دوشنبه 23 فروردین 1395 - 23:09

پشت پرده قرارداد با پیمانکار غیر بومی در سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری یاسوج

گروه اجتماعی؛ وی تصریح کرد: شهروندان یاسوجی با مراجعه به سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری یاسوج می توانند نهال رایگان دریافت کنند.

هفت سینی متفاوت برای اولین بار در شهر یاسوج

به گزارش بویرنیوز؛ مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری یاسوج تصریح کرد: امسال برای اولین بار هفت سین متفاوتی با پوشش محلی استان را در ورودی مرکز شهر داشتیم که با استقبال خوبی رو به رو شد.

الهام آذرگشسب تصریح کرد: تلاش ما در سازمان پارک ها بر ساماندهی فضای سبز شهر یاسوج، درخت کاری در پارک ها، گل کاری های متفاوت و مواردی از این دست متمرکز بوده است.

وی تصریح کرد: در سال جاری علاوه بر دنبال کردن ساماندهی فضای سبز و درخت کاری و گل کاری های مناسب در پارک ها، مکانیزه کردن روشهای آبیاری را نیز در دستور کار خود داریم.

سرانه فضای سبز یاسوج افزایش می یابد

آذرگشب با بیان اینکه از تمام ظرفیت ها برای زیبا سازی فضای سبز و پارک های شهر بهره خواهیم برد، اظهار داشت: با تمام و تکمیل پارک های ولایت و غدیر، سرانه فضای سبز شهر یاسوج رشد قابل توجهی خواهد داشت.

آذرگشسب از احیاء پارک‌های محله‌ای در یاسوج خبر داد و افزود: ۱۷ پارک محله‌ای در سطح شهر وجود دارد که برای جلوگیری از هجوم مردم به پارک ساحلی و همچنین آسیب به چمن پارک‌های یاسوج این مکان‌ها احیا می‌شود و احداث پارک محله‌ای جدید نیز در دستور کار است.

مکانیزه شدن آبیاری پارک های یاسوج در آینده نزدیک

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری با اشاره به اینکه آبیاری چمن و فضای سبز پارک‌ها از آب شرب جدا است، گفت: بیش از 97 درصد آب فضای سبز از طریق رودخانه‌ها و چاه‌های سطح شهر تأمین می‌شود و کمتر از سه درصد از طریق آب شرب انجام می‌شود که در تلاشیم این مقدار را به کمتر از 1 درصد برسانیم.

الهام آذرگشسب با اشاره به اینکه فضای سبز در کاهش آلودگی هوا تأثیرگذار است، بیان کرد: این سازمان در فصل درخت کاری آماده است به صورت کاملا رایگان درخت هایی را در اختیار شهروندان قرار داده که البته تنها شرط ما قبول محافظت از این درختان توسط همشهریان عزیز است.

پشت پرده واگذاری خدمات فضای سبز شهر یاسوج به فردی غیر بومی!

وی همچنین در خصوص اخذ قراردار با یکی از پیمانکاران غیر بومی هم اینطور توضیح داد: ما در سازمان پارک ها وظیفه اساسی خودمان را خدمت رسانی هرچه بهتر و کارآمدتر به شهروندان میدانیم و در همین راستا سعی کردیم با پیمانکاری قرارداد ببندیم که بتواند خدمات بهتر و ارزنده تر به همشهریان عرضه دارد.

آذرگشب با رد هرگونه شایعات در خصوص به کار گیری فردی غیر بومی برای خدمات فضای سبز شهر یاسوج، خاطر نشان کرد: پیمانکار غیربومی این سازمان هم از نظر ابزراآلات و هم سطح ارائه خدمات وضعیت بسیار بهتری نسبت به سایرین داشت و همچنین تعهد به پرداخت 3 ماه از مطالبات کارگران را در قرارداد پذیرفت که در نوع خود بی نظیر بوده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=188013
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. احمدی گفت:

    سازمان پارکها الان داره به معنایی واقعی سازمان میشه

  2. اواره گفت:

    هم پیله نزنه من جیب بزنه وه چاک خوت دونی .فارس زبونل خیلی پاسن 

  3. گنجه ای گفت:

    موفق باشید

  4. ایران گفت:

    درود بر مدیر کاردان و شایسته فضایی سبز  الحق وانصاف در فضایی سبز تحول واقعی ایجاد شده و شهر به گلستان میماند ضمن عرض خسته نباشید وسپاس فراوان

  5. غضنفر گفت:

    برای همه قابل توجه هست که نیروهای غیر بومی بهتر مدیریت میکند ولی نیروهای بومی فقط دنبال بدست آوردن پول بیشتر هستند تا خدمت کردن

  6. رضا پور گفت:

    هفت سينتون واقعا عالي بود 
    ممنون از ذوق و خلاقيتتون

  7. بویرا گفت:

    افرین بر دکتر اذرگشیب دوست عزیزم . تحولات پارکها و هفت سین امسال عالی بود

  8. شهروند گفت:

    جای تقدیر وتشکر داره واقعا
    کار را باید به کاردان سپرد مدیریت بانویی تحصیل کرده ولایق همانند ایشان مایه افتخار شهر اسوج است

  9. بویراحمد گفت:

    انصافا در خصوص فضای سبز امسال عملکرد خوبی را شاهد بودیم که جا دارد تقدیر و تشکر از کارکنان ومدیران سازمان پارکها و فضای سبز به عمل آید.

  10. یاسوج گفت:

    خانمها معمولا در کارهاشون دقیق هستن این خانم سالهاست کار فضای سبز انجام میده و فکر نمیکنم تو استان در زمینه  فضای سبز از ایشون وارد تر باشه در زمینه مدیریتی هم انشالله موفق هستند

  11. شهر زیبا گفت:

    هفت سین خیلی معرکه بود طرح درختکاری و گلکاری هم فوق العاده

  12. شهروند گفت:

    لطقا”درچمن کاری از تخم چمن استفاده کنید نه علف ویونجه ودردرختکاری فضاها وبلوارها از درختان جورواجور استفاده نکنید .واز یک نظم ترتیبی استفاده شود.

  13. یاسوج گفت:

    با تشکر از شهردار بخاطر این انتخاب خوب 

  14. تقویان گفت:

    جای تقدیر وتشکر ویژه دار به سرکار خانم دکتر آذرگشست  
    جدا فضای سبز استان متحول شد،خداقوت 

  15. یاسوج گفت:

    واقعا چهره شهر داره بهتر میشه به امید موفقیت

  16. فرخ گفت:

    واقعاخانم آذرگشسب مدیر کاربلد و باتجربه ای  هست  انشاءاله مدیریت ایشان ادامه داشته باشه

  17. نصرت زاده گفت:

    انصافا زودتر از این ها خانم دکترباید مسئولیت سازمان رو میگرفت .

  18. همشهری 1 گفت:

    الحق والانصاف مدیر عامل و دیگر مدیران سازمان مذکور روز به روز بهتر ومنسجم تر عمل می کنن و شاهد تحولات زیادی در این زمینه و دیگر حوزه های شهرداری هستیم و برای مجموعه زحمت کش و خدوم سازمان به خصوص خانم آذرگشسب آرزوی توفیق و سربلندی داریم

  19. همشهری 2 گفت:

    واقعا جای تقدیر و تشکر داره . دست مریزاد به غیرتتان

  20. همشهری 3 گفت:

    انصافا پیمانکاران غیربومی بهتر عمل کردند و جای تشکر داره . موفق باشید

  21. فضای سبز 1 گفت:

    اصلاح درختان وسط بلوار امام خمینی از محدوده میدان عدل تا میدان استانداری کاری بسیار زیبا و جلوه خوب و قشنگی به شهر داد . کاش بقیه مدیران مثل خانم آذرگشسب عمل می کردند

  22. دنای استوار گفت:

    از زمان به دست گرفتن سازمان توسط خانم آذرگشسب شاهد کارهای خوبی در این سازمان هستیم . فضای سبز و قشنگ پارکها و نماد هفت سین ورودی شهر خیلی عالی بود

  23. همشهری 1 گفت:

    درود برخانم آذرگشسب واقعا شجاعانه و مقتدرانه دارن عمل میکنن کاش بقیه مدیران هم مثل ایشان عمل می کردند

دیدگاه شما