دوشنبه 3 اسفند 1394 - 23:38

پاسخ متفاوت موحد به ادعاهای عدل هاشمی (+تصاویر)

 عصر جهان نوشت ؛ عصر روز دوشنبه بر اساس برنامه قبلی نطق انتخاباتی سید محمد موحد در قلعه رئیسی برگزار شد.

بنا به همین گزارش موحد در میان خیل عظیم هواداران خود به ایراد سخنرانی پرداخت.

مگر نه اینکه میزان رای ملت هست و معیار ما و ارمان اسلامی ما حضور پای صندوق هاست شما که میگویید ما که رقیب نیستیم پس چرا داد و فریاد و عصبانیت …
روز8اسفند معلوم میشود که مردم به چه شخصی رای خواهند داد و تصمیم هرچه که باشد برای همه قابل احترام…
این مردمند که آینده را انتخاب میکنند و تشخیص میدهند…

موحد گفت بعضی مگویند رقیب نداریم و به شکلی که نقل میشود ما رقیب نیستیم پس این جمعیت را کی آورده …من صبح با دو سه ماشین راه افتادم و این جمعیتی که در قلعه رئیسی در دیشموک شاهد بودیم اینها حجت را بر من تمام کردن و اینها باعث شدند پا به انتخابات بگذاریم بنده هم احساس تکلیف کردم و مردم که اینگونه لطف میکنند به نتیجه رسیدن این مردم که یک ارادتمند و یک نوکری مثل بنده این جمعیت دست نیافته است.
همه آمدند و برنامه میدهند پس چرا برنامه با داد و بیداد باشه.
مردم بخش های چاروسا ودیشموک نسل جوان خیلی‌هاش حضور ذهن نداشتند زمانیکه مناطق را تحویل گرفتم با چه امکاناتی داشتیم..چندتامدرسه ابتدایی و دبیرستان داشت..
اولین سفرم که آمدم اولین معضل آوردن دبیرستان بود. یقه رئیس بنیادمستضعفان را گرفتم و مجوز چند تا دبیرستان را گرفتم…برای همین دخترانمان و پسرانمان امکان رفتن به مدرسه نبود  و یا به دهدشت بهبهان میرفتند و یا ترک تحصیل میکردند.
موحد به مشکلات منطقه در آن دوران اشاره  کردند و گفتند این رودخانه را که از 18روستا عبور میکردیم جز با تویوتا2000 ولاغیر نمیتوانستیم رد کنیم.

روزی خانم هایی جلوی من را گرفتن و گفتند چه جوابی داری  که خانمها با این وضعیت عبور کنند انهم جلوی نامحرم…من آرام ننشستم و گفتم این آرام نشستن خیانت هست و به لطف خدا  آن پل را ساختیم.

جاده ای که اقایان با ماشین های آخرین سیستم رد می کنند من  با پای پیاده رفته ام.

این مشکلات یادم نمی رود.

موحدخطاب به منتقدین16سال نمایندگی اش گفت: چه شده است ؟چی نشده چی بوده؟ مناظره بگذارید تا مشخص شود

کارگرانی که ستون های برق را با ماشین به این منطقه  می آوردند می گفتند ای خدا این جز زور موحده والا امکان اینکه تریلی برود نیست.
حداقل شما اقدامات نظام را زیرسوال نبرید.

اماخدماتی است که نوکرمردم و مرید نظام در سرازیر شدن بودجه نقش اول را بازی میکرد.
من از سازمانهایی که هیچ ربطی نداشت فضای بهداشتی و تحصیلی تامین اعتبار میکردم.

از دکترایروانی رئیس اجرایی ستاد فرمان امام بودجه گرفتم هر جا که می شد بودجه بگیریم اینکار را کردم.

در کدامین استان زمینه ای وجود داشته است و از جوانان منطقه استخدام نشده است. نیاید اینقدر کم لطفی شود.  مهمترین معضل این منطقه بیکاری و نبودن شغل و نبودن زمینه کاراست.
بیکاری  عامل طلاق وفساد گرفتاری های زیادست.
ما برای این حوزه مسائل دیگری را در برنامه داریم اولین نیاز شهرستان شدن چاروساست همانطوری که دیشموک استعداد شهرستانی دارد و به خواست خدا چاروسا هم دارد و انشاالله شاهد شهرستان شدن این منطقه هم خواهیم بود. زیربنای توسعه شهرستان شدن هست  و اینکار را به جد پیگیری می کنیم.

و اما در مورد گاز، منابع طبیعی ما در حال انقراضه و کار گازرسانی باید با شدت بیشتری پیگیری شود توسعه اماکن ورزشی و بهبود انها و توسعه جاده های این مناطق از دیگر برنانه های ماست

موحد گفت: من برای اینکه این جاده دهدشت پاتاوه را اجرائی کنم 500بار با مدیران جلسه گذاشتم و اخرالامر گفتند که امکان نداره بدون مناقصه به خانم الانبیا بدهیم و انها را مجبورکردم و با هلیکوپترمسئولین وقت را اوردم و تو وسط کوه گفتند برگردیم و گفتند ان را واگذارمی کنیم به همین سادگی که ممکن نیست .

هرجا شما اسم موحد را بیاورید میگویند نماینده کهگیلویه رامیگوئید.

آیاجاده سرفاریاب پروژه نبود؟جاده ای که الان هیچ معضلی ندارد و سیمان، پتروشیمی پروژه بزرگ نبود بنابراین معتقدیم که میشود کاربزرگ و اساسی انجام داد.

اگر امکانات اولیه و زیر ساخت ها فراهم شود ابشارکمردوغ و تنگ لیراب دیشموک و این مناطق الهی چقدر گردشگرجذب می کند.
اگر در خدمتتون بودیم برنامه های مدون و برون رفت از مشکلات و تشکیل تیم دانشگاهی می توانیم از معضلات عبورکنیم.
موحد در پایان همگان را به حضور در پای صندوق های رای دعوت کرد و از مردم خواست در انتخابات خبرگان رهبری از ایت الله ملک حسینی حمایت کنند.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=183919
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. حسین گفت:

    درود بر سناتور

  2. وحید فتاحی گفت:

    درودبر موحد. ..

دیدگاه شما