پنجشنبه 5 فروردین 1395 - 1:23

انتقاد تند محسن رضایی از عملکرد دولت های هاشمی، خاتمی، احمدی نژاد و روحانی

رفع بیکاری و گرانی، نه با شعار ممکن است و نه با دست دراز کردن پیش هرکسی.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتفاد از عملکرد دولت های هاشمی، خاتمی، احمدی نژاد و روحانی در ایجااد اشتغال برای جوانان اظهار کرد:دولت‌ها باید اجازه دهند انقلاب اسلامی، وارد اقتصاد ملی شود. اگر هم خودشان نمی‌توانند باید اجازه بدهند نیروهای انقلاب همان‌طور که شاه را بیرون کردند، صدام حسین را از خاک کشور فراری دادند، فقر، بیکاری و تبعیض را از این کشور بیرون کنند.

متن کامل یادداشت محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام که در صفحه شخصی او در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر شده است به شرح زیر است:«دولت‌های هاشمی و خاتمی و احمدی‌نژاد قول داده بودند که بیکاری و گرانی را حل کنند زحمات زیادی هم کشیدند ولی نتوانستند. بیکاران از یک‌میلیون نفر به پنج میلیون نفر رسیده‌اند.

آقای روحانی نیز سه سال است که می‌خواهد بیکاری را حل کند و تلاش های زیادی هم کرده است، ولی هنوز این مهم محقق نشده است. قریب به سه دهه است که اشتغال و رفع بی‌کاری شعار دولت‌هاست، اما اغلب جوانان کشور با بیکاری و جیب خالی دست‌به‌گریبان هستند. حتی هزینه های تحصیل خود را ندارند.

رفع بیکاری و گرانی، نه با شعار ممکن است و نه با دست دراز کردن پیش هرکسی.

متأسفانه اشکالات نظام اداری و مدیریتی کشور و وجود برخی فسادها و تبعیض و پارتی‌بازی هنوز وجود دارد. بی اعتمادی به جوانان کشور و زد و خوردهای سیاسی مانع پیشرفت کشور است.

دولت‌ها باید اجازه دهند انقلاب اسلامی، وارد اقتصاد ملی شود. اگر هم خودشان نمی‌توانند باید اجازه بدهند نیروهای انقلاب همان‌طور که شاه را بیرون کردند، صدام حسین را از خاک کشور فراری دادند، فقر، بیکاری و تبعیض را از این کشور بیرون کنند.

اقتصاد مقاومتی یعنی انقلاب در اقتصاد.»

منبع: خبرگزاری ایسنا
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=186230
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. کارمند لر گفت:

    اقای رضایی تو همون دبیر مصلحت بچسب اظهارات  انقلابیت پیشکشت تو ده دوره ثبت نام میکنی 200 هزار رای نمی اوری؟ بعد میای انتقاد از رییس جمهور میکنی تو نتوانستی 20 دقیقه با احمدی نجات مناظره کنی  ?فکر کنم اظهاراتت مثل همون حرفی بود که گفتی فرمانداران را در زمان جنک ما معرفی میکردیم که آنچنان آن غربت بر تو تازید که ده دقیقه پایانی مناظره از دستت رفت???????????????

  2. هموطن گفت:

    بنده خدا تا الان هرچه تز داده عملی نشده ( علی کنکوری )

  3. سعید گفت:

    کو تن خوا مفرما!!!

  4. یک و یک گفت:

    چون در مناظره ها حجب و حیا داره و آمار و ارقام دروغ نمیگه بازندس  البته محسن جان با این رویه همیشه بازنده ای

  5. آریایی گنجه ای گفت:

    سردار جان انتقاد کار راحتی است . من هم میتوانم انتقاد کنم اما باید نظر درست و موثر بدهم و نظراتم کارایی داشته باشند . متاسفانه با تناقض حرف میزنید

  6. سهراب گفت:

    پیشهاد میشود یکبار هم آقا محسن را رئیس جمهور کنند تا ببینیم چه کار میکند « سعدیا گرچه سخندان و مصالح گوئی *به عمل کار بر آید به سخندانی نیست »

دیدگاه شما