شنبه 1 اسفند 1394 - 21:53

تصویب اعتبار 1000 میلیاردی برای کهگیلویه و بویراحمد/ بودجه بویراحمد ودنا قابل مقایسه با قبل نیست

دکتر حسن نوروزی در گفت و گو با بویرنیوز به تشریح آخرین وضعیت بودجه در که کهگیلویه و بویراحمد پرداخت.

گروه اقتصادی؛ دکتر حسن نوروزی در گفت و گو با بویرنیوز به تشریح آخرین وضعیت بودجه در که کهگیلویه و بویراحمد پرداخت.

به گزارش بویرنیوز، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: نقدینگی 100 درصد سهم استان از دو درصد نفت و گاز و 60 و نیم درصد اعتبارات استانی محقق شده و تخصیص ها در این دو حوزه 100 درصد بوده است.

وی با بیان اینکه در خصوص ماده 180 تا کنون ابلاغی به ما نشده اظهار داشت: این تخصیص و نقدینگی ها برای همه شهرستان ها به همان ترتیب مشخص شده ارائه شده است.

نوروزی بیان کرد: از مجموع اعتبارات استانی حدود 39 درصد به بویراحمد و دنا، 38 درصد به شهرستان های کهگیلویه و 22 درصد به گچساران تعلق گرفته است.

رئیس سازمان مدیریت گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد از حیث تحقق درآمد های عمومی در زمره 3 استان برتر کشور قرار دارد.

دکتر نوروزی عنوان کرد: در سال جاری 182 میلیارد تومان درآمد عمومی که حدود 5/98 درصد درآمدهای عمومی مصوب 10 ماهه اعم از مالیات و سایر ردیف های درآمدی می باشد، به خزانه واریز شده است که امیدواریم تا پایان سال درآمدهایی بیشتر از این مقداربرای استان محقق شود.

وی با بیان اینکه سال 93 ابلاغی حدود 30 میلیارد تومان در قالب مازاد درامد به استان داشتیم تصریح کرد: در صورت تحقق درآمدهای مازاد سازمان مدیریت کشور برای استان، این مبالغ را به پروژه های عمرانی تزریق میکنیم.

در ادامه حسن نوروزی از یک اتفاق ویژه در بودجه های مصوب استان پرده برداشت، وی بیان داشت: با تلاش ویژه نمایندگان به خصوص دکتر تاجگردون به جهت جایگاه ایشان در مجلس، در سال 94 حدود 1000 میلیارد اعتبار مصوب برای استان داشتیم که مثلا برای سال های 90 یا 91 این مبلغ کمتر از 300 میلیارد تومان بوده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در خصوص بودجه بویراحمد و دنا و حرف و حدیث هایی از نحوه توزیع بودجه در شهرستان ها هم اینطور پاسخ داد: در هر حال بودجه تخصیصی به پروژه ها در شهرستان های بویراحمد و دنا به هیچ وجه قابل مقایسه با قبل نیست و رقم خیلی خوبی را به خود اختصاص داده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=183376
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. م- کرمی گفت:

    درود بر زارعی

  2. یازهرا گفت:

    درود بر دکتر موفق باشید.

  3. عارف گفت:

    آقایون واقعا حق اقای زارع با این همه کار تخریب نیس ……اگر کاندیداتون خصوصیات داری و کار های خیلی خوب کرده کرده بگید واز کاندیدا خودتون تعریف  کنید …اقای زارع را تخریب کنید ….ایشون نمایندا اقای روحانی و هاشمی اعتدلگرا در استان هستن..درود بر زارعی

  4. بویراحمد واحد گفت:

    درود بر زارعی ، ننگ بر حسودان

دیدگاه شما