چاپ این برگه

تعطیلی جایگاه های CNG یاسوج و صف طویل تنها جایگاه فعال + تصاویر

گروه اجتماعی – گزارش میدانی خبرنگار بویر نیوز حکایت از تعطیلی دو جایگاه CNG در سطح شهر یاسوج دارد که مشکلاتی را برای مردم و البته تنها جایگاه فعال CNG ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار «بویر نیوز»، دو جایگاه CNG در شهر یاسوج به دلایلی از سوخت رسانی به مردم محروم شده اند که موجب شده تا مردم از تنها جایگاه فعال شهر یعنی جایگاه پارسیان سوخت دریافت کنند و صف طویلی ایجاد کنند.

گفتنی است زمان انتظار در صف که قبلا کمتر از 5 دقیقه بوده الان به بالای 1 ساعت رسیده است.

قبل از این جایگاه شهید قرنی (جمعه بازار) نیز غیر فعال شده بود.

دلایل تعطیلی هرچه هست به نفع مردم نیست و مردم امیدوارند هرچه زودتر جایگاهها فعال شوند.

در همین حال مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تعطیلی برخی جایگاه‌های سی‌.ان‌.جی در شهر یاسوج گفت: بدهی شهرداری به شرکت گاز دلیل تعطیلی این جایگاه‌ها است.

هوشنگ صیدالی با اشاره به تعطیلی چند جایگاه C.N.G در شهر یاسوج اظهار کرد: شهرداری یاسوج مبلغ ۱۲ میلیارد تومان بابت جایگاه‌های C.N.G به شرکت گاز بدهدهکار است و بارها این جایگاه‌ها تعطیل شدند اما شهرداری نسبت به پرداخت مطالبات شرکت بی‌توجهی کرده است.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: طی جلسه‌ای با حضور دستگاه‌های نظارتی شرکت‌ فرآوردهای نفتی، شرکت گاز، شهرداری یاسوج و بازرسی استان قرار شد شهرداری پول مربوط به C.N.G را به حساب خزانه واریز کند و تا مدتی این کار هم انجام شد.

وی با بیان اینکه گاز پنج جایگاه C.N.G شهرداری به دلیل بدهی قطع شده است، تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون فروش گاز این ایستگاه‌ها ۸۰۰ میلیون تومان بوده که متاسفانه شهرداری یاسوج  حتی یک ریال به حساب خزانه واریز نکرده است.

این مسئول عنوان کرد: به دلیل عدم پرداخت بدهی شهرداری، شرکت گاز چاره‌ای جز قطع گاز این جایگاه‌ها نداشته است، پول جایگاه‌ها مربوط به شرکت گاز نیست بلکه مربوط به خزانه است و شهرداری پول نقدی که از مردم می‌گیرد را باید به حساب خزانه واریز کند.

صیدالی عنوان کرد: اغلب شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد بابت جایگاه C.N.G بدهکار هستند اما مبلغ بدهی شهرداری یاسوج از سایر شهرداری‌ها بیشتر است که امیدواریم با تلاش مسئولان و همت شهردار یاسوج این مشکل برطرف شود.

11111 22222 33333 44444

گزارش و عکس از : مهران ارجمند