چهارشنبه 11 فروردین 1395 - 23:38

انتخابات بویراحمد و دنا در سکانس آخر/ بازشماری پایان یافت/ مردم منتظر اعلام نتیجه

این موضوع باعث شد تا شورای نگهبان علیرغم تائید صحت انتخابات در 202 حوزه انتخابیه این حوزه را به همراه 4 حوزه دیگر برای بررسی بیشتر اعلام نکند.

گروه سیاسی – روز سه شنبه هیئتی 10 نفره از ناظران شورای نگهبان از تهران به یاسوج آمدند تا آراء انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا را بازشماری کنند.

به گزارش «بویر نیوز»، پس از انتخابات 7 اسفند برخی از نامزدها مدعی تقلب و تخلف در انتخابات شدند و با ارائه مدارکی از جمله عکس و فیلم خواستار رسیدگی این موضوع شدند.

این موضوع باعث شد تا شورای نگهبان علیرغم تائید صحت انتخابات در 202 حوزه انتخابیه این حوزه را به همراه 4 حوزه دیگر برای بررسی بیشتر اعلام نکند.

سیامک ره‌پیک سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات درباره حرف و حدیث ها پیرامون 5 حوزه باقیمانده گفت: در موارد باقیمانده برخی از حوزه‌ها با توجه به اسناد، مدارک، شکایات و اعتراضاتی که آمده بود، نیاز به بازرسی و در یک مورد هم نیاز به بازشماری آراء بود که اقدامات لازم انجام شد و نتایج آن اعلام خواهد شد.

بالاخره مشخص شد حوزه ای که نیاز به بازشماری داشت، بویراحمد و دنا بود و با اعزام تیم 10 نفره طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه (10 و 11 فروردین) بازشماری آرا صورت گرفت.

سرانجام با پایان بررسی اعتراضات و مدارک ارسال شده که نیاز به بازشماری آراء شد بازشماری نیز صورت پذیرفت و ناظران به تهران رفتند و بر اساس شنیده های از برخی مسئولان و منابع آگاه احتمال می رود روز شنبه شورای نگهبان نتیجه بررسی های خود را از این حوزه انتخابیه اعلام کند و به گمانه زنی ها پایان دهد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=186717
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. کمال گفت:

    تمومه تمومه

دیدگاه شما