دوشنبه 3 اسفند 1394 - 1:34
راستگویی:

سیدباقر موسوی از غلام محمد زارعی اعلام حمایت کرد

مشاور اسبق روحانیت استاندار کهگیلویه و بویراحمد، اولین نفوذ را هوی و هوس شخصی برای رسیدن به منافع شخصی عنوان و خاطرنشان کرد: نفوذ یعنی اینکه انسان بیاید خدمات نماینده‌ای را به زیرسوال ببرد.

گروه سیاسی – سید اقبال راستگویی پیش از نطق غلام محمد زارعی در جمع مردم لوداب، گفت: نیرنگ یعنی اینکه برای رسیدن به منافع شخصی خود آبروی دیگران را لگدمال بکند و گندم ری را بخواهد بخورد.

به گزارش «بویر نیوز»، مشاور اسبق استاندار کهگیلویه و بویراحمد، طراحان نبود عزت در بویراحمد را منفعت طلبان دانست که خود را به تجاهل زده و عزت و بزرگان بویراحمد را فراموش کرده‌اند.

اقبال راستگویی با انتقاد شدید از کسانی که برای فرزندان این استان پرونده سازی کردند، گفت: بی‌عزتی بویراحمد زمانی رقم می‌خورد که آبروی انسان‌ها به اندازه پشیزی نیرزد و راه را برای تهمت و افترا فراهم کنند و برای فرزندان دیار خودشان پرونده سازی کنند.

مشاور اسبق روحانیت استاندار کهگیلویه و بویراحمد، اولین نفوذ را هوی و هوس شخصی برای رسیدن به منافع شخصی عنوان و خاطرنشان کرد: نفوذ یعنی اینکه انسان بیاید خدمات نماینده‌ای را به زیرسوال ببرد.

راستگویی با بیان اینکه “استخاره” متعلق به آدم های سرگردان و متحیر است، گفت: برخی برای نمایندگی مجلس هم استخاره می زنند حال اینکه اگر عملکردی داشته اند چرا تردید و سرگردانی دارند و اگر نداشته اند استخاره زدن نوعی تزویر و ریا است.

وی با بیان اینکه هرکس با خدا نیرنگ بکند خدا با وی نیرنگ می‌کند، اظهار داشت: هرکس فرمان خدا را اطاعت بکند و دستورات خدا را عمل کند اما به آنچه خداوند می‌گوید عمل نکند و تظاهر به اعمال خدایی بداند.

رئیس اسبق شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فضای امنیتی حاکم بر دانشگاه، اظهار داشت: عده‌ای فضاهای دانشگاهی را بستند اما این فضا در دوران حاج زارعی شکسته شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به آرم انتخاباتی زارعی گفت: در دور گذشته وقتی از اسما جلاله برای آرم انتخاباتی استفاده شد، متحجرین تخریب گر آن را توهین به مقدسات دانستند و انواع تخریب ها را انجام دادند اما باید از آنها پرسید که چرا امسال خود نیز از نام اهل بیت برای نشان انتخاباتی استفاده می کنید!

وی افزود: اگر قبلا اشتباه بود، اکنون نیز اشتباه است و اگر برای خودشان مشکلی ندارد باید در پیشگاه خدا و مردم بخاطر تخریب های صورت گرفته عذرخواهی کنند.

راستگویی افزود: آنچه می‌گویم حق است و نیازی به هیچ شخصی ندارم و به گواه بسیاری از نمایندگان مجلس از جمله رئیس کمیسیون صنعت و معدن، جناب حاج زارعی از پرتلاش‌ترین نمایندگان مجلس است.

وی با تشریح برخی از خدمات صورت گرفته در دوران وکالت نماینده بویراحمد و دنا در مجلس نهم شورای اسلامی خاطرنشان کرد: قطار توسعه نباید از حرکت بایستد و با رای دادن به حاج زارعی سرعت این قطار دوچندان خواهد شد.

رئیس اسبق شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: شب گذشته (شنبه شب) جلسه صمیمی با حضور سیدباقر موسوی جهان آباد و غلام محمد زارعی برگزار شد.

راستگویی افزود: در این جلسه سیدباقر موسوی بیان داشت از کسی حمایت می کنم که اهل افراطی گری و پرونده سازی نباشد و همچنین از کسانی که یک شبه اصلاحات را صاحب شدند نیز حمایت نخواهم کرد کما اینکه در سخنرانی خود در پریکدان نیز از نواصلاح طلبان حمایت نکردم و آنها را نپذیرفتم.

وی بیان داشت: موسوی در این دیدار گفت از مردم می خواهم که به کسی رای دهند که در فضای آرام به دنبال کار مردم است و این ویژگی ها را در غلام محمد زارعی می بینم.

گفتنی است در پایان سخنان راستگویی اهالی لوداب با شعار “درود بر موسوی – سلام بر زارعی” شور و حال خاصی به این فضا بخشیدند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=183663
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. رضا گفت:

    موسوی از زارع چی ؟خواب دیدین.کمک نفس اخ اخ کارتون تمامه

  2. امين قرباني گفت:

    درود بر موسوي 

    درود بر زارعي

  3. احسان جهانبازیان گفت:

    درود بر موسوی درود بر زارع درود بر حاج راستگویی 

  4. Moini گفت:

    پیش بسوی پیشرفت 

  5. یازهرا گفت:

    فر دا اکسیژن  باید ببریم دم بعضی ستادها بدیم تا نفسشون بالا بیاد

  6. F جهان اباد گفت:

    درود بر موسوی واقعا که بویراحمد باید و همچین مردی افتخار کنه درود 

  7. اصالت گفت:

    اگه سید رسما اعلام حمایت کنه ما در خدمتیم..طرفداران محکم پشت سید هستن و هر گزینه ای رو کارشناسانه اعلام کنه ما هم هستیم اما در کل کر و رنگ سی باقر سی بیراحمد نییا…درود بر اصلاحات واقعی

  8. F جهان اباد گفت:

    درود بر موسوی سلام بر زارعی 

  9. میلاد گفت:

    درود برموسوی       سلام بر زارعی
                      یازهرا

دیدگاه شما