سه شنبه 24 فروردین 1395 - 7:36

مسئولان بدون اجازه ولایت فقیه سخن نگویند

رئیس موسسه روایت سیره شهدا گفت: ولایت‌مداری یعنی اینکه مسئولان بدون اجازه ولایت فقیه سخن نگفته و اقدام نکنند بلکه قبل از هر سخن و اقدامی از ولی فقیه خود اجازه بگیرند.

به گزارش بویرنیوز، حجت‌الاسلام مهدی ماندگاری در یادواره «مردان آسمانی» که به همت پایگاه شاهد حوزه شهید قربانی در مسجد موسی بن جعفر شهرک شهدا برگزار شد، با بیان اینکه اسلام، مکتب اجازه از ولی فقیه است، تصریح کرد: بسیاری از مشکلات موجود در سطح جامعه به علت رعایت نکردن جامع و دقیق دستورات دینی است.

وی با تاکید بر اینکه رزمندگان برای حضور در جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس از ولی فقیه خود اجازه داشتند، اضافه کرد: ولایت‌مداری یعنی اینکه مسئولان بدون اجازه ولایت فقیه سخن نگفته و اقدام نکنند بلکه قبل از هر سخن و اقدامی از ولی فقیه خود اجازه بگیرند.

این استاد حوزه علمیه یادآور شد: افرادی که اهل بیت(ع) را در دنیا نداشته باشند در آخرت نیز با مشکلات بسیاری مواجه می‌شوند زیرا انسان رستگار باید نور هدایت را در دنیا پیدا کرده و با دنبال کردن آن به سعادت و پاداش‌های اخروی برسد.

وی با تاکید بر اینکه ولایت سلسله مراتب مشخصی دارد، تصریح کرد: بعد از خداوند، پیامبر و چهارده معصوم، ولایت بر عهده ولی فقیه است که توان صادر کردن اجازه برای مقابله با کشورهای استکباری را دارد.

ماندگاری با اشاره به اینکه افراد نباید در اجرای واجبات دینی به اجازه پدر و مادر خود توجه کنند، گفت: شهدا شاگرد اول مکتب امام هادی(ع) بودند زیرا به دستورات دینی به خوبی عمل کرده و در مسیر بندگی خداوند با اجازه از ولی فقیه به شهادت رسیدند.

وی خاطرنشان کرد: مسئولانی که نیروهای خود را به تخلف امر کرده و از بیت‌المال بهره‌برداری شخصی انجام می‌دهند در سلسله مراتب ولایت جایی ندارد.

میزان

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=188077
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما