شنبه 14 فروردین 1395 - 11:46

انتصاب در اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد

زارع‌پور با اشاره به برنامه‌های مدنظر آموزش و پرورش استان افزود: تحقق برنامه‌های مدنظر آموزش و پرورش مستلزم همکاری و مشارکت تمام حوزه‌های این بخش است.

طی مراسمی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

به گزارش  بویرنیوز، صبح امروز و طی مراسمی ایوب رضایی به عنوان معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در ابتدای این مراسم با مهم خواندن حوزه متوسطه در نظام تعلیم و تربیت گفت: دوره متوسطه یکی از بخش‌های مهم دوره تحصیلی دانش‌آموزان است و باید برنامه‌های کیفی در این حوزه اجرا شود.

هادی زارع‌پور بر لزوم برنامه‌ریزی مناسب برای دانش‌آموزان دوره متوسطه تأکید کرد و افزود: برنامه‌محوری مهم‌ترین اصل در دوره متوسطه است که در این دوره برنامه‌های مهم کیفی تهیه و تدوین شده است.

این مسئول ضمن قدردانی از زحمات سید علی‌اکبر هاشمی معاون اسبق آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گفت: معاون جدید آموزش متوسطه آموزش و پرورش با برخورداری از ظرفیت‌های علمی این مسئولیت را بر عهده گرفته که امیدواریم شاهد موفقیت‌های بیشتری در حوزه متوسطه استان باشیم.

زارع‌پور با اشاره به برنامه‌های مدنظر آموزش و پرورش استان افزود: تحقق برنامه‌های مدنظر آموزش و پرورش مستلزم همکاری و مشارکت تمام حوزه‌های این بخش است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=186877
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. صادق قدمی گفت:

    تبریک به دکتر رضایی و آرزوی موفقیت برای ایشان.

  2. محسن گفت:

    تبریک به اقای رضاییی
    یا زهرااا

  3. اسماعیل موسوی گفت:

    با سلام و عرض تبریک به آقای دکتر ایوب رضایی و ارزوی سلامتی و موفقیت

  4. اصلاح طلب گفت:

    سلام وعرض تبریک خدمت دکتر رضایی. امیدوارم موفق باشید انصافا باید به مدیرکل محترم دست مریزاد گفت با این انتخاب. چون ایشان از نیروهای صاحب فکر و توانمند حوزه آموزش متو سطه می باشند

  5. معلمی گفت:

    تبریک به دکتر عزیز
    کار را باید به کاردان سپرد انشااله همیشه موفق باشین مواظب اطرافیان باشین

  6. گروه عمران ومعماری گفت:

    دکتر رضایی انسانی علمی، فرهیخته واشراف کامل در مسایل آموزشی دارد این انتخاب شایسته را به ایشان صمیمانه تبریک گفته واميدواریم حضور ایشان منشا خیر وبرکت برای جامعه آموزش وپرورش استان باشد و بیش از هر زمان دیگری شاهد تحرک، رشد وپویایی دانش آموزان وفرهنگیان این دیار در فتح قله های علمی در کشور باشیم//، گروه عمران ومعماری استان کهکیلویه وبویراجمد

  7. گرجی زاده گفت:

    با سلام و عرض تبریک به دکتر رضایی و ارزوی موفقیت امیدواریم شاهد تلاش چشمگیر جنابعالی باشیم . از گچساران

  8. باقری فرد گفت:

    تبریک و آرزوی توفیق روزافزون برای جناب آقای حاج رضایی

  9. علی گفت:

    یازهرا درود بر حاج زارعی

  10. دانش گفت:

    ضمن تشکر از مدیر کل محترم آموزش وپرورش جناب حاج زارع پور به خاطر انتخاب شایسته دکتر رضایی که از چهرهای علمی ،کاردان وتوانمند استان می باشند.

  11. مهدی عسکریان گفت:

    انتصاب شایسته جناب دکتر رضایی را به سمت معاونت آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان تبریک گفته و آرزوی موفقیت برای ایشان در جهت پیشبرد اهداف عالی آموزشی را دارم.

  12. سید گفت:

    تبریک به اقای رضایی سعی کن همان رضایی قبلی باش اخلاق مدارمتین مردم دار

  13. ناشناس گفت:

    آفرین براین انتصاب آدم خوب ومردمداری است برامورمسلط می باشد

  14. کوثری گفت:

    انتصاب شایشته وبه موقع جنابعالی را تبریک میگم وامیدوارم همواره در جهت نیل به اهداف سازمانی وتلاش مستمر برای زودون فرهنگیان وپیشبرد خدمت صادقانه در طیف اعتدال وتوسه جوابگوی منتقدان باشید

  15. اداره مراقبت در برابر آسیبهای اجتماعی گفت:

    جناب آقای رضایی انتصاب شایسته جنابعالی را تبریک گفته وامید است شاهد پیشرفت ،تحول وتغییردر حوزه کاری جنابعالی یاشیم تا بتوانید جهت تحقق اهداف دولت تدبیر وامید ونماینده محترم ومردمی بویراحمد ودنا گام های موثرتری بردارید.با تشکر
    رستار -آراسته -کوثرنیا

  16. اصلاح طلب گفت:

    ضمن تبریک خدمت دکتر رضایی وتشکر فراوان از مدیرکل محترم انصافا دکتر انسانی متین مردم دار خوش اخلاق وعلمی ومسلط بر امور آموزش استان می باشند.

  17. جعفری گفت:

    تبریک و آرزوی توفیق بیش ازپیش برای جناب آقای دکترحاج رضایی

دیدگاه شما