یکشنبه 2 اسفند 1394 - 3:36

سخنان شجاعانه فاطمه حسینی جوانترین عضو ائتلاف اصلاح طلبان تهران

او گفت: این ما بودیم که به منادی گفت‌وگوی تمدن‌ها رای دادیم و اجازه دادیم دکتر حسن روحانی پروژه ایران‌هراسی را نقش برآب کند.

نامزد اصلاح طلبان تهران گفت: هر بار پای صندوق رفته‌ایم و این مردان را یاری کرده‌ایم، دوران خوشی داشتیم و هر بار قهر کردیم، چه دوران‌های سختی را دیده‌ایم.

به گزارش بویرنیوز به نقل از ایلنا، سیده فاطمه حسینی در همایش ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان که در سالن حجاب برگزار شد، با شعارهای مردم پشت تریبون حاضر شد و به عنوان جوان‌ترین عضو فهرست ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان به همه هم نسلی‌های خود و دهه شصتی‌ها و رای‌اولی‌ها سلام کرد و گفت: ما نسلی هستیم که هم جنگ و هم تحریم را تجربه کرده‌ایم. اگر چه کمبود‌ها و فشارهای دوران تحریم امیدمان را نشانه رفته بود، اما امید به رشد در دوران پساتحریم را زنده نگه داشتیم.

سیده+فاطمعه+حسینی

او گفت: این ما بودیم که به منادی گفت‌وگوی تمدن‌ها رای دادیم و اجازه دادیم دکتر حسن روحانی پروژه ایران‌هراسی را نقش برآب کند.

حسینی با اشاره به اینکه ما نسلی هستیم که اگر قلممان شکسته شد، به نوشتن ادامه دادیم، گفت: آنها حتی ما را خس و خاشاک خواندند اما از صحنه کنار نرفتیم.

نامزد ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان در توضیح نسل سوم انقلاب و به نمایندگی از این نسل گفت: ما نسلی هستیم که ممنوع‌التصویر را در ذهنمان زنده نگه داشتیم؛ نسلی که شریعتی، بازرگان، خاتمی، روحانی وظریف و نور چشم ملت ایران آیت‌الله سید حسن خمینی را مردانی راستین می‌دانست.

او به جمعیت اشاره و تصریح کرد: اینجا تایید سخنان من است؛ تایید اینکه هر بار پای صندوق رفته‌ایم و این مردان را یاری کرده‌ایم، دوران خوشی داشتیم و هر بار قهر کردیم، چه دوران‌های سختی را دیده‌ایم.

نامزد اصلاح‌طلبان تهران گفت: ما از بگم‌بگم‌ها خسته‌ شده‌ایم؛ ما از تمسخر مجلس توسط مردی که مدعی مهرورزی بود خسته‌ شده‌ایم. ما به مرد تدبیر و امید رای دادیم؛ کسی که گره کور پرونده هسته‌ای را به جای دندان با دست باز کرد و به جهان نشان داد با زبان تکریم با ایرانیان صحبت کند.

حسینی در پایان با پایان با بیان اینکه اکنون بیش از دو سال از دولت روحانی می‌گذرد، نوبت ماست که با حضور در صحنه و با رای به همسویان دولت راه را برای دولت هموار کنیم؛ خاطرنشان کرد: مفتخرم که نماینده نسل سوم انقلاب باشم. به عنوان یک دهه شصتی و دانشجو خواهان رفع هر گونه تبعیض جنسیتی و حفظ استقلال دانشجویان و امنیت آنها هستم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=183445
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    همه منتظر تو بودند دیر امدی ای نگار سرمست!!!!

  2. آریوبرزن گفت:

    درود بر شیر زنان ایران زمین

  3. اصلاح طلب واقعی گفت:

    درود بر تو شیر زن و سلام بر پدر بزرگوارت که تو را بزرگ و تربیت کرد ما زاگرس نشینان به شما و دکتر وکیلی افتخار میکنیم به امید پیروزیتان

  4. reza گفت:

    بنازمت شیر زن.

  5. ناشناس گفت:

    عالی صحبت کردین..احسنت بر شما

  6. اکبر گفت:

    درود بر شیر زنان استان کهگلیویه وبویر احمد

  7. خودم گفت:

    درود بانو

  8. اریوبرزن گفت:

    کاش مردانی چون شما باشند

  9. جانباز انقلاب گفت:

    درود برشما

  10. مرادی گفت:

    فاطمه سادات حسینی دختر سید صفدر حسینی وزیر کار و وزیر اقتصاد دولت خاتمی است. مادر ایشان از دیشموک و پدرش ازمنطقه سادات حسینی است. شیر زن لر باغیرت افتخار کهگیلویه است

  11. 123 گفت:

    آفرین احسنت دیی عزیزم شیرزن رنا نواده آریوبرزن  زاگرس ودنا به تو وبرادرت دکتروکیلی افتخار میکند

  12. از بویراحمد گفت:

    درود
    بسیار زیبا بود
    من در جلسه حضور داشتم
    شجاعت و دانش خانم دکتر بسیار عالی ست

  13. دانشجو گفت:

    بخدا اگر یاسوج ثبت نام ایکردی هیچ کس گوشت نیگرو ورای هم وت نیدا هموکاری که با خانم هاشمی کردن .هم توانمند بی هم سخنران خوبی بی.تهران جای ای حرفله نه ویچو

  14. ناشناس نزدیک گفت:

    سلام و درود بر شما  و خانم مهندس زینب هاشمی  ، شیرزنان اصلاح طلب غیور کهگیلویه و بویراحمد که به همه وعموم مردم بخصوص مردان نشان داده اید به تمام معنا از نسل تهمینه و گردآفرین هستید و زیر دست فاطمه زهرا و زینب کبری (ع ) . اگر بی عدالتی ها و زبان زخمها در بویراحمد بر خانم هاشمی بسیار بوده و وی به احترام عموم مردم استعفا دادند ، اما تو در آن دیار بمان و استوار باش .

  15. علی گفت:

    چنین همشهری مایه افتخاراست نه چماق به دستانی که مایه تمسخر قوم لر شدند

  16. سماوات گفت:

    افتخار ما درود بر تو اي شيرزن  جنوب

  17. بی نام گفت:

    خدا حفظت کنه امیدواریم پیروز شوید یا علی مدد

  18. عباس گفت:

    دکتروکیلی ودکتر حسینی مایه  افتخارزاگرس نشینان

  19. فاطمه گفت:

    افرین به به شما

  20. رضانیا گفت:

    سلام ودرود برشیرزنان سرزمینم ایران ازپوراندخت گرفته تافاطمه حسینی که زینب گونه سخن گفته است .

  21. کهگیلویه بزرگ گفت:

    بنازم به شجاعت و غیرت لر که همیشه وهمجا سر فراز بوده است  

  22. کهگیلویه بزرگ گفت:

    سلام بر لرهای قهرمان

  23. سید گفت:

    اینکه دلیل نمیشه چون هم استانیه ازش تعریف کنید اول ببینید که حرفهاش چقدر با واقع تطابق داره این زبان تکریم رو جیبوتی هم رعایت نکرد تا چه برسه به جهان .اگر آقای احمدی نژاد گاهی با مجلس بد برخورد میکرد مگه آقای روحانی همین کار رو نکرد؟منادی گفتگوی تمدن ها همون آقائیه که وقتی ادعای گفتگوی تمدن ها رو مطرح  کرد آمریکا ما را محور شرارت اعلام کرد!! 

  24. حسن گفت:

    ایشان از سادات جلیل القدر امامزاده شاه غالب هستند که در منطقه سیلاب کلوار قرار دارد.

  25. احسان گفت:

    اسم سایتتونه  بنیت اصلاحات نیوز نه بویر نیوز اگر راس ایگوی  نظرات مخالفم منتشر کنیت هرچند دونم نظرمه  منتشر نیکنی

  26. اسدی پور گفت:

    درودوصددرودبرنجیب زاده زاگرس سلام برپدربزرگوارشان افتخارزاگرس سلام بردکتروکیلی محبوب قلبها

  27. بهمئی گفت:

    افرین بر این شجاعت

  28. به روز گفت:

    ایران باید به این زنان افتخار کند

  29. شريعتي مهر گفت:

    فتبارك الله احسن الخالقين

دیدگاه شما