شنبه 1 اسفند 1394 - 3:31

واکنش تند غلام محمد زارعی به سخنان ستار هدایت خواه (+عکس)

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که فکر می کنند پیگیری نماینده برای جذب اعتبارات جهت رفع محرومیت و مشکلات مردم اشکال دارد خود را به جهالت زده اند.

گروه سیاسی – چندی پیش ستار هدایت خواه با اشاره به نحوه دریافت بودجه از زارعی انتقاد کرده بود.

به گزارش بویرنیوز، هدایتخواه گفت: برای گرفتن بودجه نباید دریوزگی کرد بلکه اگر نماینده در مجلس قدرت داشته باشد می‌توان بدون ذلت و دریوزگی بودجه را برای منطقه خود بگیرد.

وی با اشاره به این که نماینده نباید روحیه معامله‌گری داشته باشد، تصریح کرد: وظیفه نماینده مجلس نظارت و قانون‌گذاری است که با این دو راهکار می‌توان مشکلات مردم را نیز برطرف کرد.

در همین حال نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که فکر می کنند پیگیری نماینده برای جذب اعتبارات جهت رفع محرومیت و مشکلات مردم اشکال دارد خود را به جهالت زده اند.

3

 غلام محمد زارعی در جمع صمیمی ایل جلیل بویراحمد در مسجد نجف آباد گفت: این افراد همین گونه فکر کردند که اعتبارات ما در دوران 700 میلیارد دلاری دولت گذشته 11 برابر کمتر از ایلام شد.

وی با بیان اینکه آقایان همین گونه فکر کردند که پروژه های ما تعطیل و محرومیت ها دوچندان شد اظهارداشت: براساس چانه زنی ها و پیگیری های خادم بویراحمد و دنا در مجلس نهم شورای اسلامی بود که الان تمامی این پروژه ها فعال است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: آنچه امروز ما از آن آسیب می بینیم نتیجه بی تفاوتی های آقایان بود و الان باید پاسخگو باشند.

زارعی با اشاره به چگونگی جذب اعتبارات از محل ماده 180 یادآور شد: اگر پیگیری های ما نبود الان همین پروژه ها هم تعطیل بودند.

وی یادآور شد : در کمال تعجب آقایان امروز گفته اند که جذب اعتبار توسط ما دریوزگی است آن هم جذب اعتباراتی برای رفع محرومیت های مناطق .

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از کسانی که به تلاش های وی برای جذب اعتبارات جهت رفع محرومیت ها انتقاد می کنند، گفت: ای مردم شما قضاوت کنید و بگویید جذب اعتبارات و رفتن به این وزارتخانه و آن وزارتخانه جهت رفع مشکلات مردم دریوزگی است؟؟

index

زارعی گفت: دولت کنونی دولت افراطی گری ها نیست و دولتی است که آرامش را به کشور حکمفرما نمود و الان آقایان باز بدنبال افراطی گری با شعارهای جدیدی هستند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی خدمات صورت گرفته در حوزه جلیل بویراحمد ادامه داد: در زمانی که ما مسوولیت را به دست گرفتیم کوچه های روستاهای جلیل یک وجب آسفالت نداشت اما الان همگی زیرسازی شده اند.

وی تاکید کرد: برای انتصاب دکتر محمدی معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد،  برای تصدی پست فرمانداری بویراحمد همین جریان افراطی پیش از آنکه ایشان معاون سیاسی شود اجازه نداد وی فرماندار شود و در این راه تمام تلاش شان را هم کردند.

زارعی افزود: جریانی در کار بود تا ایل جلیل شکوفا نشود و حتی به فرهنگیان این ایل بزرگ هم رحم نمی کردند و حتی خدمات نظام را به این مناطق نمی بردند.

1

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای با بیان اینکه خدمات صورت گرفته در سه ساله گذشته بیشتر از هشت سال و حتی گذشته قابل مقایسه است، خاطرنشان کرد: تخریب ها و سیاه نمایی شروع شده و از مردم شریف منطقه ام می خواهم باهوش و هوشیار باشند.

زارعی گفت: مردم منطقه ام قطعا جواب دندان شکنی به یاوه گویی ها خواهند داد و حرکت توفنده و هوشمندانه در حال پیشروی است.

وی افزود: بسمت پیروزی در حرکتیم و از مردم هوشیار دیارم می خواهم مواظب نفوذی ها و تخریب کنندگان امتحان پس داده باشند.

زارعی گفت: قطار توسعه بشدت در حال حرکت است و مطمئن باشید شکست خوردگان گذشته و آینده نمی توانند از سرعت این قطار جلوگیری کنند.
وی افزود: شکست خوردگان گذشته بدانند که این بار نیز توسط همان ملتی که به افراطی گری ها ” نه ” گفتند این بار نیز ” نه ” محکم تری خواهند گفت.
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=183266
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. آبی ارغوانی گفت:

    ایبینیم ار نمیریم

  2. بویراحمد گفت:

    قم بهتر است یا کاشون        …… به هردوتاشون                                 . اگه هدایت خواه به مجلس بره نمیتونه مثل دور قبل در حوزه فرهنگی هم حرفش خریدار داشته باشه … چون این دولت حرف جبهه پایداری را وقعی نمینهد و باز هم مردم ضرر خواهند کرد .من هیچکدامشان را وزنه تاجگردون نمیبینم 

  3. گنجه ای دشتروم گفت:

    زنده باد ایل فهیم ، شجاع و با شهامت جلیل ایلی که تاریخی سراسر شهامت و بزرگی دارد .

  4. بویراحمد گفت:

    بدون شک وبدون تعصب خدمات ودوندگی زارع در دوره نمایندگی چندین برابر خدمات هدایتخواه در طول 8سال تصاحب کرسی نمایندگی می باشد و منکرین این موضوع افراد نا اگاه و جیره خوار می باشند.

  5. سعید گفت:

    شکست زارع قطعی است

  6. بویر احمدی گفت:

    این بار باختی بابا !!!

  7. منصوری گفت:

    درووود بر ایل سرافراز و قهرمان جلیل 

    یا زهرا 
    یا زهرا 

  8. آریوبرزن گفت:

    درود بر خادم بی منت حاج زارع

  9. فرهنگی گفت:

    من طرفدار زارع نیستم ولی انصافا وبدور از تعصب در زمینه عمرانی فعالیتهای زیادی داشته وهمیشه در فکر خدمت به مردم بوده ..نه ژست سیاسی

  10. اصلاحات گفت:

    آقای زارع موفق بودند و من با تمام توان پشت ایشونم

  11. ناشناس گفت:

    درود بر زارعی یا زهرا

  12. هموطن گفت:

    آقای زارعی کجا و هدایت خواه کجا؟مردم خودشان انصاف دارن،

  13. بي نام گفت:

    زنده باد سيد باقر. پيروز باد زارعي

  14. یا امام زمان گفت:

    آقای هداینخواه یادت میاد در دوره ی خودت اضافه کار هشتاد درصد از قشر محروم وخدمتگذار که بهورزان هستند در هر چها ماه بین 1800تا پنج هزار تومان بود ولی اونایکه به تو رای دادن بین دوست تا هفتصد هزارتوان !!!! چند بار بهت شکایت دادیم ولی بیخیال بودی که نشان از رضایت خودت بود پول تنخواه را در بویراحمد بین سیزده نفر تقسیم در جواب گزارش چکار کردی؟

  15. 123 گفت:

    اخ سی زارع

  16. یوتاب گفت:

    درود بر امیرکبیر مقتدر و درود بر مردم فهیم و قدردان.

  17. مطلع گفت:

    درود بر حاج زارعییییییییییییییییی

  18. امیرمحمد گفت:

    به ولله زارعی دراین سخنرانی خدارادرنظرنگرفند

  19. پیگیر گفت:

    درود بر مرد عمل و امیر کبیر بویراحمد زارع عزیز

  20. رضا از یاسوج گفت:

    استاد هدایتخواه بهتره در صحنه های حوزوی ومساجد فعایت داشته باشند.قطعا خیر وبرکت وثوابش بیشتره

  21. هادی گفت:

    درود بر هدایتخواه

  22. ناشناس گفت:

    درووووووووووود حاج زارع

  23. مجتبی گفت:

    درود بر زارعی…ایشاللع با رای قاطع پیروزیم

  24. سعید....اولاد علی مومن گفت:

    سلام. دوستان بیایید واقع نبینانه نظر بدهیم. من اصلاح طلب هستم. شما نگا کنید در این دوره تحریم کدام یک از کاندیدا تونسته برا شهرستان و شهرستان های مورد نظرش کاری بکنه میتونم به جرات بگم اگر سید باقر موسوی هم جای زارع بود کاری از دستش بر نمی اومد چون شرایط تحریم اجازه نمیداد. بنده بعداز سید باقر آقای زارع رو اصلاح طلب معتدل میدانم و از ایشان حمایت خواهم کرد.درود بر سید باقر موسوی درود بر زارعی

دیدگاه شما