چاپ این برگه

پیروز انتخابات بویراحمد و دنا اصولگرا نیست!/در شورا و شهرداری یاسوج چه خبر است؟!

به گزارش بویرنیوز، این روزها سیاسیون استان در حال انتخاب کاندیدا موردنظرشان هستند تا بتوانند نقش تاثیرگذاری در روند انتخابات پیش رو داشته باشند.

سعید پایدار در ابتدا با اشاره به عملکرد شورای جدید شهر یاسوج اظهار داشت: خوشبختانه با انتخاب رئیس جدید این شورا آنطور که از ابتدا نیز حس میشد تغییرات خوبی را شاهد بودیم.

رابطه شهرداری و شورای شهر در ایده آل ترین وضعیت خود می باشد

عضو شورای شهر یاسوج با اشاره به تعامل خوب و سازنده اکثریت قریب به اتفاق اعضاء شورا با شهردار؛ خاطر نشان کرد: تعامل خوب و سازنده درون شورا در رابطه ما با شهرداری یاسوج هم بی تاثیر نبوده و باید بگویم هم اکنون در بهترین وضعیت تعاملی با شهرداری هستیم و نمود این تعامل رادر بهبود مبلمان شهری یاسوج شاهدیم.

پایدار تصریح کرد: وظیفه بنده و همه اعضای شورا خدمت رسانی بی منت و ایده آل به همشهریان عزیزمان است که در همین راستا تمام توان خود را به دور از مسائل حاشیه ای و سیاسی صرفاً برای ارتقای مبلمان شهری و افزایش رضایتمندی همشهریان از خدمات شورا و شهرداری گذاشته ایم.

مدیر هتل جهانگردی ضمن تقدیر از عملکرد شهردار یاسوج عنوان کرد: بدون شک خدمات انجام شده خوب و قابل تقدیر است اما معتقدیم همشهریان ما لایق بهترین خدمات هستند و هنوز جای کار زیادی وجود دارد که امیدواریم با همکاری سایر اعضای شورای شهر و تلاش روز افزون شهرداری یاسوج،  راحتی، آسایش و زیبایی شهری  را برایشان به ارمغان بیاوریم.

در ادامه پرسش و پاسخ خواندنی خبرنگار سایت استان با سعید پایدار، پیرامون مسائل سیاسی و  انتخاباتی بویراحمد و دنا آمده که خواندنش خالی از لطف نیست.

وضعیت انتخابات پیش رو را چگونه ارزیابی می کنید؟

در چند روز گذشته و با توجه به احتمال حضور آقای سید باقر موسوی گرمای انتخابات قابل لمس بود و انتخابات می رفت که به سمت یک رقابت تمام عیار و البته با نتیجه مشخص (پیروزی قاطع آقای موسوی) تبدیل شود. با رد صلاحیت آقای موسوی این فضا فروکش کرده و فعلا با شعاع قومیتی در حال جریان می باشد.

یعنی قومیت نتیجه را مشخص خواهد کرد؟

خیر؛فعلا قومیت ها هنوز کف رای هستند قطعا تا روز انتخابات فضا رقابتی تر خواهد شد.

به عنوان یک فعال سیاسی چه رویه ای را در انتخابات پیش رو پیشنهاد می دهید؟

با نبود سید باقر فعلا تشکیلات منظمی یا تصمیم خاصی در میان اعتدال گرایان و اصلاح طلبان به وجود نیامده است ولی قطعا پیروز این انتخابات کاندیدای جبهه پایداری نخواهد بود وگزینه نهایی و پیروز انتخابات قطعا از هواداران دولت خواهد بود و وزن و پایگاه واقعی چبهه پایداری در انتخابات مشخص خواهد شد.