شنبه 21 فروردین 1395 - 13:27

بهرامی: مردم به زیر و بم انتخابات اخیر آگاهند/ حق و حقوق مردم زایل گشت

تقدیر و تشکر می‌کنم از تک تک مردم بزرگواری که با مشارکت خود حماسه‌ای دیگر رقم زدند. الحق و الانصاف پیروز واقعی این میدان مردم‌اند.

محمد بهرامی از کاندیداهای دهمین دوره انتخابات مجلس دهم حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در خصوص انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش بویرنیوز ،محمد بهرامی از کاندیداهای دهمین دوره انتخابات مجلس دهم حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا بیانیه‌ای صادر کرد که متن این بیانیه به شرح زیر است؛

بسمه تعالی

چندی پیش آخرین مرحلهٔ قانونی انتخابات در شهرستانهای بویراحمد و دنا به پایان رسید و با اعلام نظر نهایی شورای محترم نگهبان فصلِ انتخابات مجلس نیز به فرجام رسید تا انتخابات با تمام بد و خوب، زیبایی‌ها و زشتی‌ها، تاریکی‌ها و روشنایی‌هایش تمام شود.

آنچه مسلم است باید به نتیجه نهایی که از طرف قانون مشخص شده تمکین کرد و به رای شورای محترم نگهبان احترام گذاشت چرا که همواره خود را مطیع و تابع قانون دانسته و می‌دانیم.

اخیرا آماری از بیکاران کشور منتشر شده که با خواندن آن بار دیگر و متاسفانه استان کهگیلویه و بویراحمد علی رغم تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌هایش باز هم در انتهای جدول استان‌های کشور قرار دارد. چنین مسائلی ست که همت و تلاش مضاعف همهٔ مردم و مسئولین را می‌طلبد، چرا که مردم و جوانان شایسته ما لایق چنین جایگاه نازلی نیستند.

خدا را شاهد می‌گیرم که جز برای رضای خدا و ایجاد تغییر مثبت در زندگی مردم و خدمت صادقانه به عرصه سیاست نیامدم. با خدای خویش عهد کرده‌ام که تا هستم با تمام توان در خدمت مردمم باشم. خداوند بزرگ را شاکرم که کم کاری نکرده و از آنچه در توان و ذهن برای خدمت به مردم داشتم دریغ نورزیدم. شب و روز نیز دعایی جز «خدایا به حق بزرگی‌ات آنچه را خیر و صلاح مردم است مقرر فرما» بر زبان نداشتم.

آنچه در انتخابات اخیر گذشت را مردم به خوبی دیدند و به زیر و بم امر آگاه‌اند. سختی‌های این مسیر بر همه واضح بوده. هرچند زمان باز کردن و طرح دوباره معضلات نیست اما از این بابت همچنان از برخی مسائل و مشکلات گله مندیم، چرا که این مسائل در بسیاری موارد حق و حقوق مردم بود که ذایل گشت، از این رو سخت است نادیده گرفتن و تنها می‌بایست صبوری پیشه کرد و آن‌ها را به خداوند سبحان که خود بهترین قاضی هاست واگذار نمود.

گاهی با تمامی مشکلات مجبور بودیم از یک طرف با برخی دوستان خودمان و از طرفی با سایر رقبای سیاسی و فکریمان رقابت کنیم. اما وجدانهای بیدار از آنچه گذشت آگاهند و به نیکی مسائل را رصد کرده و تحلیل می‌کنند.

باری، یقینا طی مدت انتخابات دلخوری‌ها و تندی‌هایی ایجاد شده و طبیعتا نگرانی‌هایی مابین دوستان به وجود آمده است. بدینوسیله از همه عزیزان عذرخواهی نموده و از دوستان عزیزی که صادقانه پای کار بوده و متحمل زحمات زیادی شدند خالصانه طلب حلالیت می‌کنم.

تقدیر و تشکر می‌کنم از تک تک مردم بزرگواری که با مشارکت خود حماسه‌ای دیگر رقم زدند. الحق و الانصاف پیروز واقعی این میدان مردم‌اند.

همچنین از هیات‌های محترم نظارتی و اجرایی، نیروهای زحمت کش نظامی و انتظامی، امنیتی و قضایی، جامعه محترم دانشجویان، اساتید، معلمان، پزشکان، مهندسان، نخبگان، احزاب، همکاران عزیزم در شهرداری و نیروهای خدوم خدمات شهری، دانشگاه‌ها، ارگان‌ها و سازمانهای دولتی و غیر دولتی دست اندر کار انتخابات که احساس مسئولیت و قبول زحمت کرده در این امر خطیر همکاری و در برگزاری انتخابات مساعدت نمودند تشکر ویژه و خاضعانه دارم.
اینک موعد همدلی و همزبانی است. باید رقابت را فراموش کرده و دست در دست هم به عمران و آبادی دیارمان بیاندیشیم. وقت آن است تا کدورت‌ها و نگرانی‌های ناشی از انتخابات که در همه جا طبیعی ست را کنار گذاشته و همه با هم برای توسعهٔ شهر و دیارمان تلاش کنیم.
این بهار، فصل زیبایی ست برای فراموشی رقابت‌ها و آغاز رفاقت‌ها، با هدف والای آبادی دیار حماسه سازان استان کهگیلویه و بویراحمد.

محمد بهرامی- فروردین ۹۵

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=187704
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. استان گفت:

    جناب آقاي بهرامي خوب نوشتي اما اگر ميخواستي همدلي وهمزباني باشد بايد از نماينده قبول شده دراين دوره تبريك مي گفتي واما نكردي پس چطور ميخواهي همدلي وهمزباني باشد ؟يا حق

  2. دکترای برق گفت:

    ایشونم مث استادش چشم انتظار این بود که انتخابات باطل بشه… که الان بیانه داده…

  3. مازه خریده گفت:

    4

  4. ناشناس گفت:

    آقای بهرامی چرا هر روز بیانیه صادر میکنی انتخابات بویراحمد از اصح ترین دورهای برگزاری مجلس بود. وسلام 

  5. ناشناس گفت:

    هر روزبشین بیانیه صادر کن. 

  6. رضا از یاسوج گفت:

     سلام بر 4

  7. امیر گفت:

    آقای بهرامی عزیز شما بقول خودت اصلاح طلب هستین چرا در این بیانه از اصلاح طلبان استان تشکر نکردین……………

  8. علي گفت:

    اگر شما بقول خودتان نماينده اصلاح طلبان بوديد چون خودتان شانس پيروزي نداشتيد حداقل بايد از پيروزي حاج زارعي كه فردي معتدل بود و در برابر  رقيب اصولگراي شما راي آورد خيلي خوشحال ميشديد و به ايشان تبريك ميگفتيد
    دوست من مردم خيلي آگاهند كه در پشت پرده ها چه ميگذره

  9. ناشناس گفت:

    احسنت بر دکتر شجاع

  10. زی زی گفت:

    من که نفهمیدم ایشان چپ یا راست…..

  11. ح گفت:

    ده بگه بشين ده بسه….(٤)

  12. بویراحمد گفت:

    دوستان انتخابات با تمام خوب ها و بدیاش دیگه تموم شده قرار نیست ما به تخریب هم دیگه بپردازیم تا 4 سال دیگه و به نفاق و اختلاف دامن بزنیم الان همه باید دست در دست هم برای آینده ای بهتر تلاش کنیم(امیدوارم دیگه به تخریب هم دیگر نپردازیم حتی اونایی را که اشتباه کردند و امیدوارم که سایت های خبری بیانیه هایی را که شاید باعث اختلاف میشه رو کمتر منتشر کنن) به امید آینده ای آبادتر و صمیمانه تر.

  13. اصلاحات گفت:

    مگه ایشون چهارم نشده

  14. لوداب گفت:

    خدارا شکر که دوم یا سوم نشدی یعنی اون موقع چه کار باید میکردی!!!!

دیدگاه شما