سه شنبه 17 فروردین 1395 - 7:47

جدیدترین اظهارنظر استاندار کهگیلویه و بویراحمد درباره وضعیت انتخابات بویراحمد

گروه سیاسی – استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دولت در ایجاد مقدمات و برگزاری انتخابات در استان سعی کرد بطور کامل بی طرفی خود را حفظ نماید، چون معتقدیم نتیجه انتخابات را مردم تعینن می کنند و انتخاب مردم نیز باید مورد احترام قرار گیرد.

6809_635523029750848022_s

به گزارش «بویر نیوز»، سیدموسی خادمی در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب بیان داشت: پس از برگزاری و اعلام نتایج اولیه انتخابات، بطور طبیعی مدافع فرآیند و نتیجه انتخابات هستیم و اصل بر صحت است چون مستنداتی مبنی بر وجود انحراف در انتخابات حداقل در اختیار فرمانداری بویراحمد و هیئت اجرایی قرار نگرفته است.

وی افزود: موارد معدودی که از طرف معترضان اعلام شده بود مورد بررسی قرار گرفت و تاثیری در نتیجه انتخابات نداشت.

خادمی با بیان اینکه بهرحال تصمیم گیری نهایی در رابطه با انتخابات بویراحمد و دنا با شورای محترم نگهبان است، خاطرنشان کرد: در همین راستا بازرسانی به استان اعزام شدند و مجموعه استان نهایت همکاری لازم را با آنان به عمل آوردند و گزارش هایی نیز در این رابطه تهیه شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان تاکید کرد: بهرحال ما مطیع و مجری قانون هستیم و بطور طبیعی اکثریت قاطع مردم نیز تابع قانون خواهند بود و مطالبات و موارد خود را از طریق قانونی پیگیری خواهند کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=187162
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    باید جلوی انهایی که رای نیاورده ودارند با ابروی مردم ومسئولین بازی می کنند وباعث اختشاش در استان میشوند گرفته شود

  2. ناشناس گفت:

    افرادی که مردم کمتر بهشون رای دادن و رای لازم را نیاوردنند انگار میخان زورکی برن مجلس .و باعث حرف و حدیث میشن و موجب ناارامی و بد گمانی نسبت به مسولین میشن

  3. دوست گفت:

    قانون اصل است مگر هرکس رای نیاورد  باید شروع به اعتراض کند  اینها برای اینکه درمقابل مردم کم نیاورند دست به این اشکایتها کرداند  خودشان می دانند انتخابات در در صحت آرامش و امنیت وبدون هیچ گونه موردی برگزار شد

  4. ناشناس گفت:

    همه چیز دست شورای نگهبانه کسانی که رای نیاوردند اعتراض قانونی داشتند

دیدگاه شما