چاپ این برگه

واکنش تند حزب ندای ایرانیان به انتخاب بهرامی/ باید از هدایتخواه هم بعنوان کاندیدای اصلاح طلبان دعوت می شد!

گروه سیاسی – پس از اعلام نام محمد بهرامی به عنوان گزینه مجمع اطلاح طلبان شهرستان های بویراحمد و دنا، شورای شعبه و ستاد انتخابات حزب ندای ایرانیان با انتشار بیانیه ای ضمن انتقاد شدید از این انتخاب آن را اشتباه استراتژیک دانست.

به گزارش «بویر نیوز»، در بخشی از این بیانیه آمده است: اشتباه استراتژیک مجمع اصلاح طلبان بویراحمد و دنا: باید از هدایتخواه هم بعنوان کاندیدای اصلاح طلبان دعوت می شد.

متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

اشتباه استراتژیک مجمع اصلاح طلبان بویراحمد و دنا: باید از هدایتخواه هم بعنوان کاندیدای اصلاح طلبان دعوت می شد.

امروز ننگی دیگر بر صورت اصلاح طلبان نقش بست و زخمهای کهنه اش دوباره نو شد. انتخابی اشتباه برای به انزوا بردن جریان اصلاحات در بویراحمد و دنا و به نوعی تکروی انتخاب تا قبل از تعیین وضعیت سید باقر موسوی جهان آباد تمکین به نظر شورای محترم نگهبان بود.

چقدر اصلاحات بدبخت زمخت شده و برای اثبات خود مجبور شده به یار شفیق هدایتخواه در ادوار قبل بعنوان اصلاح طلب قرضی رأی دهد.

حزب ندای ایرانیان و ستاد انتخابات این حزب ضمن اعتراض شدید از این انتخاب اشتباه اعلام می دارد کاش مجمع اصلاح طلبان از آقای هدایتخواه هم برای امضاء میثاق نامه جهت معرفی شان بعنوان کاندیدای اصلاح طلب دعوت می نمود و حداقل برای اثبات جایگاه اصلاح طلبی از کاندیدایی با مؤلفه رأی آوری حمایت می نمود.

امروزه مواضع آقای هدایتخواه هم کاملا اصلاح طلبی می باشد و نیاز به دعوت از ایشان هم در مجمع بود که با غرض ورزی تعدادی از حاضرین جلسه از ایشان دعوت نگردید.

حزب ندای ایرانیان تحت هیچ شرایطی این انتخاب را نخواهد پذیرفت و به نوعی بی حرمتی به شخص اول اصلاحات بویراحمد و دنا (سید باقر موسوی جهان آباد) می داند.

در همین زمان ضمن اعلام خروج از مجمع اصلاح طلبان بویراحمد تا 27 بهمن منتظر حضور و اعلام نظر سید باقر موسوی جهان آباد خواهد ماند و مطمئناً با انتخاب کاندیدایی اصلح، شکاف و ناپختگی اصلاح طلبان را جبران می نماید