سه شنبه 17 فروردین 1395 - 12:44

سخنان مهم رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد درباره امنیت و سلامت انتخابات در این استان

رئیس كل دادگستری كهگیلویه وبویراحمد گفت: امن ترین و آرام ترین انتخابات را نسبت به دوره های گذشته داشتیم، به طوری كه پرونده ای كه در سرنوشت انتخابات موثر باشد، مشاهده نشده است.

رئیس كل دادگستری كهگیلویه وبویراحمد گفت: امن ترین و آرام ترین انتخابات را نسبت به دوره های گذشته داشتیم، به طوری كه پرونده ای كه در سرنوشت انتخابات موثر باشد، مشاهده نشده است.

به گزارش بویرنیوز به نقل از روابط عمومی دادگستری، حجت الاسلام و المسلمین مزارعی به همراه شورای قضایی استان در دیدار بهاری خود از امام جمعه شهر یاسوج اظهار كرد: نزاع های دسته جمعی 40 درصد و نزاع های فردی 20 درصد كاهش یافته است كه این روند فضای مطلوب و امید بخشی را برای استان نوید می دهد.
وی از مختومه شدن چهار هزار و 419 پرونده از سال های گذشته خبرداد وگفت:در چند ماه اخیر 32 میلیارد ریال برای دادگستری استان اعتبار جذب شد.
حجت اسلام مزارعی افزود:براساس گزارش دستگاه قضایی،در بعضی از حوزه ها كهگیلویه وبویراحمد جزو ده استان برتر بوده و در بعضی از حوزه ها مانند سیستم مكانیزه از رتبه 29 به رتبه 11 صعودكرده­ ایم.
وی با اشاره به تلاش مجموعه دستگاه قضایی برای برقراری امنیت وخدمت به مردم افزود: اینم موفقیت ها دلیلی بر تلاش همه جانبه دستگاه قضایی استان برای خدمت رسانی به مردم شریف این استان است.
رییس شورای قضایی كهگیلویه وبویراحمد یادآور شد:ستاد دیه در سال گذشته كمك های بلاعوض به افراد بی بضاعت كرده است و نقش موثری در آزادی زندانیان فقیر داشته است.
وی هشدار داد: مدیرانی را كه در ارائه خدمات به مردم سهل انگاری می كنند، مورد بازخواست قرار می دهیم و اجازه نمی دهیم فضای بدبینی و بی اعتمادی در جامعه به یك موضوع رایج تبدیل شود.
امام جمعه یاسوج در این دیدار با تقدیر از عملكرد دستگاه قضایی استان در چند ماهه اخیر گفت: گزارش رییس كل دادگستری استان درباره وضعیت آسیب ها، جرایم و پرونده ها بسیار جامع و امیدواركننده است.
حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی بیان كرد: خوشبختانه دستگاه قضایی استان تاكنون امنیت را برقرار كرده و پناهگاه مردم و حقوق از دست رفته آنهاست به همین دلیل معتقدیم كه شور و نشاط در جامعه همچنان برقرار است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=187213
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما