چاپ این برگه

واکنش کانال رسمی سید باقر موسوی در تلگرام به انتخاب بهرامی به عنوان گزینه اصلاح طلبان! (+عکس)

گروه سیاسی – پس از اعلام نام محمد بهرامی به عنوان گزینه مجمع اطلاح طلبان شهرستان های بویراحمد و دنا، انتقادها از این انتخاب شروع شده است.

به گزارش «بویر نیوز»، لحظاتی پس از این انتخاب، شورای شعبه و ستاد انتخابات حزب ندای ایرانیان با انتشار بیانیه ای ضمن انتقاد شدید از این انتخاب آن را اشتباه استراتژیک دانست.

لحظاتی بعد نیز کانال رسمی سید باقر موسوی در تلگرام و همچنین کانال تلگرامی یاران سيدباقر موسوي در واکنش به انتخاب بهرامی مطالبی را منتشر کردند که حکایت از نارضایتی از این انتخاب داشت.

کانال رسمی سید باقر موسوی در تلگرام نوشت: سید باقر موسوی برای تائید صلاحیت دارد از آرامش و زندگی خود مایه می‌گذارد. دوستان اصلاح‌طلبِ ما راه را گم نکنند!

123232321

همچنین کانال تلگرامی یاران سيدباقر موسوي نیز نوشت: ما حامیان سید باقر موسوی، تا لحظه آخر منتظر حضور سید باقر موسوی خواهیم ماند و انتخاب هر شخصی را به نام اصلاح طلبان در چنین زمانی که سید مظلوم ما در حال تلاش برای کسب تایید صلاحیت است، محکوم می کنیم.

234324432

در همین حال، غلامحسین رهبرنیا کاندیدای اصلاح طلب شهرستان بویراحمد و دنا نیز در تماس تلفنی با خبرنگار ما ضمن انتقاد شدید از این انتخاب آنرا نتیجه رسوخ قومیت در احزاب دانست و گفت: این انتخاب اشتباه نشات گرفته از جو قومیتی مجمع اصلاح طلبان بود و متاسفانه افراد حاضر که عمدتا اهل بویراحمد نیستند با بی توجهی به موضوع مهم امید به تائید صلاحیت سیدباقر موسوی و همچنین بی توجهی به سایر کاندیداهای اصلاح طلب فردی را برگزیدند که تا دیروز پای منبر پایداری ها بود!