چهارشنبه 5 اسفند 1394 - 10:58

سیدرضا عسکری آلان دروغ می گوید یا دو ماه پیش!/ دلیل چرخش 180 درجه ای به نفع بهرامی/ عارف: از هیچ شخصی حمایت نمی کنم/ افشای پشت پرده دیدار بهرامی با عارف! (+ فایل صوتی و عکس)

سیدرضا عسکری چندی پیش در یک کمپین تلگرامی تاکید می کرد بهرامی به هیچ وجه اصلاح طلب نیست و هیچگونه عملکرد و تعامل اصلاح طلبانه نداشت و حتی با اصولگرایان همراه بود اما اکنون چه شده است وی اینچنین ورق بازی را برگردانده است و سخنی دیگر می گوید! آیا پای زر یا زور و یا تزویر به میان آمده است!؟

گروه سیاسی – سید رضا عسکری دیروز در حمایت از محمد بهرامی نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا گفت: فشارهای زر، زور و تزویر اجازه نداد سید باقر موسوی به طور قاطع و علنی از محمد بهرامی کاندیدای منتخب جریان اصلاح طلبی حمایت کند و هر روز به دورغ تیتر می‌زنند که ” سید باقر از زارعی حمایت کرد.”

به گزارش «بویر نیوز»، عسکری با اشاره به اینکه با توجه به داشتن مولفه‌های مختلف شامل سابقه، تخصص، مواضع و اندیشه در وجود بهرامی وی به عنوان کاندیدای اصلاح طلبان انتخاب شد، گفت: انتظار می‌رود افرادی که دل در گرو اصلاح طلبان دارند به‌نفع بهرامی کناره گیری کنند.

قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروس را!؟

این سخنان عسکری که ناشی از دستپاچگی بخاطر یک فول بزرگ سیاسی است از چند زوایه قابل بررسی است.

ای کاش سیدرضا عسکری توضیح می دادند چرا قبل از مشخص شدن وضعیت سیدباقر سبد رای وی را به حراج گذاشتند!

سوال دیگر اینکه چرا سیدباقر موسوی هرگز حاضر نشد گزینه مدنظر عسکری را بپذیرد!

چرا سیدباقر موسوی حاضر به پذیرش این انتخاب کنندگان بهرامی نشد و حتی جواب تلفن آنها را نمی دهد!

IMG_0968

جرم اصلاح طلبانی که نسبت فامیلی با کاندیدای مورد حمایت عسکری نداشتند و وی را نپذیرفتند از مجمع اصلاح طلبان استعفا دادند چیست که سیدرضا آنها را به تطمیع زور و زر متهم می کند!؟

آقای عسکری؛ چند می گیری گریه کنی!؟

این سخنان سیدرضا عسکری که اتهام زور و زر و تزویر را به دیگران می زند از بعد دیگری قابل تامل است که همانا افشای نظر 2 ماه پیش وی درباره بهرامی است.

سیدرضا عسکری چندی پیش در یک کمپین تلگرامی تاکید می کرد بهرامی به هیچ وجه اصلاح طلب نیست و هیچگونه عملکرد و تعامل اصلاح طلبانه نداشت و حتی با اصولگرایان همراه بود اما اکنون چه شده است وی اینچنین ورق بازی را برگردانده است و سخنی دیگر می گوید! آیا پای زر یا زور و یا تزویر به میان آمده است!؟

به سخنان چندماه پیش عسکری در کمپین تلگرامی انتخابات بویراحمد و دنا که حدود دو ماه پیش مطرح شده است، دقت کنید:

 7567865667 (2)

7567865667 (1)

بهرامی در حاشیه همایش عارف؛ سرخط خبرها دیدار با عارف!

سیدرضا از طرفی دیگر به حمایت عارف از بهرامی تاکید دارد و رسانه های حامی وی نیز از دیدار وی با عارف سخن می گویند در حالی که واقعیت چیز دیگری است!

روز 19 بهمن ماه همایش “جوانان، انقلاب، انتخابات” در تهران برگزار شد و محمد بهرامی هم به این همایش رفت تا شاید بتواند با عارف عکس یادگاری بگیرد.

بهرامی که نه تنها مهمان این همایش نبود بلکه در تمام دقایق این همایش ایستاده نظاره گر بود و در حاشیه ایستاده بود و هنگام خروج عارف از سالن با وی سلام و احوالپرسی کرد.

76578 (1) 76578 (2) 76578 (3) 76578 (4)

همین دیدار چند لحظه ای باعث شد تا تیم رسانه ای وی با پوشش گسترده رسانه ای و حمایت سنگین رسانه های وابسته به جبهه پایداری از دیدار بهرامی و عارف کوه بسازند و جالب ابنکه در همه خبرها هم تاکید شد جزئیات این دیدار مفصل بعدا منتشر می شود اما هیچگاه بعدا نیامد!

عارف: از هیچ شخصی حمایت نمی کنم

جالب تر اینکه عارف در گفتگوی کوتاهی که با خبرنگاران داشت تاکید کرد در شهرستان ها از هیچ شخصی حمایت نمی کند.

فایل صوتی این گفتگو در ادامه آمده است:

حال قضاوت درباره سیدرضا عسکری و آنچه بر سر سیدباقر موسوی آوردند را باید به مردم سپرد و یا اینکه سیدباقر سکوت خودش را بشکند هر چند پیوستن اعضای ستاد سیدباقر به زارعی هم قطعا بی اجازه وی نبوده است و ایشان چراغ سبز داده است.

لینک دانلود

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=184115
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مسعود بويراحمدي گفت:

    سيد رضا چند ميگيري گريه كني؟

  2. الهی نژاد گفت:

    چند می گیری گریه کنی!؟ سخنرانی نرخش چنده؟ دوستی داشتم می گفت رفتم سوپرمارکت گفتم یه دونه سیدرضا؛ گفت تموم کردیم، انتخاباته همشو خریدن!

  3. ناشناس گفت:

    بهرامی بنده خدا جا وگیرش نومه …… عارفه گروه و بوس کردن
    خخخخخ

  4. همشهری گفت:

    سید رضای گرامی اگر فقط چند روز صبر میکردید چوب حراج به بدنه اصلاحات نمیزدید شاید مانند مطهری که طرفدارانش محکم پشت سرش ایستادند خبرگان هم باقر بدون جایگزین را میدید سیدباقر را تایید میکرد

  5. ساسان گفت:

    سید رضا چند میگیری گریه کنی 

  6. اصلاح طلب گفت:

    جالبه ستاد هدایت خواه و بهرامی کنار همه اما ستاد زارعی در بلوار باقرخانه که میرسه به بلوار بزرگ بویراحمد!

  7. بویراحمد بزرگ گفت:

    سیدرضا یک عمر اصلاح طلبی رو جمع کردی چند دادی به راننده ستارخان!؟

  8. اسدپور گفت:

    مردم فهمیده بویراحمد تا اخرین لحظه کنار اصلاح طلبان واقعی و سید باقر هستند 
    یا زهرا

  9. سيد عليرضا موسوى ... گفت:

    واقعاً تحليل جالبى بود

  10. من گفت:

    باعث خجالت اصلاح طلبان این استان است و جود اقایانی مانند عسکری و امثالهم… امیدوارم که رز و زور تزویزی در کار نبوده باشد …. بهرامی چه چیزی برای این مردم دارد بجز ….
    زنده باد اصلاحات.. پاینده اعتدال

  11. سامان گفت:

    زر وزور تزویر عالی بود بیشتر زر

  12. نشر عدالت گفت:

    خیلی جالب بود 
    خودش هم دقیقا مثل بهرامیه 
    ثبات تفکر …….
    اینم میگه این صحبت های دو ماه پیشم بوده خخخ
    الان بهرامی دیگه اصلاح طلبه

  13. همشهري گفت:

    ….تا سيه روي شود هرکه در او غش باشد.

  14. مریم گفت:

    سیدجان کاش نرخ رو نشکونده باشی

  15. امید گفت:

    رضا دستش برای همه رو شده معامله گر ی میکند

  16. . گفت:

    اخ سی سید رضا .مطمعن باش از جمع اصلاح طلبان حذف شدی  برا همیشه

  17. امید گفت:

    ماهیتت برای همه روشده

  18. فقط سید باقر گفت:

    ن زارعی اصلاح طلبه ن بهرامی و ن هیچ کس دیگه ای فقط سید باقر موسوی

  19. امید گفت:

    اخ سی روزل قدیم روزل خشی     بی  ؟افسوسم پیر وابیم درد بدی بی 

  20. بویراحمد گفت:

    بعضی ها حزب بادند.

  21. عبدی پور گفت:

    یازهرا

  22. عباسی گفت:

    اینها همیشه دروغ می گویند.

  23. اقایی گفت:

    خدا خودش این شهرو رحم بهش کنه با وجود این اقایان

  24. الهی گفت:

    متاسفم برای عسکری 

  25. ناشناس نزدیک گفت:

    آقای سید رضا عسکری این پیام خانم هاشمی را که در مقابل عملکردزشت شما بیان و اعلام کرده بود و از هر پیامی کاملتر است  بخوان و خجالت بکشید :(( خانم سیده زینب هاشمی (بانوی اصلاحات ) :….اولا” جای بسی تاسف است که عده ای خود را نماینده کل جریان اصلاحات ونماینده افکار اصلاحاتی مردم شریف این خطه معرفی نموده وسپس قبل از به سرانجام رسیدن نتیجه قطعی تایید صلاحیت لیدر وپیشکسوت اصلاحات منطقه جناب آقای سید باقر موسوی وبدون هماهنگی وحضور ایشان ودیگر پیشکسوتان اصلاحات استان واحترام گذاشتن به آنها و زودتر از آنکه شورای محترم نگهبان نتیجه نهائی اعتراضات را اعلام نماید ، اعلام نظر می نمایند وپیشاپیش و دو دستی سوخته شدن لیدر اول اصلاحات را به طرف مقابل و به مرجع رسیدگی کننده اعتراضات تبریک گفته و خواستار شده اند و کف میزنند و گویا اینکه منتظر چنین فرصتی وحرکتی بوده اند .
    دوما” این اعضاء مجمع بدون مطرح نمودن مهره های ا صیل اصلاح طلب تایید صلاحیت شده و در میدان و بدون شناخت واجرای اصول صحیح جنبش اصلاحات در تعیین فرد منتخب اصلاحات ، وصرف نظر از عقبه وگذشته کاندیداها وهمانند تصمیم دوره قبل خود که هیچ کاندید اصلاح طلب در میدان نبود وصرفا” بر اساس حرکت انتخاب بد از بدتر و…، به انتخاب فرد مورد نظر خود که از قبل تدارک وتعیین نموده بودند ، اقدام نموده اند .که نوع واکنش پشیمانی ونارضایتی وخروج گروهی از همان افراد مجمع و استعفای آنها از مجمع مذکور و اعلامیه های سایر تشکلها و احزاب زیرمجموعه های این مجمع در جبهه گیری آنها از این تصمیم از یک سو و نوع واکنش منفی گروه کثیری از مردم شریف اصلاح طلب استان ومنطقه از این تصمیم گیری و نحوه تصمیم گیری نشان از شتابزدگی گروهی از افراد تصمیم گیرنده مربوطه بوده است که خلاف نماد واقعی اصلاح طلبی است .

  26. من گفت:

    درود بر موسوی سلام بر زارعی

دیدگاه شما