یکشنبه 29 فروردین 1395 - 14:58

دروغ پردازي جديد برخي رسانه ها عليه فرماندار بويراحمد! (+تصوير)

در همه اين ايام روزانه برخي سايت ها و كانال هاي تلگرامي بدترين تهمت ها و توهين ها را به نظري برچسب زدند اما با راي شوراي نگهبان، زمستان رفت تا بار ديگر روسياهي به ذغال بماند.

مطلب دریافتی – مي توان به جرات گفت از بدو ورود دكتر محمدكاظم نظري به فرمانداري بويراحمد تقريبا هيچ روزي نبوده است كه رسانه ها از اظهار نظرهاي وي درباره مسائل مختلف خبري تهيه نكنند و به مشكلي از شهرستان رسيدگي نشود.

به گزارش «بوير نيوز»، البته برخي رسانه ها نيز بارها به بهانه هاي مختلف نظري را مورد توهين و تهمت قرار داده اند كه بيشترين حجم توهين ها در ايام انتخابات و روزهاي پس از آن به وي ناروا شد.

سرانجام اما با سفر بازرسان شوراي نگهبان از تهران به ياسوج و بررسي همه جوانب انتخابات مجلس شوراي اسلامي و سپس بازشماري آراء كوچكترين خدشه اي به انتخابات وارد نشد و حتي ميزان آراء نيز تغييري نداشت.

در همه اين ايام روزانه برخي سايت ها و كانال هاي تلگرامي بدترين تهمت ها و توهين ها را به نظري برچسب زدند اما با راي شوراي نگهبان، زمستان رفت تا بار ديگر روسياهي به ذغال بماند.

نكته مهم اينكه عليرغم حجم گسترده توهين ها و دروغ پردازي عليه فرماندرا بويراحمد، نظري هيچگاه حاضر نشد عليه هيچ رسانه اي شكايتي تنظيم كند.

تهمت هاي و دروغ پردازي ها عليه نظري هرچند بعد انتخابات تمام شد اما اين طيف از رسانه ها گويا فاز جديدي را براي حمله به نظري در پيش گرفته است.

ماجرا از اين قرار است، چند روز پيش يكي از كانديداهاي دور دوم انتخابات مجلس در حوزه سميرم به ياسوج سفر كرد تا با رجال سياسي، همفكران سياسي و آشنايان ديدار كند.

در خلال يكي از اين ديدارها كه در سرآبتاوه ياسوج برگزار شد بخاطر آشنايي قبلي اين كانديدا با نظري از وي دعوت شد تا در مهماني مشترك با وي حضور يابد و به همين دليل و البته حضور وي به عنوان مهمان در شهر ياسوج، نظري نيز در اين مهماني حضور يافت.

اما يكي از رسانه هاي غيرحرفه اي در اقدامي عجيب با تيتر “فعالیت تبلیغاتی فرماندار بویراحمد در اصفهان” به استقبال اين خبر رفته است و تحليل هاي خود را بر پايه هاي خبر كذب خود ارائه كرده است و در وصف لزوم خدمت رساني و دوري از سياست زدگي آسمان ريسمان كرده است!

nazari farmanadr sobh

جالب تر در چند روز اخير نظري، حضور جدي در جلسات شوراي اداري شهرستان داشته است و اتفاقا همين طيف رسانه اي نيز به پوشش اخبار مربوط به فعاليت هاي وي در فرمانداري پرداخته بودند!

اي كاش برخي از افراد كه روزانه با نام و عكس خود در سانه هاي مختلف بدترين اتهامات را به نظري ناروا مي داشتند، شهامت و جربزه معذرت خواهي داشتند تا اخلاق ميان چهره هاي رسانه اي كمرنگ نشود.

امید است مدیران رسانه ها بخصوص سایت های خبری با همدلی برای بالابردن اعتبار حرفه ای و حیثیت این حرفه از انتشار چنين مطالب كاملا خلاف واقع خودداري كنند.

گفتني است؛ دكتر محمدكاظم نظري از جانبازان جنگ تحميلي است كه در سنين جواني با اهدا يك چشم خود به درجه جانبازي نائل آمد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=188600
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. شهروند گفت:

    عجب کسی کامنت نذاشته!!!!!!!!!!!

  2. نجیب گفت:

    درود بر دکتر نظری

دیدگاه شما