پنجشنبه 19 فروردین 1395 - 15:32

سخنان صریح فرماندار بویراحمد درباره انتخابات: کسانی که از دیانت و شرافت حرف می‌زدند حال چگونه آن همه توهین و تهمت ناروا به مردم بویراحمد را جمع می‌کنند!؟

نماینده ارشد دولت در بویراحمد با اشاره به برخی اعتراضات و شبهات بعد از شمارش آرای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در اقدامی کم سابقه تمامی صندوق‌ها و تک تک آرای مردم در پی شکایات برخی کاندیدای انتخابات مجلس بازشماری شد که هیچ تاثیری بر نتیجه انتخابات نداشت.

فرماندار بویراحمد ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تایید نهایی انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان‌های بویراحمد و دنا اظهار کرد: انتخابات دو شهرستان بویراحمد و دنا به تایید داوران ذی‌حق و ذی‌صلاح رسید.

به گزارش بویر نیوز به نقل از سایت فرمانداری بویراحمد، سید محمدکاظم نظری با بیان اینکه همواره مسئولان ارشد قضایی و امنیتی استان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را از سالم‌ترین انتخابات نسبت به ادوار گذشته دانستند، گفت: خوشبختانه انتخابات بویراحمد و دنا به تایید نهادهای امنیتی، ناظران و بازرسان شورای محترم نگهبان که وابسته به هیچ جناحی نیستند رسیده است.

نماینده ارشد دولت در بویراحمد با اشاره به برخی اعتراضات و شبهات بعد از شمارش آرای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در اقدامی کم سابقه تمامی صندوق‌ها و تک تک آرای مردم در پی شکایات برخی کاندیدای انتخابات مجلس بازشماری شد که هیچ تاثیری بر نتیجه انتخابات نداشت.

وی در ادامه تاکید کرد:  باید تاسف خورد که افرادی که به دنبال ابطال انتخابات بودند و می‌خواستند مردم دو سال بدون نماینده باشند؛ با شکایت برخی از این کاندیداهای انتخابات مجلس؛ بازشماری شعب اخذ رای بویراحمد و دنا صورت گرفت و هیچ گونه تغییری در نتیجه نهایی انتخابات حاصل نشد.

نظری با بیان اینکه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در نوع خود بی‌نظیر بود، گفت: کسانی که از دیانت و شرافت حرف می‌زدند حال با تایید نهایی انتخابات چگونه آن همه توهین و تهمت ناروا به مردم بویراحمد را جمع می‌کنند و در نزد خدای خود باید پاسخگو باشند.

فرماندار بویراحمد در پایان تصریح کرد: بویراحمد؛ یکی از آرام‌ترین و سالم‌ترین انتخابات را به مانند سایر حوزه‌های انتخابیه کشور برگزار کرد و بازرسی و بازشماری دقیق نهادهای نظارتی این موضوع را مورد تایید قرار داد.

نماینده ارشد دولت تدبیر و امید در بویراحمد ضمن تشکر از حضور نامزدهایی که باعث حضور بیشتر مردم و شور و نشاط انتخاباتی شد، تاکید کرد: اکنون باید فضا، فضای دوستی و مودت باشد و همه برای آبادی استان و شهرستان تلاش کنیم و با آغاز فصل بهار کدورت‌ها را کنار بگذاریم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=187477
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. پريماه گفت:

    درود آقاى نظرى عزيز 

  2. توتنده گفت:

    درود بر فرماندار شجاع

دیدگاه شما