چهارشنبه 1 اردیبهشت 1395 - 11:29

احداث مجتمع آبرسانی به روستاهای شهرستان دنا کلید خورد/بیش از 4500 نفر تحت پوشش قرار میگیرند

کلنگ زنی احداث مجتمع آب رسانی به روستاهای کریک دارشاهی و حومه با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان از محل منابع ملی و اعتبارات صندوق توسعه، زده می شود.

گروه اجتماعی، کلنگ زنی احداث مجتمع آب رسانی به روستاهای کریک دارشاهی و حومه با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان از محل منابع ملی و اعتبارات صندوق توسعه، زده می شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستائی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این پروژه در سال 94 با احداث یک حلقه چاه در منطقه سرنجل کل آغاز شد.

فیض الله پاسره اظهار داشت: با افزایش جمعیت و توسعه روستاها در این منطقه و همچنین مواردی از قبیل خشک سالی چند سال اخیر و کاهش سطح آب های جاری، ایجاد صنایع خرد در این روستاهاد کاهش دبی منبع قبلی آب این روستا ها، ضرورت دیدیم برای جبران نوسانات آبی و پیشگیری از مشکلات احتمالی در آینده منبع جدید تامین آب را برای این روستاها پیش بینی و عملیاتی کنیم.

وی بابیان آب دهی بسیار خوب چاه جدید و توان رفع نیاز آب روستاهای محدوده کریک به دارشاهی، تصریح کرد: با مجوز از سازمان آب یک حلقه چاه حفر کردیم که با آزمایش های انجام شده توان و ظرفیت آب دهی آن بیش از ۶۵ لیتر در ثانیه است.

پاسره گفت: احداث یک حلقه چاه، بیش از 10 کیلومتر خط انتقال، احداث موتورخانه و مواردی از این دست بخشی از حجم عملیات این پروژه است.

مدیر آبفار استان بیان کرد: این پروژه در سال 94 شروع به کار کرده و در صورت تکمیل، 15 روستای شهرستان دنا با جمعیتی بالغ بر 4500 نفر برخوردار خواهند شد.

وی در خصوص زمان پایان پروژه اینطور گفت: تلاش ما برای پیشبرد سریع پروژه خواهد و به یاری خدا در صورت تحقق بودجه پیش بینی شده در سال 96 شاهد بهره برداری آن خواهیم بود.

SONY DSC

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=189034
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما