بیمارستان مشکلات متعددی داشت، گفت: به دلیل اینکه بیمارستان‌های بخش خصوصی در آن دوران فعال نبودند حجم کار این بیمارستان بیشتر بود.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه ساختمان درمان بیمارستان امام سجاد (ع) در هفت هزار مترمربع بود و هم اکنون به 12 هزار مترمربع رسیده است، گفت: بیمارستان امام سجاد تنها بیمارستانی بود که با داشتن بخش زایشگاه و نوزاد دو شهرستان بویراحمد و دنا را پوشش می‌داد.

وفایی عمده مشکلات بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج را فضای فیزیکی نامناسب، نوسازی تنها 20 درصد تجهیزات، عوض نشدن تخت‌ها و تشک بیماران، ظرفیت کم، نیروی کم و حجم کار بالا عنوان کرد.

این مسئول به عمده اقدامات صورت گرفته در سال 94 اشاره کرد و گفت: در سال گذشته با همکاری و تلاش مسئولان علوم پزشکی توانستیم بخش جراحی فوق تخصص پلاستیک را راه‌اندازی کنیم.

رئیس بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج راه‌اندازی بخش فوق‌تخصصی فک و صورت، بخش کولونوسکوپی و اندوسکوپی کودکان برای اولین بار در استان را از دیگر اقدامات صورت گرفته در سال گذشته عنوان کرد.

وفایی در پایان سخنان خود با اشاره به اقدامات صورت گرفته برنامه‌های در دست اقدام بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج را مهم عنوان کرد و گفت: چهار بخش تا پایان خردادماه در این بیمارستان آماده افتتاح خواهند بود.

این مسئول بهره‌برداری از بخش سی، تی اسکن، بخش اتاق عمل جراحی قلب برای اولین بار در استان، بخش مراقبت‌های ویژه قلب و بخش آنژیوگرافی را چهار بخش آماده افتتاح بیمارستان امام سجاد (ع) عنوان کرد.

رئیس بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج تصریح کرد: هزینه چهار بخش مذکور قریب به 23 میلیارد تومان است.