یکشنبه 2 اسفند 1394 - 2:09

خرسندیان: به نفع هدایت خواه کنار نمی کشم/ با سناریوی “عزت بویراحمد” مخالفم

به اعتقاد من مردم جریانی فکر نمی کنند و دنبال کسی هستند که بتواند گره ای از مشکلاتشان بگشاید.

گروه سیاسی – کاندیدای اصولگرای شهرستان های بویراحمد و دنا با طرح سناریوی “عزت بویراحمد” مخالف است و آنرا تخریب هم افزایی نمایندگان می داند. عبدالخالق خرسندیان تاکید دارد به دلیل اینکه ستار هدایت خواه بارها گفته بود در صحنه انتخابات حاضر نمی شود، کاندیدا شد اما در عین حال تا آخر در صحنه انتخابات می ماند و بنفع کسی کنار نمی کشد.

خرسندیان همچنین موضوع درخواست لیدرهای هدایت خواه برای کناره گیری از وی را تائید کرد اما توضیحات بیشتری در آن نداد.

بخش اول گفتگوی «بویر نیوز» با عبدالخالق خرسندیان که بیشتر به مسائل سیاسی پرداخته است؛ در ادامه آمده است:

بویر نیوز –  آقای خرسندیان مهمترین اولویت کاری شما در صورت ورود به مجلس چه خواهد بود:

بسم الله الرحمن الرحیم. طبیعی است که مهمترین اولویت باید به مسائل تقنینی و باید آنچه در توان داریم برای جلوگیری از تصویب لوایح و طرح هایی که برای منافع نظام و مردم مضراتی در بر داشته باشه و تلاش کنیم برای تصویب طرح هایی که منافع نظام و ملت را در بر داشته باشد.

علاوه بر آن با توجه به اینکه نمایندگان استان های توسعه یافته (کلانشهرها) به لحاظ تعداد اکثریت را دارند به نظر می رسد قوانینی را تصویب میشود که منافع استان های کمتر توسعه یافته نادیده گرفته می شود.بنابر این نمانیدگان استان های کمتر توسعه یافته باید تلاش کنند جلوی تصویب چنین قوانینی را بگیرند و در جهت منافع این مناطق تلاش کنند.

خرسندیان

علی ایحال منخب مردم عیرغم اینکه باید منافع کلان و ملت را در بر داشته باشد باید حتما متوجه منافع مردم حوزه انتخابیه باشد که اولویت کاری بنده خواهد بود و طبیعی است که از عهده یک نفر بر نخواهد آمد و در همه حوزه ها انشالله به برکت حضورم در دبیرستان های تیزهوشان که محل صدور نخبگان است با بهره گیری از این پتانسیل و مداخله نظرات این افراد در بررسی لوایح و عرضه طرح های نو بهره گیری خواهم کرد.

رشد منابع انسانی از دیگر اولویت های بنده است که بتوانیم افراد توانمند متعهد و متخصص را در وزارتخانه های نیاز به نیرو داریم جایگاه متناسب برایشان تعریف کنیم که با توجه به خلوص نیت فرزندان استان ما می توان در زمینه ورود سایر فرزندان استان و بهره گیری از توان صنایع بالادستی و وزارتخانه به نحو مطلوب استفاده کرد.

بویر نیوز –  این نقیصه ای که در صحبت هایتان اشاره کردید در چه زمانی بیشتر احساس شد؟

بحث رشد منابع انسانی متاسفانه در تمامی دوره ها کمتر توجه شده است و در شهرستان های بویراحمد و دنا همواره شاهد این موضوع بوده ایم. و این ضروریتست که منتخب مردم باید به این موضوع را سرلوحه کار خود قرار دهد.

بویر نیوز – برخی از کاندیداهای اصولگرا و طرفدارانشان معتقدند تاکید هدایت خواه بر عدم حضور در صحنه انتخابات منجر به کاندیداتوری بسیاری از افراد شد. حضور شما به عنوان یک اصولگرا در انتخابات تا چه حد متاثر از تاکید هدایت خواه بر عدم کاندیداتوری بود؟

قطعا. اما اجازه بدید در این باره توضیحی ندهم.

بویر نیوز – یعنی تاکید هدایت خواه بر نیامدن در روند کاندیداتوری شما تاثیر داشت؟

بله

بویر نیوز – با توجه به اینکه تعداد کاندیداهای اصولگرا در این دوره در شهرستان های بویراحمد و دنا زیاد است، امکان ائتلاف با سایر کاندیداها از جمله هدایت خواه برای شما وجود دارد؟

خیر. اگر ائتلافی که منجر به خروجی بنده باشد اهل ائتلافم چرا که اعتقاد دارم لطفی که خدا در حق بنده داشته است و نیروهای انسانی که در کنار خود می بینم این باور را دارم که در مقایسه با تمامی رقبا چیزی کم ندارم و در صحنه تا آخر می مانم و نتیجه هر چه باشد راضیم به رضای خدا

بویر نیوز – در خبرها آمده بود که برخی از لیدرهای ستار هدایت خواه در مصلی و روز سخنرانی آیت الله ملک حسینی از شما خواستند به نفع وی کناره گیری کنید؛ این موضوع را تائید می کنید؟

بله. البته این صحبت دوستانه بود و بهتر است جزئیات آن را رسانه ای نکنم.

بویر نیوز –  جو انتخابات را برای جریان اصولگرایی چگونه ارزیابی می کنید؟

جو انتخابات امسال بسیار غبارآلود است.

بویر نیوز – پیش بینی می کنید مردم به کدام جریان سیاسی گرایش بیشتری دارند:

به اعتقاد من مردم جریانی فکر نمی کنند و دنبال کسی هستند که بتواند گره ای از مشکلاتشان بگشاید.

بویر نیوز – عمده مشکلات مردم چیست؟

معیشت و تقابل با بی توجهی به شایسته سالاری

بویر نیوز – بحث “عزت بویراحمد” این روزها مطرح می شود. شما چه موضعی در این رابطه دارید؟

موضع بنده مخالف با مطرح شدن این مسائل هستم. متاسفانه آنچه در سطح جامعه مطرح می شود بیشتر بحث تقابل نمایندگان است که با این موضوع مخالفم.

اعتقاد بنده بر اینست با تعامل نمایندگان زمینه توسعه و عمران و آبادانی استان گام برداشته شود. نمایندگان استان با همدلی و همزبانی و با هم افزایی پتانسیل نمایندگان می توانند در سطح کلان و برای استان خدمات موثری را داشته باشیم.

بخش دو این گفتگو در روزهای آینده در پایگاه خبری – تحلیلی «بویر نیوز» منشر می شود…

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=183389
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. امین.ف گفت:

    درود بر جناب خرسندیان ای کاش دیدگاه شما نزدیک به اصولگرایی نبود و با جریان فکری اکثریت غالب مردم همراه میشدید که در اینصورت با توانایی هایی که در شماست وبا توجه به شخصیت والای شما قطعاً منتخب شماره یک ایل بویراحمد ودنا می بودید.سلامتی و سربلندی شما را آرزومندیم.

  2. امیررضا گفت:

    سلام خدا بر شهیدان و وارثان شهیدان، مهندس خرسندیان تا آخر ایستاده ایم.ما نرماب نشینان به داشتن کوه بلندی به نام خالق خرسندیان که مثابه دنای سرافراز میباشد مفتخریم. درود بر شرافت و غیرتتان

  3. امیررضا گفت:

    خرسندیان خرسندیان

  4. ناشناس گفت:

    واقع خوشم اومد از خرسندیان اونطوری که طرفداران زارعی خواستند اب به اسیابانشون نریخت

  5. فقط خرسندیان گفت:

    موفق باشی جوانمرد

  6. چیتابی ساکن تهران گفت:

    درود بر  خرسندیان

  7. ناشناس گفت:

    درودبرمرداخلاق

  8. لبیک یا حسین گفت:

    خرسندیان ولا آخری

  9. ناشناس گفت:

    درود بر خرسنديان    با اينكه اصلاح طلب هستم ولي ايشان واقعا انسان جوانمردي هستند و حيف كه مردم نمي دانند كه ايشان كجا هدايت كجا

  10. ناشناس گفت:

    هدایت گفت نمی ایم ولی امد ومتا سفانه کسانی که به وی رای می دهند یعنی با چنین فرهنگی موافقند

  11. سید قاسم حسینی گفت:

    با سلام . درود بر تو ای بزرگ مرد . خرسندیان انسان توانمند و شایسته است و می باید او را یاری کرد . یا علی مدد. 

  12. یا زهرا گفت:

    درود بر این مرد بزرگوار که مثل بعضی ها دو رو نیستند

  13. بویراحمد گفت:

    درود بر مرد اخلاق مهندس خرسندیان .
    انسان در هر گروه ویا جریان فکری که باشد نباید انسانیت وشرف خود به هر قیمتی زیر پا بگذارد .متاسفانه امروز کسانی که خود را مسلمان ومتدین معرفی میکنند، به خاطر رسیدن به بهارستان حاضر به هر کاری هستند .به چه قیمتی احسات مردم را به بازی گرفتن مسلمان…..

  14. دانش آموز گفت:

    انصافا اقاي خرسنديان از انسانهاي نيك روز گار مي باشد وايشان در 20سال پيش معلم اين حقير بود واگر بعد از زارع بخواهم به كسي راي بدهم به اقاي خرسنديان راي خواهم داد

  15. گندیخوری گفت:

    درود بر حاج زارعی ودرود بر خرسندیان

  16. رضا گفت:

    درود بر خرسندیان

  17. علی گفت:

    سلام درود خدا بر شما معلم واقعی اخلاق.
    بنده طرفدار حاج زارعی هستم و افتخار شاگردی جناب خرسندیان را در سالهای گذشته داشتم و این را یقین داشته باشید با توجه به صداقت و توانمندی ایشان اگر کمی صبر و پشتکار داشته باشند قطعا مردم در دوره های بعد ایشان را انتخاب خواهند کرد

دیدگاه شما