شنبه 21 فروردین 1395 - 12:53

سخنان آیت الله ملک حسینی درباره اعتراضات به انتخابات بویراحمد

آیت الله ملک حسینی بر جبران این مسئله تاکید کرد و گفت: البته نباید کاه کهنه به باد داد و باز توهین ها، تحقیرهاو… تکرار شود تا کینه ها و عداوت ها استمرار یابند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: ظرفیتهای اجتماعی جامعه پس از انتخابات باید دوباره در کنار هم جمع شوند و نباید هیچ ظرفیتی نادیده گرفته شود.

به گزارش بویرنیوز، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی شامگاه جمعه در دیدار استاندار استان و معاونین به نامگذاری سال جدید به نام اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: این هدفگذاری یک دستور است که همه باید برای تحقق آن تلاش کنند.

آیت الله ملک حسینی اظهار کرد: در سال ۹۵ شرایط مالی کشور بهبود یابد یا نه، سال سختی است و هرچه شرایط آینده سخت تر شد، با ایمان و توکل به خدا توانها نیز بیشتر می شود.

وی به استاندار توصیه کرد: کسانی که می خواهند در مدیریت ها همکار و همراه شما باشند، باید دارای درک صحیحی از اقتصاد درونزا، اعتقاد، عزم و اهل عمل باشند.

آیت الله ملک حسینی همچنین گفت: باید زمینه برای تعامل مسئولین و هر سه نماینده که اهل تعامل هم هستند، فراهم گردد و اجازه نداد بستر برای جدایی نمایندگان ایجاد شود زیرا این فرصت سوزی و ظرفیت سوزی در رشد و توسعه استان است.

وی با اشاره به مسائل انتخابات اسفند و برخی بداخلاقی ها در این انتخابات نیز گفت: گاهی فاصله کذب تا تکذیب زیاد می شد که این موجب مسخ شدن جامعه و زیاد شدن کینه ها گردید.

آیت الله ملک حسینی تصریح کرد: به لطف خدا هیچ معضل امنیتی در این انتخابات نبود و مسئولان اجرایی و نظارت زحمات زیادی کشیدند و باید از همه تقدیر کرد.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه انتخابات آبرومند برگزار شد، اظهار کرد: تخلفاتی که بود نباید به کل جامعه رای دهنده تعمیم داده شود. البته پیگیری موارد تخلف و اعتراض حق همه کاندیداها بوده و خواهد بود.

وی تاکید کرد: هر رفتار زشتی در انتخابات اتفاق افتاده باشد، اگر آن را به کل جامعه رای دهنده تعمیم دهیم، توهین به آنهاست و جامعه ما سزاوار این نبود. البته مراجع قانونی می بایست با هر تخلف اثبات شده ای برخورد کنند.

آیت الله ملک حسینی بر جبران این مسئله تاکید کرد و گفت: البته نباید کاه کهنه به باد داد و باز توهین ها، تحقیرهاو… تکرار شود تا کینه ها و عداوت ها استمرار یابند.

وی تصریح کرد: ظرفیتهای اجتماعی جامعه پس از انتخابات باید دوباره در کنار هم جمع شوند و نباید هیچ ظرفیتی برای توسعه استان نادیده گرفته شود.

آیت الله ملک حسینی اعتراض را حق قانونی افراد دانست و گفت: بنده از طرفداران آمدن بازرس و بررسی انتخابات بودم تا خیال همه آسوده شود.

وی با تقدیر از کاندیداهای انتخابات مجلس دهم در استان، گفت: همین که با شعارهای انتخاباتی خود مردم را به پای صندوق‌های رای کشاندند و نشاط در جامعه ایجاد کردند، جای تشکر و قدردانی دارد. اکنون روز پایان دادن به کدورت ها و تنش ها است و باید به فکر آینده استان بود.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد همچنین با بیان اینکه تا آرمانها هست، دشمنی دشمن نیز ادامه دارد، گفت: دشمن از دشمنی دست بر نخواهدداشت و بنابراین باید به خدا و ظرفیتهای داخلی کشور اتکا کرد.

وی بر توجه به مسائل فرهنگی در جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: توجه به مسائل اقتصادی و عمرانی استان نباید موجب غفلت از مسائل فرهنگی مثل مصلاها، حوزه های علمیه، مساجد و … شود.

مهر

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=187693
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما