شنبه 1 اسفند 1394 - 17:04

کنایه سنگین موحد به عدل هاشمی؛ اشتغال های زودگذر (+تصاویر)

اگر به لحاظ شرایط منطقه امکان این نبود که کاری انجام دهم اما سعی کردم از فرزندان این دیار تا سیستان و بلوچستان به کار مشغول کنم آن هم شغل پایدار و آینده دار.

حجت الاسلام محمد موحد نامزد انتخابات کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در جمع مردم چرام سخنرانی کرد.

به گزارش بویرنیوز، حجت الاسلام محمد موحد امروز در جمع مردم چرام با اشاره به دوری ۸ساله خود از حوزه انتخابیه اظهار داشت:عمق محرومیت آنقدر وسیع بود که بسیاری از اوقات انرژی ما را برای پرکردن چاله چوله هایی مانند آبرسانی بهبود جاده توسعه آموزش گسترش مخابرات و…گرفته بود و همزمان طرحهای گسترده کشاورزی فسفات و زیست محیطی را دنبال کردم.

movahd-10

موحد تصریح کرد: برادرانی که من فقط کارهای فردی انجام میدادم بدانند من نماینده شهرستانی شده بودم که ۱۱۳۰ روستای فاقد حداقل امکانات بود. موحد افزود: به دهه ۷۰ برگردیم کدام روستا آب داشت؟ کدام روستا جاده و فضای آموزشی داشت؟ نمیگویم در یک وضعیت ایده آلی منطقه را ترک کردم خدمات نظام وتلاشهای نظام عملکرد نظام چرا نادیده گرفته میشود؟؟

movahd-4

وی با بیان اینکه پیگیر مشکل بحران چاه های چرام، فاضلاب، توسعه راههای ارتباطی،گسترش دانشگاه ها،برنامه های با رئوس جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی و احیای پروژه های به جا مانده در این شهرستان خواهم شد گفت: دور قبلی انتخابات وعده داده بودم در این شهرستان دانشگاه راه اندازی شود و محقق شد.

موحد با بیان اینکه برای رفع بحران بیکاری برنامه پایدار دارم وعده های دروغین را فریب افکار عمومی دانست و گفت: نباید مردم را به شغل های مقطعی و زودگذر امیدوار کرد.

موحد تصریح کرد: شما نمی توانید در جمهوری اسلامی یاران نماینده ای پیدا کنید که ۲۰ سال در مجلس باشد و جز یک سفر خارجی آن هم به دستور رئیس کمیسون اصل ۹۰ رفته باشد.

movahd-5

این کاندیدای حوزه کهگیلویه بزرگ افزود: همه مدت در کنار مردم و در خدمت مردم بودم.

موحد تصریح کرد: کسانی که می گویند فلانی کارهای زیربنایی انجام نداد کارهای زیربنایی یعنی چی؟ منطقه ای که امکانات اولیه ندارد آیا می شود کارخانه احداث کرد؟؟

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر به لحاظ شرایط منطقه امکان این نبود که کاری انجام دهم اما سعی کردم از فرزندان این دیار تا سیستان و بلوچستان به کار مشغول کنم آن هم شغل پایدار و آینده دار.

movahd-6

موحد با بیان اینکه بکارگیری نیروهای بومی ما در سیستان و بلوچستان داد نماینده های این استان را در وزارتخانه ها بلند کرده بود گفت: شغل باید پایدار باشد  شغل عملگی مشکل جوانان را رفع نیم کند.

movahd-3    movahd-7 movahd-2-1 movahd-8 movahd-9

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=183342
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بنی لو گفت:

    سناتور عالی بود

  2. طولیان گفت:

    عالیته

  3. ظفر برقک گفت:

    درود بر مردم شجاع چرام. درود بر حاج آقا موحد. بنده حقیر صحت تمام صحبت های حاج آقا را که در متن فوق و در جمع مردم چرام فرموده اند تأیید مینمایم. به امید پیروزی 7 اسفند 94 حاج آقا موحد… نظر من اختلاف آرای حداقل 15هزار نفری حاج آقا موحد نسبت به نفر دوم می باشد…

  4. ناشناس گفت:

    درود برکامرانی

  5. فیض کریملو گفت:

    درود بر حاجی
    باز هم خشه

  6. سامر گفت:

    درود بر بزرگ مرد کهگیلویه

    نطق امروز موحد پاسخ دندان شکنی بود به یاوه گوئی های بعضی از اقایان

  7. بویراحمد گفت:

    دوستان راستی کاندیدهای هم استانی که در تهران هستند رو هم فراموش نکنید و از دوستان و احیانا اقوامی که تهران هستند بخواید رای بدن. مثلا کد آقای اسکندر یاری نسب در تهران 9414 هست. بهمدیگه اطلاع رسانی کنید.

  8. رحمت الله علیزاده وعلیپور گفت:

    درود بر سناتور بزرگ حمایتت میکنیم نگران نباش

  9. دهدشت گفت:

    فقط سردارهاشمی
    امیدنسل جوان

  10. همولایتی گفت:

    سید 
    سلام،سید زیاد به خودت فشار نیار،مردم تورا میشناسند و آنان را نیز
    مردم میدانند کارهای ایرانسلی به درد کسی نمیخورد
    میدانند که کی کار میکند و کی آدم سر کار میگذارد?

دیدگاه شما