جمعه 30 بهمن 1394 - 12:28

سخنان آتشین لطیف رستاد در کهگیلویه؛ کنایه سنگین به عدل هاشمی

رستاد در حمایت از کامرانی بیان داشت: دکتر کامرانی می خواهد با کسی رقابت کند که هنوز جوهر مدرک لیسانسش از دانشگاه آزاد بهبهان خشک نشده است.

گروه سیاسی – لطیف رستاد از فعالان سیاسی اصلاح طلب گفت: عزیزان بیایید همدیگررا دوست داشته باشیم و حرمت بگذاریم و همدیگر را از منظر انسان بودن و خلیفت الله بودن احترام بگذاریم.

به گزارش «بویر نیوز»، وی که در جمع هواداران کامرانی در لیکک سخن می گفت، افزود: خدایا به ما توان بده که بتوانیم همدیگر را تحمل کنیم، دوستان عزیز من به نوبه خودم ضمن احترام به رأی و نظر شورای مشورتی اصلاح طلبان شهرستان کهگیلویه صمیمانه ورود دکتر کامرانی را به عرصه انتخابات تبریک می گویم.

رستاد گفت: رقبای ما فکر کردن یا فکر می کنند که اردوگاه اصلاح طلبی با یک نفر یا دونفر که رد صلاحیت بکنند، یا عرصه را فراهم نکنند برای اینکه اینها بتوانند دیدگاه و برنامه های خود را پیاده کنند، فکر می کنند این اندیشه بزرگ که عمری به بلندای تاریخ دارند می توانند با یک رد صلاحیت آن را محکوم بکنند و به حاشیه ببرند .

وی افزود: من تشکر می کنم از همه دوستانی که در این جلسه تشریف آوردین و این جلسه بزرگ را ورق زدین. ما نه قدرت بازو داریم و نه پول در ترازو، ما فقط امیدوار هستیم به اندیشه های بلند، به عزم راسخ به اراده های خلل ناپذیر و به این جوانانی که امروز آمدند که بعد از سالها شکستهای پیاپی در کهگیلویه بزرگ این تابو را با اراده خود بشکنند.

لطیف رستاد گفت: آنهایی که فکر می کنند راه توسعه کهگیلویه بزرگ از تزویر، حقه ، از پولهای باد آورده از ثروتهای هنگفتی که هیچ حساب و کتابی پشت آنها نیست این راه توسعه از آن می گذرد خیال باطلی است. توسعه کهگیلویه فقط و فقط از اندیشه های بلند و عدالت خواهانه عبور می کند. کاش یک حسابرسی دقیق بدون از حب و بغض در این مملکت به خصوص در استان ما بود تا حساب کار خیلی ها مشخص می شود .آنهایی که ثروت خانوادگیشان میلیارها تومان است بیایند بررسی بکنند و ببینند بزرگان جریان اصلاح طلبی این استان از صدر آنها سید باقر موسوی ، ضیاء الدین رضا توفیقی و نهایتاٌ همین دکتر کامرانی چقد سرمایه دارند؟

این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: دوستان ،امروز چیزی که ما نیاز داریم و به عنوان یک ضرورت است اینست که ما همه با هم برای روز 7 اسفند تمام تلاش خود را بکنیم و نگذاریم کسانی که این نسخه نا میمون را برای ما پیچاندن به اهداف خودشان برسند. این امر هم دور از دسترس نیست مشروط بر اینکه همه ما دست به دست هم بدیم و تلاش و فریب تبلیغات پوچ و بی اساس رقبا را نخوریم . کوشش بکنیم چرا که ما به یک دانه رأی نیاز داریم، این رأی ممکن است از طرف یک مدیرکل یا یک چوپان این شهرستان باشد.

وی گفت: آی مردم این آقایان، این روزها دست یه یک سری بازیهایی می زنند که با حرمت و آبروی همه شماها بازی می کنند . مواظب باشید کامرانی پول ندارد اما رقبای ما شبهای آخر متوسل می شوند به باورهای مذهبی مردم و در کنا اینها از ضعف و فقر و نداری مردم سوء استفاده می کنند و با عرض پوزش احتمالا به بعضی از خانواده ها پول بدهند . اینجا عرض می کنم من به عنوان فرزند روستا زاده و به عنوان برادر کوچک شماها درخواست دارم این پولها را بگیرید و بخورید که از شیر مادر حلالتر است ولی خداییش به آنها رأی ندهید.

رستاد  در حمایت از کامرانی بیان داشت: دکتر کامرانی می خواهد با کسی رقابت کند که هنوز جوهر مدرک لیسانسش از دانشگاه آزاد بهبهان خشک نشده است.

رستاد تاکید کرد: رسالت این امر و تحقق این شعار به عهده نسل جوان است لذا جوانان باید مواظب باشند با تمام توان در مقابل خواسته ها ی نا حق والدین بایستید و بگذارند این تابو در کهگیلویه شکسته شود ، بگذارید با اندیشه شکسته شود، غافل نشوید و با همین شور و حرارت تا پایان زمان انتخابات حضور داشته باشد و دیگر اینکه مواظب پولهای کثیف باشید.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=183000
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سامان گفت:

    احسنتتتت

  2. منابع طبیعی چرام گفت:

    واقعادستت دردنکنه که حقیقت راگفتی

  3. 24 گفت:

    رستاد جوگير شده

  4. سعید گفت:

    افرین برغیرتت ای ابر مرد شجاع

  5. کامبیزآذربش گفت:

    بسیارعالی بود.

  6. احمد گفت:

    واقعا که شیر حلال خوردی

  7. من گفت:

    رستاد محبوب دلها

  8. قلي بردعلي دون دره شوري از دريلا گفت:

    درود بررستادبزرگ و با شهامت /احسن

  9. مننننمممم گفت:

    درود

  10. س گفت:

    إستاد رستاد مرد بزرگ

  11. ناسناس گفت:

    راست میگه ….منظورش عدل بود

  12. امین گفت:

    درود بر تعصب، تفکر و اندیشه و غیرت مهندس رستاد،اصلاح طلب به رستاد میگن نه به افرادی مثل وفایی 

  13. فکور گفت:

    بعداین سخنرانی چرام نبودی چرا؟

  14. بی نشان گفت:

    استاد گرامی  وقتی دانش اموز بودیم  موضوضوع انشا این بود علم  بهتراست یا ثروت.همه می نوشتن علم .درصورتی که کاملا بر عکسه

  15. اصلاح طلب گفت:

    اقای مهندس رستادعزیز، اقای کامرانی این کاره نیست ما که رفتیم به طرف سناتور موحد تا دیر نشده شما هم بیا

  16. کی شهرم ابادمیکنه گفت:

    اصلاح طلبی تو کهگلویه کشکه

  17. جهرم گفت:

    آفرین ….

  18. جوان کهگیلویه محروم گفت:

    باسلام به مهندس رستاد  و آزادگان کهگیلویه   همه  روشنفکران کهگیلویه، احسنت بر شهامت و غیرتت بزرگمرد ، بی شک تاریخ کهگیلویه در مقابل شما تعظیم خواهد کرد، ، احسنت که  تملق در وجودت نیست، آفرین برشما که واقع بینانه و با شجاعت درد مردم شهرم را فریاد زدی، بله  در زمان اعراب جاهلیت بازار برده فروشی بود  !!!!!!! امروز هم در کهگیلویه  افرادی  بازار تفکر فروشی باز کردن!!!!!!!! فقر و محرومیت مردم کهگیلویه را نشان رفتن!!!!!!!!! پول!!!!!!!!!!! پول  با منابع نامشخص! !!!!!!!!!!!! گرد و خاک  سانتافه شهرم را فرا گرفته و  شعور و شور و انتخاب را برده!!!!!!! کجایند    انسانهای بیدار!!!!!!!!!! کجایند  رستاد ها!!!!!!! از فقج و محرومیت سو استفاده میکنند! !!!!!!! این چند سال خانواده های فقیر را شناسایی کردن  تا امروز  رای  آنها را بخرند!!!!!!!!!!! وای  بر شهر من   !!!!!!!! وای  بر سرنوشت شهرم! !!!!!!!!!!! درود بر آزادمرد کهگیلویه  مهندس رستاد!!!!!!!!!!! بی شک  آیندگان  تو را به عنوان اسطوره شجاعت  یاد میکنند!!!!!!! درود  بر غیرتت!!!!!!!! درود بر انسانیتت!!!! درود   بر    صراحتت!!!!!!!

  19. احمد قلي ميرفندرسكي گفت:

    كاملا درست ميگه مهندس رستاد/درود بيكران خداوندبر ايشان/ زنده باد

  20. ناشناس گفت:

    ببخشید یکی بگه این رستاد کیه که نظر هم داده؟!؟

  21. وحید فتاحی گفت:

    درودبرشما ? ? ? ? ? 

  22. ناشناس گفت:

    وعده ما 7 اسفند دکتر علی کامرانی

دیدگاه شما