چهارشنبه 1 اردیبهشت 1395 - 23:37

کنایه سنگین هدایت خواه به غلام محمد زارعی

فعال سیاسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: متأسفانه امروز برخی برای رسیدن به مقاصد دنیوی دست به هرکاری می‌زنند و در این راه از هیچگونه تطمیع و خودزنی هم نمی‌گذرند.

  برخی برای رسیدن به قدرت تطمیع را پیشه گرفته اند/ این‌ها می‌خواستند شهر به آتش بکشند؟! / پولهای کثیف چگونه وارد انتخابات شد

ستار هدایت‌خواه امروز در جشن میلاد امام علی (ع) که در حسینیه امام علی (ع) شهر یاسوج با حضور خیل عظیمی از دوست داران این امام برگزار شد گفت: جمع مردم شهر یاسوج با تبریک میلاد این امام همام گفت: انشانء الله بتوانیم جزو مریدان مخلص این امام همام باشیم.

پایه و اساس دین، سیاست است

وی به سیاست علوی امام علی (ع) در بعد انتخابات و سیاست اشاره کرد و گفت: امروز ما باید خودمان و تفکرات را بر اساس و پایه‌های علی وار زندگی کردن بسنجیم تا در آخرت در ترازوی اعمال نام علی سنگین‌تر از دیگر اعمالمان باشد.

فعال فرهنگی هم استانی با بیان اینکه میزان عمل مریدان علی (ع) باید بر اساس کیاست آنان باشد، ابراز کرد: کسی که می‌خواهد مرید علی (ع) باشد باید میزان اعمال و عملش همانند این امام بزرگوار بوده و اندیشه‌های این امام همام را ترویج دهد.

IMG_5285

علی وار بودن و علی وار زیستن از شاخصه‌های شیعه است

هدایتخواه تصریح کرد: علی وار بودن و علی وارزیستن از شاخصه‌های شیعه است و نه اینکه فقط نام علی را دانسته باشی و اعمالت علی وار نباشد.

وی ادامه داد: شیعه علی (ع) باید از سیره این امام همام بهره ببرد و تفکرهای آن را بیاد داشته باشد و بر اساس آن عمل کند.

نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی به رفتارهای سیاسی امام علی (ع) در عرصه خلافت اشاره کرد و گفت: امروز شیعه علی باید رفتارهای سیاسی و سیاست ورزی‌هایش را بر اساس سیاسیت علوی پیش ببرد که چهار ویژگی اصولی دارد.

نقطه مقابل سیاست علی (ع) سیاست اموی است

هدایت خواه با بیان اینکه در برابر چهار ویژگی سیاست علونی چهار ویژگی شیطانی سیاست اموی نیز قرار دارد، تصریح کرد: امروز علی وار بودن مدعی نمی‌خواهد بلکه باید دانست سیاست علی (ع) توحید منشی است.

وی یکی از ویژگی‌های سیاست‌های علی (ع) را علی وار زیستن در ابعاد سیاسی توحید محوری دانست و افزود: در سیاست علوی انگیزه، هدف، رضایت الهی، و رسیدن به حضرت حق از ابعاد اصلی است.

فعال فرهنگی هم استانی بیان کرد: حقایقی در بیان سیاستهای علوی وجود دارد که مردم باید به آنان آگاه باشند و بدانند که جامعه شیعی باید بر اساس این متون به جلو برود و نه اینکه ناخدا خواسته در دام شیطان با سیاست‌های اموی قرار گیرد.

سیاست علوی بدنبال قدرت و متاع دنیوی نیست

هدایت خواه به خطبه ۱۲۱نهج البلاغه یا‌‌ همان برادر قرآن اشاره کرد و گفت: حضرت علی (ع) در نهج البلاغه هدف از حضور در مبارزه سیاسی را کیاست می‌داند و می‌گوید، هدف ازحضور مریدان من در سیاست رسیدن به متاع قدرت و دنیای بی‌ارزش نیست.

وی ادامه داد: حضرت علی (ع) هدف از حضور در سیاست را رساندن ارزشهای فراموش شده می‌دانم که باید برای نجات آن‌ها جامعه را از بی‌بندباری و فریب خوردن نجات داد.

شیعه یک حرکت سیاسی دینی است

هدایت خواه با بیان اینکه شیعه بودن یک حرکت دینی سیاسی است، بیان کرد: باید دانست که هدف مریدان علی (ع) از حضور در سیاست رساندن صدای مظلوم است که باید برای زنده نگه داشتن آن در این مسیر حرکت کرد.

وی با بیان اینکه در عرصه‌های انتخابات انقلابیون در صدد زنده نگه داشتن این تفکرات هستند، بیان کرد: اصل دوم سیاست علوی اصولگرایی و آخرت گرایی است.

فعال فرهنگی هم استانی بیان کرد: نگاه حضرت امیر المومنین در سیاست علوی این نیست که در دنیا بخواهی به مقاصد دنیوی برسی، بلکه دنیا را نگاهی زود گذر می‌داند.

هدایت خواه به نامه حضرت علی (ع) به معاویه در باب سیاست اشاره داشت وخاطر نشان کرد: حضرت امیر المومین در نامه ۵۵خود در نهج البلاغه به معهویه فرموده است که خداوند دنیا را قرار داده است نه برای همین که دنیا را بپنداری، بلمه آن را برای امتحان آخرت مخلوق قرار داده تا از آن برای توشه آخرتت بهره ببرید.

برخی برای رسیدن به قدرت تطمیع را پیشه گرفته‌اند

وی بیان کرد: متأسفانه امروز برخی برای رسیدن به مقاصد دنیوی دست به هرکاری می‌زنند و در این راه از هیچگونه تطمیع و خودزنی هم نمی‌گذرند.

فعال سیاسی هم استانی هدف از سیاست علوی را رسیدن را به پاداشت اخروی دانست و افزودذ: در مقابل‌ای نتفکر شیعی تفکر اموی به دنبال تطمیع و رسیدن به مقاصد دنیوی خود است.

IMG_5308

شیعه علی (ع) برای رسیدن به قدرت هر کاری نمی‌کند

هدایت خواه در ادامه به ویژیگی سوم سیاست حضرت علی (ع) در مبارزه سیاسی اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از ویژگیهای مبارزه سیاسی امیر المومنین ارزش محوری و رسیدن به آخرت گرایی بوده و از هر شیوه‌ای برای رسیبدن به قدرت استفاده نمی‌کرد و آخرت خودش را برای دنیای بی‌ارزش نمی‌فروخت.

وی بیان کرد: نمی‌شود برای رسیدن به قدرت از هر اهرمی استفاده کرد و نمی‌شود براساس این موضوع که کسی که با شما نبوده است را تطمیع و کسانی که با شما بوده‌اند را تبریک گفت.

امروز برخی را به بهانه با ما نبودند حذف می‌کنند

فعال فرهنگی هم استانی گفت: متأسفانه امروز برخی بر خلاف این تفکر پیش رفته‌اند و کسانی را که در کنار آنان نبوده‌اند تخریب و کسانی که با آن‌ها بوده‌اند را پست و مقام بیشتر می‌دهند همانگونه که در زمان خلفات حضرت علی (ع) برخی به امام پیشنهاد پست دادن به طلحه و زیبر برای رسیدن به خلافت پای ار را می‌دادند.

برای رسیدن به قدرت دست به کار غلط نمی‌زنم

هدایت خواه به جواب حضرت علی (ع) به این ساده لوحان اشارخ کردوگفت: حضرت علی (ع) در برابر سخنان اینان می‌گوید، من برای رسیدن به قدرت دست به کار غلط نمی‌زنم.

سیاست علوی اصل اصوالگرایی و ثبات بر اصول است

وی با بیا بیان اینکه برای رسیدن به اهداف مقدس باید با شیوه‌های مقدس حرکت کگد، بیان داشت: اصل چهار سیاست علوی اصل اصوالگرایی و ثبات بر اصول است.

فعال فرهنگی هم استانی به نامه امام علی (ع) به معاویه اشاره کرد و گفت: امام علی (ع) در نامه‌ای دیگر به معاویه چنین نوشته است، من‌‌ همان کسی هستم که در جنگ بدر و احد، جد و برادر و پدر تو را به درک واصل کردم و امروز شمشیرم‌‌ همان شمشیر است اما هیچ موقع از عقایدم کوتاه نیامدو نخواهم آمد.

هدایت خواه ادامه داد: حضرت علی در این نامه می‌گوید، شما‌‌ همان کسانی هستید که وقتی دین را قبول نداشتید آن را تطمیع، وقتی آن را قبول کردیم آن را تکثیر و وقتی به قدرت رسیدید آن را وارانه جلوه دادید و از عقاید خودتان خارج شدید.

IMG_5295

شمار چطور؟!

وی با بیان ایکمه اصل چهارم سیاست علوی برگرقته از سه اصل مهم این سیاست است، بیان کرد: مثال این نمونه‌‌ همان است که امروز برخی که تا دیروز از کارگزاران حمایت می‌کردند، روزی دیگر از احمدی‌نژاد و روزی از روحانی و روزی از رد صلاحیت‌ها و امروز از اعتدال گرایان برای رسیدن به مقاصد سیاسی خود استفاده می‌کنند که با اصول سیاسی علی (ع) متناقض است.

فعال فرهنگی استانی به سیاسیت اموی که در برابر سیاست علوی قرار داردد اشاره کرد و گفت: سیاست اموی متضاد با سیاست علوی است و افکار آن برگرفته از منفعت محوری، به جای توحید، دنیا گرایی، اباهی‌گری و تطمیع منشی است.

هدایت خواه ادامه داد: کسانی که به دنبال سیاست خودشان هستند و منفعت طلبی را برای خودشان یک اصل می‌دانند تفکرشان سیاست اموی است.

وی با بیان اینکه هدف آنان رسیدن به ثروت، مطاع دنیوی و خوش گذرانی را بر مردم مظلوم ترجیح می‌دهند، بیان کرد: حضرت علی (ع) می‌فرمانید کسانی که به دنبال دنیای پرستی هستند هیچ موقع سیر نمی‌شود و هرگز از دنیا پرستی خود دور نمی‌شوند و به دامن مردم باز نمی‌گردند.

امروز برخی اباحه‌گری را در جامعه ترویج داده‌اند

نماینده ادوار هفتم و هشتم شهرستان بویراحمد در مجلس شورای اسلامی اباحه‌گری را یکی از دیگر از تفکرات سیاست اموی دانست و افزود: اباهی‌گری در عرصه سیاست دروغ، تطمیع و اهانت را به خورد می‌دهد.

هدایت خواه بیان کرد: متأسفانه در زمان خلافت امام علی (ع) برخی سیاست علی (ع) را با سیاست معاویه ملعون مقایسه می‌کردند که این‌ها همه نشانه از اباهی‌گری بود که آن‌ها به خورد مردم داده بودند.

چه ظلما که به علی نکردند

وی ادامه داد: چه ظلمی بالا‌تر از اینکه سیاست‌های فخر عالم را به فرد ملعونی همچون معاویه نسبت دهی که مردم ساده لوح آن زمان اینگونه پنداشتند.

تاریخ تکرار می‌شود؟!

فعال فرهنگی هم استانی به صحنه‌های تکرار شدنی تاریخ در عرصه سیاست اشاره کرد و گفت: معاویه در زمان خودش مردم را با پول می‌خرید تا مردم را از علی (ع) دور سازد و آن‌ها را برای علیه سیاست‌های علوی تطمیع می‌کرد.

دروغ گفتن در عرصه سیاست زهر است

هدایت خواه با بیان اینکه اگر این گونه فخر فروشی‌ها نبود سیاست علوی امروز بزرگ‌ترین سیاست جهان بود، بیان کرد: دروغ گفتن در عرصه سیاست زهر است که امروز برخی به آسانی آن را انجام می‌دهند.

وی اساس و بنیه انقلاب اسلامی را بیان کردن سیاست علوی در جهان دانست و افزود: انقلاب اسلامی و نثار این همه شهید و آزاد برای رسیدن به سیاست علوی بود که امام راحل آن را بنا نهاد و امروز دشمنت از همین سیاست علوی در جهان می‌هراسد.

هدایت خواه با بیان اینکه ما باید تلاشمان ترویج تفکر سیاست علوی در جامعه باشد و از این تلاش دست برنداریم، گفت: نمی‌شود برای ترویج این سیاست بزرگ هر روز از حزبی به حزبی دیگر برویم و دم از سیاست‌های بزنیم که آن‌ها را نمی‌شناسیم.

IMG_5270

برخی گفتمان انقلاب و امام را قبول نداشتند

فعال فرهنگی هم استانی به برخی موضوعات پثرامون انتخابلت هفتم اسفند ماه اشاره کرد و گفت: در انتخابات هفتم اسفند برخی موضعات رخ داد که برخی پایبند به گفتمان امام و انقلاب نداشتند و برخی با جریانهای سیاسی خود هر روز با یک تفکر، عزت مردم را پایمال کردند.

این‌ها می‌خواستند شهر به آتش بکشند؟!

هدایت خواه با بیان اینکه اینکه کسانی فقط برای منافع خودشان حاضرند یک شهر را به آتش بکشند چیزی از فتنه گران ۸۸ کم ندارند، بیان داشت: کسانی در این انتخابات برای رسیدن به اهداف دنیا طلبانه خودشان دست به هر کاری زدند، پولهای کثیف را وارد انتخابات کردند و از هیچ تهمتی هم نگذشتند.

به موقع افشاگری می‌کنم؟

وی با تأکید بر این موضوع که خیلی از موضعات این انتخابات را برای صلاح و در شرایط کنونی نمی‌توانم بیان کنم اما بیان حقایق برای همه روشن و واضح است، بیان کرد: روزی آفتاب از پشت ابر‌ها بیرون خواهد آمد و مردم همه چیز را خواهند فهمید هرچند که مردم می‌دانند و واقف به همه چیز هستند.

چه کسانی چرخش ۱۸۰ درجه‌ای داشتند

نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلمی ادامه داد: مردم کسانی را که برای رسیدنه به اهدافشان چرخش‌های ۱۸۰درجه‌ای داشتند و هر روز زیر یک چتر سیاسی بودند را می‌شناسند و حتی می‌دانند که آنان چگونه خود را بر مردم قالب کردند.

شما پیروز انتخابات نیستید؟

هدایت خواه با بیان اینکه پیروز واقعی مردم بودند و همه هم به این موضوع رسیده‌اند، بیان کرد: حضرت علی (ع) می‌فرماید، کسانی که با هرطریقی بدنبال پیروزی خود هستند و از هر دری برای بیرون راندن دیگران تلاش می‌کنند، قطعاً اگر هم پیروز شوند بازنده انتخابات هستند و مغلوبی بیش در برابر تفکر مردم نیستند.

وی بیا بیان اینکه این‌ها در صحنه رقات مغلوب هستند، بیان کرد: نباید برای رسیدن به هر هدفی آخرت خود را فروخت و فخر فروشی را بجای سیاست علوی در جامعه رواج داد.

دروغگو را همه می‌شناسند

هدایت خواه بیان کرد: آن کسی شکست خورده است که برای رسیدن به مقصود خودش دست به هر کاری بزند و مردم را دروغ گو بخواند.

فعال فرهنگی هم استانی با تأکید دوباره به این موضوع که نمی‌شود برخی از موضوعات انتخابات را برای جامعه بازگوکرد، بیان داشت: کسانی پیروز این عرصه هستند که بر تفکرات خود ابستاده‌اند و برای ترویج آنان همیشه تلاش خواهند کرد.

هدایت خواه با تقدیر و تشکر از مردم ایران اسلامی و بخصوص مردم دلاور شهرستان بویراحمد در صحنه عظیم انتخابات هفتم اسفندماه گفت: یکی از نشانه‌های سیاست علوی حضور مردم در صحنه انتخابات و پیشتازی آنان برای رسیدن به عزت است.

به حال برخی باید حسرت خورد

وی در باب انتخابات هفتم اسفند بویراحمد و دنا خاطر نشان کرد: حسرت خوردم که برخی برای رأی دست به هرکاری زدند.

منت نمی‌گذاریم

فعال فرهنگی هم استانی با بیان اینکه برای حضور در انتخابات منتی بر دوش هیچ کسی و هیچ حزب سیاسی نداریم، بیان کرد: همه می‌دانند که با اصرار مردم و برخی چهره‌های سیاسی آمدم و هدفم بازکشت عزتی بود که همه می‌دانند که از دست آنان رفته است.

شاکریم و خدا را شکر می‌کنم

هدایت خواه به نتیجه قطعی انتخابات اشاره کرد و گفت: وقتی این خبر را شنیدم دو رکعت نماز شکر گذاردم که خداوند این وظیفه سنگین را از دوشن من برداشته و نه مثل کسانی بودم که تا یک ماه از خانه بیرون نیامدند.

به بصیرتتان افتخار می‌کنم

وی بصیرت مردم ایران اسلامی در انتخابات را مثال زدنی دانست و با تقدیر از این بصیرت گفت: مردم انقلابی ایران اسلامی بویژه شهرستان بویراحمد با اینکه تمامی تخلفات را دیدند و باز هم نتواسنتند ساکت بشیند، اما بصیرت را پیشه کردند.

هدایت خواه از فتنه برخی اپوزیسیون‌های فتنه گران در این انتخابات پرده بردشت و گفت: بصیرت مردم فتنه اپوزیسون‌های فتنه گران را نقش برآب کرد و همه می‌دانند که آنان به دنبال فتنه برای حزب الهی بودند.

بصیرت مردم نقشه فتنه را نقشه برآب کرد

فعال فرهنگی هم استانی بیان اینکه یکی از اهالی فتنه گفته بود ما باید در انتخابات ۹۴ کاری کنیم که حزب اللهی‌ها به خیابان‌ها بریزند تا ننگ فتنه ۸۸ از پیشانی ما پاک شود که بصیرت بالای مردم نقشه آنان را نقش برآب کرد.

بر آتش اختلافات دمیدند؟

وی با بیان اینکه مردم آگا هستند و گول فتنه‌گری آنان را نمی‌خورند، بیان کرد: متأسفانه دیدید که برخی از مسئولین دولتی حرکت مردم برای اعاده حق خود از طریق قانون را فتنه خواستند و بر آتش اختلافات می‌دمیند.

هدایت خواه با بیان اینکه پیگیری قانونی حق مردم از سوی مجاری قانونی فتنه نیست، بیان کرد: اگر تخلفی در انتخابات این شهرستان وجود نداشت شورای محترم نگهبان از بین  ۲۰۷حوزه این شبعه را جزو پنج شعبه مسئله دار قرار نمی‌داد.

وی با بیان اینکه در زمان مقرر خود همه وقایع را خواهم گفت: اگر تخلفات در این منطقه محرز نمی‌شد‌‌ همان موقع و در بین آن ۲۰۲تأدیه حوزه انتخابات این شبعه را اعلام می‌کردند.

مردم فتنه گران را می‌شناسند؟!

نماینده ادوار هقفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما مطیع امر رهبری هستیم و براساس قانون کار خود را به جلو بردیم، بیان کرد: کسانی که مردم حزب اللهی این دیار را فتنه گر نامیدند باید بدانند فتنه گر کسانی هستند که در ۸اسفند ماه آتش به جان ملت انداختند و می‌خواستند در انتخابات اسفندماه شهر را به آتش بکشند.

بر اساس مصلحت این حوزه را تأیید کردند

هدایت خواه با بیان اینکه بصیرت مردم مانع از فتنه‌ای دیگر در این دیار شد، بیان کرد: شورای محترتم نگهبان مصلحت دید که تأیید این شبعه را اعلام کند و ما هم بر حسب وظیفه قانونی مطیع قانون هستیم و قانون را فصل الخطاب می‌دهیم.

برخی به دنبال تخریب وجهات قانونی شورای نگهبان هستند

وی به توطئه برخی برای خدشه وارد کردن به صاحت شورای نگهبان پرده برداشت و گفت: برخی امروز به دنبال خدشه وارد کردن به این اصل مهم نظام هستند و این می‌خواهند اینجایگاه مهم را تخریب کنند.

فعال سیاسی هم استانی با بیان اینکه هیچ شخصی معصوم نیست، بیان کرد: امروز کسانی می‌خواهند با فتنه‌های خود جایگاه استصوابی شورای نگهبان را از بین ببرند.

IMG_5330

تخریب شورای نگهبان از پروژه‌های نفوذ است

هدایت خواه یکی از پروزه‌های نفوذ را هجمه به شورای نگهبان از سوی معارضین به نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: اوج حمله به شورای نگبهان را امروز در برخی از کانال‌ها و سایت‌های حامی برخی دیده‌ایم که با وقاهت تمام به فقهای این نهاد نظارتی توهین‌ها روا داشته‌اند که قابل بخشش نیست.

وی با بیان اینکه فتنه گران همیشه در کمین هستند تا زهر خودشان را بریزند، بیان کرد: مردم انقلابی و مومن ایران اسلامی و بویژه شهرستان بویراحمد و دنا نباید بگذارند که به صاحت این شورای بزرگ خدشه‌ای وارد شود.

فعال سیاسی هم استانی با بیان اینکه اگر انتقادی داریم باید آنرا بازبان منطق بگویم، گفت: در همه مواقع اگر رأی خلاف شما هم احزار شد باید مطیع قانون بود.

انتخابات برای ما نعمت بود

هدایتخواه یکی از دستاوردهای انتخابات هفتم اسفند نزدیکی و اتحاد قشر اصوالگرا در این انتخابات دانست وافزود: این اتحاد و همبستگی درطول ۲۰سال اخیر بی‌سابقه بود وتوانستیم با این انتخابات توشه‌ای برای دیگرا انتخابات برداریم هرچند که نباید از توطئه‌های برخی جریانهای دیگر غافل شد.

وی یکی دیگر از دستاورهای این انتخابات را هوشیاری مردم در برابر رفتارهای فتنه انگیز برخی مغرضان دانست و افزود: ماهیت خیلی در این انتخابات بر همه محرز شد و همه آن‌ها را به خوبی شناختند.

منفعت طلب‌ها را همه شناختند

فعال فرهنگی هم استانی با بیان اینکه ماهیت منفعت طلب‌ها را این انتخابات بر همه روشن شد، بیان کرد: همه دیدند که چه افرادی برای خرید رأی دست به هر کاری زدند و حتی در شبکه‌های اجتماعی خود عالم ربانی همچون علامه مصباح یکی از مفاخر دنیای اسلام و شیعه را هم تخریب کردند.

هدایت خواه با بیان اینکه مردم باید آگاهانه به این موضوعات بنگرند، ابراز داشت: من در طول عمر خود جزء دو گروه بودم که به آن‌ها افتخار می‌کنم که یکی از آن‌ها حزب جمهوری اسلامی بود که در آن زمان برخی همزمان در این حزب نیز جزء گروههای ضد انقلاب بودند که همه آنان را می‌شناسند.

به بودن در حزب پایداری افتخار می‌کنم

وی بیان داشت: حزب پایداری دومین گروهی بود که من به عضو بودن در آن افتخار می‌کنم که علمای وارسته‌ای چون آیت الله مصباح و زنده یاد آیت الله خوشوقت رهبران آن بودند.

فعال فرهنگی هم استانی در باب آیت الله مصباح گفت: باید همین را گقت که رهبر معظم انقلاب فرمودند که حضور نداشتن این عالم ربانی در مجلس خبرگان رهبری خسارت بار خواهد بود.

چگونه به خود اجازه می‌دهید به مردم توهین کنید

هدایت خواه با انتقاد از سخنان برخی رجال سیاسی برای حضور مردم در صحته انتخابات گفت: امروز چگونه برخی به خودشان اجازه می‌دهند که به شعور ۸۰درصد مردم توهین کنند باید دانست که مردم جواب دندان شکننی به آنان خواهند داد.

وی با بیان اینکه این‌ها برای رسیدن به قدرت خودشان حتی حاضرند جلوی همه مردم ایران بایستند، بیان کرد: این عرصه‌ها عرصه امتحان الهی است و باید از آن پیروز و سربلند بیرون آمد.

فعال فرهنگی هم استانی با بیان اینکه امروز یک وظبفه است که در برابر دروغ‌پردازی فتنه گران افشاگری کرد، گفت: ما مانند کسانی نیستیم که با زبان فحش و ناسزا مردم را صدا می‌زنند بلکه با لحن منطق با آنان سخن می‌گوییم.

مولفه‌های اقتصاد مقاومتی نباید بر زمین بماند

هدایت خواه به توجه مردم به مولفه‌های اقتصاد مقاومتی در جامعه اشاره کرد و گفت: بیش از یک دهه است که معظم له توجه به مولفه‌های اقتصاد مقاومتی را به دولتمردان گوشزد می‌کند که متأسفانه بر زمین مانده است.

پولهای کثیف چگونه وارد انتخابات شد

وی یکی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را مبارزه با فساد ورشوه و رانت خواری دانست و افزود: اگر این سیاست‌ها اعمال شود دیگر حزب و گروهی نمی‌تواند پولهای گثیف را وارد انتخابات کنند.

فعال فرهنگی هم استانی مبارزه با فساد اقتصادی را یکی از مولفه‌های مهم اقتصاد دانست و افزود: ما مانند آنان نیستیم که با کونی‌های گردو و عسل به دیدار فلان نماینده مجلس و مسئول می‌رفتند این‌ها یک نوع باج دهی است سیاست اقتصاد مقامتی این را نمی‌خواهد.

دولت چکاری برای اقتصاد کرده است؟

هدایتخواه با بیان اینکه در مجلس شورای اسلامی به هیچ کسی باج ندادم و به دنبال باج خواهی هم نبودم، بیان کرد: ۳۵۰میلیاد تومان هزینه خود بدنه دولت در یکسال است، اما دولت یازدهم این بودجه را کجا صرف کرده، آیا آن را در اقنتصاد هزینه کرده است.

وی با بیان اینکه شواهد گواهی از صرف بسیاری از این پول‌ها از سوی آنان در انتخابات می‌دهد، بیان کرد: متأسفانه می‌بینیم که حقوق برخی از فرماندارن در این دولت از حقوق رئیس دولت پیشین هم زیاد‌تر و حتی چند برابر آن بوده که همه نشان از یک سیاست مهندسی شده را می‌دهد.

مسئولین بدانند مردم همه چیز را می‌دانند

نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این‌ها وقتی به قدرت رسیدند به دنبال انتقام هستند، بیان کرد: باید انسجام را حفظ کرد و از مسئولین می‌خواهیم که بعد از انتخابات یکرفه قضاوت نکنند و کسانی را که با آن‌ها نبودند را برکنار نکنند.

هدایت خواه بیان کرد: جواب ما این است چرا امروز حق ۸۰درصد مردم را ضایع می‌کنید وفقط آن ۲۰درصد را برای کارهای دولتی خو گماشته‌اید.

وی بیان کرد: مسئولان بدانند که مردم ایران اسلامی حق طلبد هستند و کاری نکنید که آنان کاری بکنند که ما راضی به انجام آن نیستیم.

شعار اصلاح طلبی و اعتدالگرایی را چگونه سر می‌دهید؟

هدایت خواه با بیان اینکه شعار اصلاح طلی و اعتدال گرایی این گروه‌ها با شعار‌هایشان همخوانی ندارد، بیان کرد: مگر حرف اول اصلاحات آزادی نیست پس چرا رأی مردم را قبول نمی‌کنید و کسانی را که باشما نبوده‌اند را از کار بی‌کار می‌کنید.

پروژه نفوذ دشمن کلید خورده است؟

وی با بیان اینکه امروز باید در برابر توطئه نفوذ دشمن ایستاد، بیان کرد: امروز نفوذ را به خوبی می‌شاهده مکنیم و می‌بینیم که نفوذ دشمن چگونه در برخی از مسند‌های قدرت مداخله‌گری می‌کند.

فعال فرهنگی هم استانی در پایان تصریح کرد: انتخابات تمام شد اما مسئولیت‌ها هم چنان باقی است و مردم حزب اللهی همچنان پایبند به اصول خود هستند و نخواهند گذاشت که نفوذ دشمن بر تفکر انان غلبه کند.کبنا

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=189060
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ارش گفت:

    پدرت بسوزد مصلحت !!!!!

  2. یاسوجی گفت:

    استاد مگه هنوز اینجا تشریف داری شما باید الان ابر قو باشی 

  3. ستار گفت:

    بویر لطفا نظر منو بزار …بخدا دین اسلام فقط از افراطیون ضربه خورد از صدر اسلام تا الان که داعش به وجود امده …برادر من مردم به شما رای ندادن به گفته مقام معظم رهبری این انتخابات از سالم ترین انتخابات های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده…لطفا این افکار پوپولیستی و کوچه بازاری که 8 سال کشور و مردم ایران رو در سخت ترین روزای خودش برد رو جمع کن……بویراحمد و دنا مردمش همیشه با اصالت بوده همه هم الحمدالله دستشان به دهانشان میرسد و نیازی به پول کسی ندارن ..لطفا بیشتر از این خودتون رو سرافکنده نکنید..

  4. همشهري گفت:

    آخ تا قيومت سي استاد كه دٓ ول كن

  5. ناشناس گفت:

    استاد اینگار هنوز باخت تاریخیت رو نتونستی هضم کتی

  6. ناشناس گفت:

    جناب هدایت خواه شما 140000مخالف داشتید وبه شما نه گفتنند اینگار فراموش کرده اید

  7. توسعه ی استان گفت:

    استاد وارسته ، کاش به امامت ندکی ملقد بودی و معتقد

  8. سامان گفت:

    بابا چرا از رو نمیری
    ول کن اینقد عقده ای نباش . هنوز داری از زمین و زمان شکایت می کنی!
    عجیبه….

  9. عزيزي گفت:

    استاد جان مردم شريف ايران جواب جبهه پايداري را در انتخابات دادند وچه خوب شماها را ورهبر فكري عزيزتان مصباح گرامي را رد صلاحيت كردند.فكر نكنم لازم باشه از امثال شما ها براي سخنراني ها دعوت بشه 

  10. مهرسام گفت:

    حنایت دیگر رنگی  ندارد  دست از سر مردم  بر دار و از احساسات  پاکشان  سواستفاده نکن

  11. سهيل گفت:

    جان تمام عزيزانت ول كن
    مردم نشون دادن چشم ديدن تو و افكارتو ندارن
    اگه بر اساس مصلحت انتخابات تاييد شد پس بدون اون دو دوره اي هم كه تو نماينده بودي بر اساس مصلحت تاييدت كردند
    اينو بدون ما عزت با شما رو نمي خوايم چون تو خودت مايه ظلت هستي
    معلومه كي براي مقام دولتي صبح تا شب توي شوراي نگهبان مي دوييد
    ابروت رفت بگر بشين

  12. م گفت:

    درود بر دکتر هدایت خواه لبیک یا حسین

  13. نوروزی گفت:

    فقط میخوام بدونم تو دوره ی خودت چیکار کردی

  14. مهرسام گفت:

    حنایت  دیگر رنگی  ندارد استاد  دستت رو شده برای  مردم

  15. متحیر گفت:

    همیشه بهت افتخار خواهم کرد، تا بسوزند کسانی که ریال پرستن

  16. تامین گفت:

    هنوز یادم نرفته که شب انتخابات اقای سید مسعودحسینی در سپیدار خانه به خانه میگشت و وعده میداد

  17. سجاد گفت:

    بوير بري بميري بهتر از اینه که فقط نظر همفکرانت رو میزاری.کاش ده نفر مثل استاد هدایتخواه در این شهر بود

  18. ناشناس گفت:

    باید تیتر میزدید “آخرین لیکه های سر مزار” 
    استاد مردم شما را نمی خواهند مصلحت پیشکش
    ضمنا اگه شورای نگهبان مصلحتی عمل کرده!!! پس وای بحال انتخابات ها!
    نظارت کجایی!!؟ شورای نگهبان دقیقا کجایی!!

  19. حمید گفت:

    استاد برای شکستت اینهمه بهانه نیار هر روز بگم بگم داری، اگه مدرک داشتی که انتخابات باطل میشد ..مصلحتی در کار نبود مردم را گول نزن

  20. بویراحمد گفت:

    تورا به ابالفضل دیگه نیا تو صحنه ی انتخابات..بابا ولمون کن دست از سر بویراحمد و دنا بردار برو یه شهر دیگه کاندید شو بویراحمد تو و افکارت را نمی پسندد.بای بای هدایت

  21. دوم خرداد گفت:

    ایقد به این نگید استاد ،فک میکنه واقعا استاده. نکته دوم اینکه این جناب از خط فکری میاد که رهبر معنویش مصباحه!مصباح در اظهار نظری جالب گفته که رای دادن مردم حق ذاتی مردم نیست، بلکه تشخیص ولی فقیه اینه الان انتخابات باشه. هدایت خواه دیدی که چجور مردم خودت و مصباحتو به گورستان تاریخ سیاست فرستادن

  22. سید گفت:

    از اسم علی (ع) استفاده میکنی که احساسات مردم رو جریحه دار کنی ! که حرفاتو به کرسی بنشانی، مردم ما فهمیده تر از این هستند کهحق و باطل را ب راحتی بشناسند ، همه این حرفا برا دلخوشی خودت و هوادرانت بود که شکست سیاسی خودت اونم برای دومین بار، رو کم رنگ جلوه بدی ، آقای مثلا استاد دیگر بس است بنشین …. از دین سواستفاده نکن .،، بویر خواهشا درج کن کامنتمو

  23. لر گفت:

    خخخخخخخ. 
    تورو خدا بذارین باز هم بگه. 
    خب میخندیم. 
    بده مگه؟؟؟!!؟ 
    ؛) 
    خداروشکر که پاسخ محکمی به جبهه پایداری و رهبر معنوی این جریان یعنی آقای مصباح توسط مردم داده شد. اگر انتخاب شده بودن که گوش فلک رو از ارادت مردم و….  کر میکردن. 
    خخخخخخخ. 

  24. هوشمند گفت:

    شورای نگهبان بدون ملاحظه هیچ کس ،فقط وفقط خدارادرنظر میگیرد.جنابعالی داری گذشته خودت رازیر سوال میبری آقای هدایت خواه ؟؟؟!!!مواظب باش شورای نگهبان فصل الخطاب است.

  25. لوداب گفت:

    آخ سی سیاست و مقام. یعنی یه پست اینقده ارزش تهمت وافترا را داره جناب فوق لیسانس! !!خواهش ایکنم ده بیشتر خودته سبک نکن

  26. لوداب گفت:

    کروو ده یه هییی وش بنه

  27. حسین گفت:

    درود بر استاد هدایت خواه ابر مرد بویر احمدی

  28. یا زهرا گفت:

    خدایا دبسه
    هدایت خواه سی چنت بی
    آغا دتموم وابی ره تو هنی سر مزار خالی شیون ایکنی
    مه زوره آغا نیخنت به پیر به پیغمبر قبولت نیارن آغا رای وت ندان 
    بره سازمان ملل شکایت کن کم لیکه بزن

  29. اصلاحات گفت:

    درود بر حاج زارعی که در مقابل این فرد متظاهر و دین نما رو سفیدپوش کرد ببینید در ی مکان مذهبی و در ی مراسم مذهبی ایشون چقد فحش توهین تخریب و تهمت زدند.آقای هدایت خواه قیامتی هست

  30. محسن. ت گفت:

    به قول اقاي كياني شكستهاي ٢+١  خورده و هنوز مدعي است چه رويي دارن اين وابستگان گروهك پايداري

  31. محمد گفت:

    مردم میدونند چه بلایی بر سر انتخابات اومده ؟

  32. دختر اصولگرا و حامی محکم اسلام وطرفدار همیشگی استاد گفت:

    بسه دیگه هدایت ما رو بیچاره کردی

  33. افشین گفت:

    وای به احوالت دکتر ، تو داری از چی صحبت میکنی ؟ تو اصلا کجایی؟ جیبوتی ؟ خخخخخخ

  34. ناشناس گفت:

    کاملا یکطرفه مطالب مخالفان را می نویسی نتیجه این انتخابات با همه ایرادی که به نتیجه آن دارم این همه یکطرفه نوشتن را نمی تواند ناحیه کند

  35. ناشناس گفت:

    کاملا یکطرفه مطالب مخالفان هدایتخواه را می نویسی نتیجه این انتخابات با همه ایرادی که به نتیجه آن دارم این همه یکطرفه نوشتن را نمی تواند ناحیه کند

  36. هههه گفت:

    کافر همه رو به کیش خود پندارد ………..

  37. همشهری گفت:

    ملا شدن چه آسان                          آدم شدن چه مشکل
    سوء استفاده از ولادت امیرمومنان و خود را مظلوم نشان دادن همچون مولای متقیان
    و دیگران را معاویه دانستن
    چقدر ادم باید ضعیف باشد

  38. شهروند گفت:

    دکتر هدایت خواه افتخار بویر احمد شما بخاین یا نخاین اودر قلب مردم جای دارد ما به باخت با ابرو افتخار میکنیم کاش بویر نیوز مثل بقیه سایت ها انتقاد پذیر باشی 

  39. ناشناس گفت:

    جناب استاد اگه راست میگیرد برو سوریه و با داشتن جنگ کن ول کن  این  متاع دنیوی را 

  40. مهندس معمار گفت:

    جناب هدایت هدایت خواه انتخابات هفتم اسفند تنها شکست شما در انتخابات نبود این شکست به منزله ی حذف شما از سیاست بویراحمد و دنا بود.قبول دارم ک شکست خیلی سخته ولی حق توهین ب نماینده فعلی رو ندارین.پول های کثیف از تهران از طرف بزرگان پایداری برای حمایت از شما وارد انتخابات شد.پس لطفا ادامه ندین ک عواقب خوبی حرفا و توهیناتون نداره و مردم بویراحمد ساکت نمینشینند

  41. نوای بویراحمد گفت:

    حرفهای سبکت به درد امثال خودت میخوره ولاغیر

  42. بویراحمد گفت:

    در زمان نمایندگی خودت از آبدارچی ها هم انتقام گرفتی.دیگ به دیگ می گه روت سیاه.روته برم اوشتاد.

  43. مازه خریده گفت:

    یکی نیسه بگو بنده خدا خوت کم تخریب و کارشکنی ایکردی 

  44. سیمان مارگون گفت:

    دکتر هدایت تو که شورای نگهبان را مصلحتی  میدانی  چرا شکایت شورای نگهبان نکردی میخواستی با سر و صدای پوچ و هیچ و تو خالی در تهران و بدور از شمارش ارا و صندوقها  انتخابات را ابطال کنی  لطفا 

  45. ناشناس گفت:

    خدا خودش ناظر واگاه است که کی پول داد شما یاحاج زارع ما خبرداریم که شماها شب اخری رای صد هزار تومانی میخریدیدبترس از خدا وکم تهمت بزن که خودتو با حضرت علی برابری میکنیوشیعه علی حاج زارع رو بامعاویه از خدا میخوام که در همین دنیاجوابتو بده وبویرنیوز قسم میدم به صاحب این روز که حتما این کامنتو بذاره

  46. ناشناس گفت:

    تو انتخابات همه میدونن برنده واقعی استاد هدایت خواه بود ولی پولهای کثیف جلوی اونا گرفت

  47. علی خانی گفت:

    عقده هایت را چاره ای دکتر،
    زخمهای نابسامان را دوایی کن دکتر
    دکتر اینجا حنایت دگرش رنگی نیست
    سکوت و پذیرش به از هو چینیست

  48. یا مهدی گفت:

    زنده باد هدایت

  49. رضا گفت:

    متاسفم برات انگار هنوز قبول نداری که همین حمله هات به دیگران و خود را منزه دانستن  دانستن باعث شکست تاریخی ات شد دیگه  در اظهار  نظر هات کمی ملاحظه  کار باش اینها همون کارهایی است که هشست سال خودتون کردید

  50. حق گفت:

    هه هه هه با با جان خودت هر هفته بیا مارابخندون راستی چرا به شورای نگهبان توهین    میکنی

  51. حق بین گفت:

    درود بر استاد فرزانه که مردم ما قدرش رو ندونستن
    چوب خدا صدا نداره
    دلم برای 4 سالی میسوزه که قراره صندلی نماینده ما باز خالی باشه و مراسمات فاتحه خوانی استانی داااااغ

  52. ناشناس گفت:

    فقط حاج زارع قهرمان

  53. یک و یک گفت:

    آقای هدایتخواه علی وار بودن یعنی اگر استاد خطابت قراربدهند در صورتیکه حتی دکترا نداشته باشی اعتراض کنی اگر گفتی کاندیدا نمیشم تا آخرش رو حرفت بمونی اگه رقیبت که خدا میدونه عاشق مردمه و شاید خیلی از مردم بویراحمد و دنا رو به اسم و شکل و شمایل میشناسه و بزنم به تخته خستگی ناپذیری و سابقه حضور در جنگ تحمیلی رو داره وقتی وارد گودانتخابات میشه دستشو به گرمی بفشاری  و وقتی پیروز شد در آغوش بگیری و بهش تبریک بگی ۰ دلم نمیاد بگم گر مسلمانی از این است که حافظ ۰۰۰۰۰ ولی تو هم یه بازنگری در رفتارهای چندین ساله اخیرت بکن ۰ راستی افتخارم این است حتی برا یک لحظه در هیچ ستاد کاندیدایی  نرفتم!

  54. بی طرف گفت:

    الغیبه الجهد العاجز 
    غیبت تلاش فرد ناتوان است

  55. درود بر استاد عزیزم گفت:

    عرض سلام و خسته نباشید دارم خدمت استاد عزیزم که همیشه از ته دل دوستشان دارم .. برایتان از ته قلبم دعا میکنم موفق و موید باشید و لی استاد سوالی دارم و مدتی هست خیلی ذهنم رو درگیر کرده و حتی شب تو فکر شما خوابم نمیبره وان سوال هم اینکه چرا روز به روز شباهت شما را به سران فتنه بیشتر میبینم ..استاد عزیزم مگر انها چکار کردند ان دو نفر هم نظر شورای نگهبان رو قبول نداشتند .. انقد دوستتان دارم که دلم  میتپد برای اینکا نکنه خدای نکرده انقد تندروی کنید  و فقط حرف  خود رو قبول داشته باشید که اخر شما رو همه با هم جز سران فتنه ببینند … چون تا الان خداروشکر خیلی کم د ر حد چهل درصد شما رو این لقب بد میدهند که خدا از گناهشان نگذرد وای بحال روزی که با این تندروی شما همه مردم شما رو فتنه گر بخوانند من خودم رو میکشم

  56. امیر ستار گفت:

    سوره مبارکه آل عمران آیه ۵۴
    وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرين

    اثر نکردن کید عده ای در برهم زدن ثبات سیاسی این شهر که همه چیز را از خود میدانستند
    آنها  میخواستند این شهر را را متلاطم کنند، میخواست آرامش و ثبات و استقرار را از این مردم بگیرند و هنوز هم با فتنه گری و زیر سوال بردن ارکان نظام دست بردار نیستند.  درست بعکس، خدای متعال در مقابل کید دشمنان آنچنان تقدیری کرد که «و مکروا و مکر اللّه و اللّه خیر الماکرین».

    گر خدا خواهد کشتی آنجا برد وگر ناخدا جامه از تن درد

  57. افشین گفت:

    زمستان رفت ، تا بار دیگر روسیاهی به زغال بماند …….

  58. بویر گفت:

    مصلحت چی کشک چی بابا رای نیاوردی دیگه اینقد صغری کبری نباف اگه ی ذره تقلب   پیداامیشد که شما به این راحتی تسلیم قانون نمیشدی دیگه ذهن مردم را خراب نکن 140هزارنفر مخالفت بودن این مردم زیر بار ذلت دیگه نمیرن

  59. چپ گفت:

    هدا ده بس کن و یه هیی وش بله که ما هم شروع ایکنیم به تخریب هو

  60. لبیک یاحسین گفت:

    وای بردنیا..وای برقدرت…وای برتخریب..وای برجهالت ..دیگه بسه.باعث شرمساری است.آقای هدایتخواه ترابه قرآن اینطوری باجلسات  اهلبیت  برخوردنکنید..باباانتخابات دیگه تمام شد.بخداماهم دوستت داریم.امابآبروت بازی نکن.بخداجمت میکنند.مردم راازاین بازیهای دنیای دورکنید.مزدم هزارمشکل دارند بخداماهم  ازاین برخوردهاشماناراحت میشیم.آخه شمامعلم اخلاقیداین چه معرکه ای که درست کردید.اصلاکاری به فلان شخص نداریم اصلامن یاسوج نبودم  زشته….خداعاقبت بخیرشی.ماهم .

  61. بزرگواری گفت:

    مثلا آمد در مورد امام علی صحبت بکنی چرا دورش دادی به سمت انتخابات متاسفم برات 

  62. واقعیت گفت:

    استاد ما هم میگیم شما نسبت به صدر اسلام تغییر نکردی، اصلا تغییر پذیر نیستی.
    در دور های قبل که طرفداران می‌گفتند رای دزدیدیم می گفتی گناهش به گردن خودتون.
    یادته؟

  63. طرفدار گفت:

    خدایی حرفاش پر مغلطه سفسطه و تناقض است

  64. بو گفت:

    تهمت زدن نشونه بى ايمانى است

  65. کوروش گفت:

    ازدروغ گفتی مردم بهتر می دونن کی دروغ میگه ولی آخر مانفهمیدیم رأی مردم ارزش داره یا نداره آقای هدایت خواه خدایا ریشه ریاکاران را بکن.

  66. امیر ستار گفت:

    طرف خودشو دست راست امام علی و بقیه رو معاویه میدونه
    شرم بر تو باد…
    چرا به به چه حقی در یک مکان مذهبی و به اسم دین با آبرو و دین و دیانت مردم بازی میکنی.
    تو مسلمونی. …
    اگر بویی از مسلمانی برده بودی برادر مسلمان خودت رو اینچنین خطاب نمیکردی. 
    شما اصلا صلاحیت نشستن روی منبر و صحبت کردن از مکتب علی علیه اسلام رو نداری.
    چرا آبروی یک ملت رو زیر سوال میبری 
    چرا شمشیر از رو بسته و با عزت این مردم بازی میکنی.
    اینها تماما فتنه گریه.
    حالا دوست دارم بگی فتنه گر کیه.. 
    کی لشکر کشی خیابانی کرد …
    کی شورای نگهبان رو زیر سوال برد…

  67. سی سخت گفت:

    اخرین شب انتخابات ساعت های اخر سید مسعود حسینی امد سی سخت میدونی استاد اخر شبی در خونه چند نفر راا سید مسعود حسینی زد حتی بعضی ها خواب بودن

  68. دنا گفت:

    حقیقت مغلوب همواره با ارزش تر از فریب غالب است

  69. محمود گفت:

    انتخابات که نبود
    چرا که هدایت تنها معترض نشد. بهرامی روشنفکر نیکبخت همه معترض بودن. لابد ی چیزی این وسط بود که 2 ماه طول کشید
    ولی موافقم که هدایت خواه بهتره در گورستان تاریخ دفن بشه چرا که محافظه کاری هم حدی داره…
    اگر درک و فهم بالایی داشت دیروز در جمع مردمی که برای حقیقت امده بودند محافظه کاری را کنار میگذاشت…
    ستارخان مردم تو خونه شون هم میتونستن دوتا کف و سوت بزنن… لطفا دیگه به بهانه حقایق انتخاباتی مردم را فریب نده که در مراسم جشن تو شرکت کنند

  70. محمد گفت:

    از این واژه ها معلوم هست بویر نیوز بی ثبات رفته طرف هدایت خواه

  71. بی طرف گفت:

    جناب استاد میخواهی نشانه بهت بدم درشب انتخابات درروستای دلی بهرامبیگی چقدر پول از ناحیه اقای ن\ت. که از طرف داران شما بوده چقدر پول توزیع کرده اگه لازم شد اسامی افراد با مبالغ داده شده را رسانه ای خواهیم کرد چگونه خودت را در جایگاه امام علی قرار میدهی

  72. گردکان لوداب گفت:

    اقای هدایتخواه جشن میلادامام علی راسیاسی نکن..اقاشکست خوردی ده بسته…برادرتولوداب سوم شدی..اقاجان درصندوق دهنولوداب که 10لیدرداشتی  دوم شدی…درحوزه سادات امامزاده عل لوداب که20لیدرداشتی سوم شدی…اقاجان 140000هزاری به تورای ندادن پول گرفتند…برادرشورای محترم نگهبان مصلحت نمیشناسه…بابابسته.

  73. شهید گفت:

    سایت مغرض بویر این خبر را گذاشته که فقط کامنتهای مغرضانه و به  دور از انصاف چند کامنت گذار اجاره ای رو به نمایش بذاره.
    خیلی خنده داره 140 هزار نفر نه به زارع گفتن اون وقت میگن به هدایتخواه بوده. ای کاش هدایت خواه یه کم زودتر میومدن یا خودش با روشنفکر یکیشون بود انگاه می دیدیم که چه اتفاقی میافتد

  74. ناشس...ناس گفت:

    ما تعجب میکنیم آقای هدایتخواه دنبال چه چیزی هست؟میزان رای ملت است و شمارو ملت رد صلاحیت کردند .چرا به مردم توهین میکنی؟نشاط سیاسی مردم بعداز انتخابات توسط شما گرفته شد شما بدهکار این اقداماتتون هستید …

  75. ناشناس گفت:

    دیگه مردم آگاه شده اند اینها حرفها به درد لای جرز دیوار هم نمیخوره  بروی به مسجد دعای کن خدا توراببخش ازاینهاست تهمت می زنی

  76. ناشناس گفت:

    درجواب آقای عزیزی اگه از ایشون در سخنرانی ها استفاده نشه از کی استفاده بشه حتما میگید کسی رو بیاریم که نمیتونه یک دقیقه پشت سر هم صحبت کنه    

  77. دشتروم گفت:

    متاسفم برات اقای هدایتخواه بس دیگه خودتو خسته نکن

  78. تلزالی گفت:

    اقا ول کنید دیگه همه چیز تموم شد پول و پلو وپارتی تموم شد همه نمایندگان پول خرج کردند نکردند هم طرفدارانشون هزینه کردند الان نماینده ما حاج زارع هستش باید اتحاد و مساعدت را حفظ کنیم کسی که شکست میخورد همه چیز میگه جناح شما هم پیروز میشد هم اینو میگفتین فقط اینو بدونین که((یوم تبدل الاسرار))۰

  79. ج گفت:

    ادم وقتى تو دريا غرق ميشه ان قدر دست پا ميزند تا اين سكته ميكنه

  80. پیرو ولایت گفت:

    آقای هدایتخواه شکست سختی خوردی، دست از ریاکاری بردار به گروه تشکیل بده بریم سوریه حداقل یه ذره ابرو بدست بیاری

  81. خودم گفت:

    درودبردکترهدایتخواه که مثل بعضیهااهل دغل بازی نشد

  82. علی گفت:

    از خدا خواهیم توفیق ادب.کا ش کمی مودبتر  صحبت میکردی .

  83. بویراحمدی گفت:

    دوستان خدایی حاج حسینی سیسخت برای دکتر نیکبخت تبلیغ کرد یا برای دکتر هدایت خواه مهم است منتظر جوابم

  84. سی سخت گفت:

    کارت تمام شد خالو

دیدگاه شما