چاپ این برگه

پشت پرده یک اقدام عجیب شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد

این شهرندان با نارضایتی از عملکرد همراه اول در زمینه ارسال پیامک های مختلف خواستار پیگیری این موضوع شدند.

به گزارش بویرنیوز؛ تعدادی از مخاطبان با ارسال گزارش هایی در خصوص دریافت بدون رضایت پیامک های مختلف از همراه اول و حتی کاهش هزینه هنگفت از اعتبارشان اعلام نارضایتی کرده و خواستار پیگیری موضوع شدند.

آنها بیان داشتند: متاسفانه پیامک های همراه اول بدون رضایت ما به گوشیمان ارسال میشود و جالب اینست مواقعی که شارژ پولی نداریم دیگر از این پیامک ها خبری نیست ولی به محض شارژ مجدد پیامک های مختلفی برایمان ارسال و هزینه زیادی از ما کم میشود.

این مخاطبین بیان کردند: روشی که همراه اول برای حذف پیامک ها قرار داده فقط یک روزه است و این خود نوعی بی توجهی به درخواست مشتریان بوده و هست.

این مخاطبان با بیان اینکه بدون شک مشتریان هستند که سود را عاید این شرکت ها میکنند از بی توجهی به خواسته هایشان و هزینه زیادی که به خصوص مشترکین حطوط اعتباری همراه اول برای پیامک های ناخواسته متحمل میشوند ابراز نارضایتی کردند.

به گزارش بویرنیوز؛ یکی از دغدغه های مردم ارسال پیامک های تبلیغاتی بیشماری از طرف خود همراه اول و برخی هم فریب دهنده از طرف اشخاص و یا سازمان های بی هویت است که جای تامل دارد چرا قوانین و یا نظارتی در خصوص بررسی هویت این دست پیام ها و ارسال کننده هایشان صورت نمیگیرد.

همراه اول که هزینه زیادی برای تبلیغات خود میکند و اخیرا در شبکه دنا شاهد تبلیغات نا متعارف از طرف گوینده برنامه ای خاص برای مردم! بودیم، آیا تدوین قوانین، نظارت بر نحوه ارسال پیامک ها و مواردی از این دست اینقد برایشان مشکل است؟! که باید دید پاسخ مسئولان همراه اول کهگیلویه و بویراحمد به درخواست به حق این مشرکان چیست!