دوشنبه 3 اسفند 1394 - 15:20

بیانیه کمیته رسانه ی ستاد سابق سیدباقر موسوی در حمایت از غلام محمد زارعی

لازم به ذکر است که از امروز “کمیته رسانه ی ستاد آقای موسوی” قاطعانه در حمایت از آقای زارعی عمل خواهد کرد.

گروه سیاسی – کمیته رسانه ستاد سابق سیدباقر موسوی طی بیانیه ای از غلام محمد زارعی اعلام حمایت کرد.

به گزارش «بویر نیوز»، متن این بیانیه بدین شرح است:

از آنجا که معرفی شتابزده ی “کاندیدای اصلاح طلب” توسط گروهی به نام مجمع اصلاح طلبان بیشتر مشابه “تعامل و همپوشانی با جریان اصولگرا”ست متذکر می گردد که استراتژی کلی اصلاح طلبان ریشه در تعامل و گاهی همپوشانی با سایر جریانات فکری نزدیک و حتی جریان های مخالف خود با “حفظ هویت”! همیشه مد نظر بوده است و البته تعامل نه در راستای منافع یک گروه خاص! بلکه بر اساس بهره مندی ملت با استفاده از ضوابطی منطقی صورت می گیرد.

اصلاح طلبان واقعی بر سر اصول معامله نخواهند کرد و تشکل ها باید بر مبانی تئوریک خود اشراف داشته باشند تا در دام نوعی عملگرایی نیفتند که باعث آسیب جدی به مبانی و رانده شدن اصول به حاشیه گردد و آن را دچار استحاله کند.  زیرا در عمل گرایی صرفا سودمندی و فایده معیار عمل است نه انطباق با واقعیات عینی، بر این اساس انعطاف نامعقول برای بودن در سیستم قدرت امری ناپسند است.

ویژگی جریان اصلاحات پویایی و استمرار است و اصلاح طلبان نباید به دنبال ساده سازی پیروزی باشند و آن را تحویل به یک عامل مثلا نقش ” یک مجمع  انحصاری ” نمایند و باید با محوریت خردگرایی و مشورت، ” خواست مردم و نظر شخصیت های بر جسته ” ی این جریان فکری را جهت همگرایی و  انسجام مد نظر داشته باشند! منطقی است که اصلاح طلبان برای انسجام بیشتر با دیدی تقلیل گرایانه به پیروزی نگاه نکنند، با اینکه در انتخابات پیش رو در بویراحمد و دنا به دلیل تکثر کاندیداها مسائل پیچیده  شده و نیاز به کار جمعی بیشتر داشته اما با مشورت و حضور “سید باقر موسوی جهان آباد”  بنا بر محبوبیت  و جایگاه و نفوذ ایشان پیچیدگی مسأله از بین می رود زیرا ایشان نه تنها “لیدر بلامنازع اصلاحات” است بلکه در بین عوام و اعتدالیون و حتی جریان فکری رقیب از پایگاه گسترده ی انکار ناپذیری برخوردار است و این محبوبیت برگرفته از منش، صداقت، توجه به خرد جمعی و صراحت گفتار ایشان است. با توجه به آنچه مطرح شد ضرورت است نکاتی که منطبق با وقایع انتخابات و موضعگیری هاست صریحا بیان شود:

1-  پروژه ی گذر از “سید باقر” از سوی انگشت شماری از اصلاح طلبان که امتیاز گیری از این جریان فکری را منحصر به خود می دانند مدتهاست که کلید خورده بود و یک حرکت نسنجیده و انتحار سیاسی، راه آنان را از مجموعه ی گسترده ی اصلاح طلبان جدا کرده و سبب بی اعتمادی مردم نسبت به آنها شده است.

2- چنانچه مردم فهیم این دیار می دانند بیش از آنکه “سید باقر ” وامدار جریان اصلاحات باشد این جریان فکری وامدار ایشان است. نگارندگان معتقد است که یک جریان فکری نباید خود را محصور به نظر شخص کند  اما از آنجا که از گذشته “شاخص بلامنازع جریان اصلاح طلبی ” سید باقر بوده و تا کنون کوچکترین خللی در مشی و منش ایشان رخ نداده است لذا هرگونه فاصله گرفتن از این شاخص نشانه ی انحراف نگرش سیاسی بوده و سید باقر خود را ملزم به حمایت از نظرات آن افراد نخواهد دانست.

3- اگر چه “اقرار به اصلاح طلبی” شرط لازم برای شاخص شدن است اما “برائت و اثبات برادری” در اولویت است، لذا معرفی هر شخصی  بعنوان “کاندیدای اصلاح طلب بدون داشتن مشی و منش اصلاح طلبی” ضمن ایجاد زمینه برای “رد صلاحیت سید باقر” باعث انشقاق در جریان اصلاحات شد و آن شخص خواسته یا ناخواسته عهده دار نقش “مهره ی جریان فکری رقیب”  در بازی اصلاح طلبان است!

4- احزاب نمادی از دموکراسی هستند اما واقعیت این است که جامعه ما به آن حد توسعه یافتگی سیاسی و اعتماد نسبت به احزاب نرسیده است که اکثریت از آنها تبعیت کنند و نقش سلائق در انتخابها کمرنگتر شود. بدتر از آن زمانی رخ می دهد که برخی از احزاب پشتوانه ی مردمی چندانی نداشته باشند و در انحصار اشخاص باشند، طبیعی است که در این شرایط مردم خواسته های آنان را سلیقه ای و عین سودجویی و فرصت طلبانه قلمداد خواهند کرد و نه تنها ممکن است که با احزاب همراه نشوند بلکه به احتمال قوی در تضاد با خواست آنان عمل خواهند کرد.

  5- بسیار نیکوست اگر “آقای بهرامی” که خود را کاندیدای اصلاح طلبان می داند اما در هیچ صورتی شانس تجمیع اصلاح طلبان و سید باقر موسوی را در حمایت از خود ندارد از صحنه ی انتخابات کناره گیری نماید و ” برادری” خود را نسبت به اصلاح طلبان اثبات نماید و انشقاق جزئی بوجود آمده را از بین ببرد.

6- با اینکه زارعی اعتدالگرا بود و “هیچگاه خود را اصلاح طلب نخوانده است” اما در سطح ملی و منطقه ای اصلاح طلبان را حتی بیش از اعتدالگرایان مورد حمایت قرار داده است، در نتیجه شکست زارعی شکست اصلاح طلبان نبوده و برد ایشان مترادف با برد اصلاح طلبان است.

7-منطقی است که دکتر نیکبخت و آقای رجائی نسب که وفاداریشان به سید باقر زبانزد عام و خاص است بنابر شرایط، همگام با سید باقر عمل نمایند و با ایثار خود  محبوبیتشان را در دل مردم نهادینه کنند. / “سید باقر موسوی” که خود معیار واقعی یک اندیشه است نزد مردم فهیم بویراحمد نمادی از شرافت و صداقت در رفتار و گفتار بوده و هیچگاه دچار استحاله فکری نگردیده است. ایشان  دست از همدلی و همراهی مردم بر نداشته است و امروز که بنا بر مصلحت بویراحمد و در راستای خواست حداکثری  آنان حمایت خود را از  “غلام محمد زارعی” نماینده ی کنونی بویر احمد و دنا اعلام نموده است می طلبد مردم خردورز پا به پای سید باقر ، “زارعی” را روانه ی مجلس کنند تا کسانی را که از هر تلاشی برای حذف سید باقر موسوی از صحنه ی سیاسی بویراحمد دریغ نورزیده اند محکوم به شکست نمایند!

لازم به ذکر است که از امروز “کمیته رسانه ی ستاد آقای موسوی” قاطعانه در حمایت از آقای زارعی عمل خواهد کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=183882
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. Javad Mohammadzadeh گفت:

    یــــــــــا زهــــــــــرا
    درود بر سید باقر موسوی 

  2. بویراحمد ی گفت:

    درود بر کمیته  رسانه  ی سید باقر موسوی .یا زهرا

  3. اصلاحات گفت:

    درود بر پدر اصلاحات

  4. فرهنگی گفت:

    درو بر سید مظلوم .

  5. ناشناس گفت:

    درود برسید اصلاحات درود وسلام بر صداقتت

  6. برایی گفت:

    حاج زارع د چه ایخا..خدا دیشه بره سرشه بنه راحت بخوسه تا روز هشتم که نتایج اعلام وابو..چون کری مث سی باقر وش حمایت کرده…حمایت سی باقر=برنده بی چون و چرای انتخابات

  7. الهی گفت:

    یا باقره با نظر باقره 

  8. سید محمد تقوی گفت:

    هر حرکتی  که پدر اصلاحات انجام بده قطعا منطقی و معقولانه است، ما حامیان سید در اختیار نظر ایشون هستیم و  از آقای  زارعی حمایت خواهیم کرد

  9. ککا گفت:

    آخی سی سیدرضا عسکری چه وروزت رفته ککاکوچنی چقدر وت گفتم گوش نکردی سر ورد خالی وخوت ..ههههههههههههههیییییئیییی..دلم سی بچیل ایسوسه

  10. . گفت:

    در‌ود برسید عزیز .یازهرا

  11. دشتروم گنجه گفت:

    قطعا با این تصمیم مردم بویراحمد با اطمینان خاطر پای صندوق های رای خواهند رفت و پیروزی بزرگی را برای این تصمیم رقم خواهند زد.

  12. یازهــــــღــــــــرا?✌ گفت:

    درود بر کمیته ی رسانه ی سید باقر موسوی….سلام بر زارعی…زنده بادیازهــــــღــــــــرا?✌

  13. محسن گفت:

    درود بر سید اصلاحات با تدبیر خوبی که دارند و به تصمیم ایشون احترام میگزاریم و عمل خواهیم کرد انشالله.

  14. محسن گفت:

    درود بر سید باقر عزیز که مثل همیشه حکیمانه و با اقتدار اهداف سیاسی خودشو رقم میزنه.

  15. یا زهرای اطهر گفت:

    درود بر سید باقر و فکر و اندیشه و انتخابش به امید خدا با حمایت از آقای زارعی،افراطیون و اصلاح طلب نماها را به زباله دان تاریخ خواهد انداخت.

  16. احسان جهانبازیان گفت:

    درود و صد درود

  17. پیروزی نزدیک است گفت:

    درود بر سید باقر عزیز و انتخابش چراکه با این انتخاب افراطیون و اصلاح طلب نماها را به زباله دان تاریخ خواهد انداخت تا ذره ای از ناراحتی طرفدارانش کاسته شود.

  18. ناشناس گفت:

    یا زهرا درود بر سید بزرگوار

  19. حسين گفت:

    خداراشكر كه سيد بزرگ تكليف همه را مشخص كرد و صد هزار باز شكر كه ماهيت سيد رضا عسكري براي همه مشخص شد، درود سيد باقر عزيز

  20. رزاق روان سالار گفت:

    یازهرا هزاران درودوسپاس برسیدباقرموسوی

  21. پیروز گفت:

    جوجه رو آخر پاییز میشمارن.خخخخ

  22. رضا گفت:

    درود بر سید شریف وباصداقت

  23. ناشناس گفت:

    درود بر سید بزرگوار چه به موقع راه را به ما نشان دادی ،با تمام وجودمان اطاعت میکنیم 

  24. الهی گفت:

    جنگ جنگ تا پیروزی شکست هدایت خوله قطعی شد  باذوق مظلومیت سی اصلاحات شکست هدایت خواه نزدیک هست. 

  25. امید گفت:

    هرکدوم از سایت های خبری یه چیز نوشتن،اخر نفهمیدیم سید از کی حمایت کرده

  26. ناشناس گفت:

    درود بر سید عزیز از اینکه تکلیف همه را مشخص کردی ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون

  27. بویراحمد گفت:

    آخ سی منصور نیکبخت که از حول حلیم افتاد تو دیگ و رفت شد مسول ستاد روشنفکر . کسی که کشته مرده سیدباقربود . همه چیز معلوم شد که اینها اصلاحطلب نبودند 

  28. یا زهرا گفت:

    درود بر سید باقر موسوی ،درود بر زارعی 

  29. الهی.ر گفت:

    سلام ودرودبرسیدعزیز.راه ماراه سیده وانتخاب ما انتخاب سیده

  30. الهی.ر گفت:

    سلام ودرود برسیدعزیز.راه ما راه سید وانتخاب ما انتخاب سید

  31. ناشناس گفت:

    همه یک طرف،ستارخان یک طرف

  32. پایدار گفت:

    یازهرا .. درود بر سید باقر موسوی با تدبیر و با درایت ✌

  33. پورعلمی گفت:

    اقای سید رضا عسکری .یه مثالی بختیاریها دارند که میگه بختیار خوس خوسه بدبخت که .عمر تو هم تمام شد

  34. کر بیراحمدی گفت:

    اخ سی اونگلی که فکر ایکردن هدایت بهتر و ککاشونه و چقد سعی کردن تا ککاشون شکست بدن?یا زهرا

  35. دانشجوی دوستدار اصلاحات گفت:

    زنده باد سید باقر به انتخابت ارج می نهیم

  36. وحید گفت:

    انتخاب اگاهانه

دیدگاه شما