سه شنبه 4 اسفند 1394 - 20:37

فاطمه هاشمی در یاسوج: از طرف سید محمد خاتمی، دکتر عارف،آیت الله هاشمی رفسنجانی و سید حسن خمینی پیامی آورده ام

فاطمه هاشمی رفسنجانی با تاکید بر اینکه همه باید به نظر شورای اصلاح طلبان احترام بگذارند از اصلاح طلبان استان خواست تا همه در یک مسیر قرار بگیرید وسعی کنند به یک نفر رای بدهند تا آرا اصلاح طلبان شکسته نشود .

به گزارش بویرنیوز عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه گفت:من حامل پیام بزرگانی چون سید محمد خاتمی ، هاشمی رفسنجانی وسید حسن خمینی هستم .همه این بزرگان پیام مشخصی دارند که همه مشتاقانه به پای صندوقهای رای بروید حماسه سیاسی دیگری را در کشور بسازید.

هاشمی در حسینیه بلهزار افزود:شما پشتوانه انقلاب ،حکومت و تمام بزرگانی هستید که برای شما فداکاری می کنند تا بتوانند رفاه اجتماعی، آزادی وامنیت را در کشور برقرار کنند. این عمل جز با حضور مردم در صحنه میسر نخواهد شد

وی اضافه کرد:در ۸ سال دوره ریاست جمهوری اصولگرایان مشکلات زیادی بر مردم کشور تحمیل شد و مردم فراموش نمی کنند باسیاستهای غلطی که دولت در پیش گرفت باعث شدکه ارتباط ما با دنیا قطع شود و دنیا علیه ایران تصمیم جدی بگیرد که نهایتا منجر به برجام شد.

این بانوی اصلاح طلب ادامه داد: اگربرجام درست است و باید انجام می شد چرا ما ۸ سال آن را به تاخیر انداختیم. وباعث شدیم عده ای از مردم در تنگنا قرار بگیرند بنابر این تایید برجام و تصویب آن از طرف ملت ایران نشان دهنده سیاست غلط دولت قبل است و برخلاف آرای اکثریت مردم بوده است.

وی تاکید کرد:امروز دولت روحانی وارث اقدامات شکست خورده دولت قبل است بنابراین نیاز به کمک دارد پس ما در مجلس نیاز به آدمهای فهیم، نخبه وعاقل کارشناس داریم تا بتوانیم تصمیم درستی برای دولت و کشور اتخاذ کنیم.

هاشمی یادآور شد:عده ای مجلس و دولت هماهنگ را محکوم می کنند و می گویند ما وکیل الدوله نمی خواهیم در حالی که این وکیل الدولگی نیست اگر قانون درستی در مجلس و هماهنگ با دولت نوشته بشود راه برای رفع مشکلات کشور باز خواهد شد

وی تصریح کرد:دلواپسان و اقلیت هایی که تاکنون در کشور حاکم بودند این را نمی خواهند دنبال این هستند که همیشه تفرقه در کشور باشد و آنها به منافع شخصی خودشان دست پیدا کنند.نباید اجازه بدهیم دوباره این اقلیت حاکم شوند و ما هستیم که باید با عقلانیت درست و شعور و آگاهی فردی را انتخاب کنیم که مطمئن باشیم دنبال منافع ملی است نه منافع شخصی

این بانوی اصلاح طلب با محکوم کردن حرفهایی که درباره اصلاح طلبان می گویند گفت: اصلاح طلبان پاسداران انقلاب هستند و به تازگی می گویند انگلیسی ها از آنها حمایت می کنند اما این توهین به شعور مردم است.

هاشمی با بیان اینکه اقدامات دولت گذشته همه خلاف قانون بود گفت: چه کسی امروز پاسحگوی اشتباهات دولت گذشته است. هنوز کسانی دارند از دولت گذشته دفاع می کنند.

فرزند ارشد آیت الله هاشمی رفسنجانی اضافه کرد: دولت آقای روحانی وارث اقدامات شکست خورده دولت قبلی است و بنابریان نیاز به کمک و مجلس واقع بین و عقل گرا دارد

منبع: فصلی نو

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=184259
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    کجا سخنرانی داشته؟

  2. احمد گفت:

    برادران شما و خود شما خانم هاشمی در زمان 8 ساله پدزتان چه فجایعی انجام دادند که با نه بزرگ به پدرتان در سال 84 مواجه شدید . چه شده ار عیوب خودتان بی خبرید ؟ بروید از این استان بیرون به شعور مردم توهین نکنید خودشان بهتر میدانند به کی رای بدهند .

  3. سعید ssss گفت:

    مردم فقط به زارعی باید رای بدن تا بعضی از حسادت محبوبیت اصلاح طلبان بترکن.انشاءالله

  4. اصلاح طلب گفت:

    همش دروغه اگه عضو حزب اعتدال وتوسعه میباشد این حزب از اقای زارعی حمایت کرده پس همه باهم حاج زارعی

  5. رضا گفت:

    در زمان 8 ساله آقای رفسنجانی اگر چه که به لحاظ سیاسی فضا تا این حد باز نبود اما حقیقتا رفسنجانی برای عمران و توسعه سنگ تمام گذاشت. واقعا حقش را نمیشه نادیده گرفت. قبل از هاشمی حتی یه مرغداری تو استان نداشتیم و از اصفهان مرغ می اوردن.

  6. . گفت:

    درود بر اصلاحات درود بر موسوی سلام بر زارعی

  7. یازهرا گفت:

    درود بر زارعی

  8. دانشجو گفت:

    همین اصلاحطلبا که الان باشون هم پیمان شدی کسانی بودن که پدر شمارو نابود کردن.درود بر تاجگردون

  9. علیرضا 11 گفت:

    زارعی هم اصلاح طلب است

  10. بنیامین گفت:

    درود بر هاشمی 

  11. حسین گفت:

    درود بر هاشمی و اعتدال 

  12. بویراحمدی گفت:

    این خانم به دعوت غلام پناه اومده که از بهرامی حمایت کنه آخه اون کجا میدونست که شورای اصلاحطلبان چه تصمیم نادرستی گرفته

  13. امید گفت:

    درود بر بزرگ مرد زارعی

  14. مهندس گفت:

    آخم سی احمدی نژاد که ایطو تخریبش کردیت ایسو هی پز اییت.

  15. مهدی گفت:

    ازانجا که حاج زارع هم در بویراحمد بالا و سفلی ودنا رای بالایی داره برنده انتخابات است

  16. سعید گفت:

    حزب اعتدال از آقای زارعی حمایت کرد.

  17. ناشناس گفت:

    درود بر موسوی سلام بر زارعی

  18. چنارستان گفت:

    ان همه عیوب خود رافراموش کرده اید

  19. لر اصیل گفت:

    خواهش توهین نکنید هر شخصی باسی خودش شخصیت دارد و هم عیوب و ایراد دارد… از نظر من یه فرد اگاه رو انتخاب کنید که حرفش با عملش یکی باشه

دیدگاه شما