سه شنبه 13 بهمن 1394 - 1:07

افشاگری مخاطب بویرنیوز از یک اعلام حمایت مشکوک با نام اصلاحات در حوزه بویراحمد و دنا

تا اینجا مطلب سعی شد برمردم شریف بویراحمد دنا مشخص شود که بازی خطرناکی که تیم حامیان تاج گردون برای انشقاق در صف اصلاح طلبان بویراحمد ودنا راه انداخته اند از چه عقبه ای برخوردار است.

مدینه ظهرابی در یادداشتی که در اختیار بویرنیوز قرار داد نوشت:درحالی که اصلاح طلبان شهرستان بویراحمد ودنا همچنان منتظر خبر تایید صلاحیت سیدباقرمسوی جهان آباد هستند و دفتر این کاندیدای اصلاح طلب در بلوارکاشانی روزانه شاهد حضور و اعلام حمایت صدها مرد،زن وجوان بویراحمدی و دنای سرفراز هستند دبیرحزب مردمسالاری در اقدامی عجیب و”درحالی که این حزب اساسا در بویراحمد ودنا فاقد هرگونه شاخه فعالی است وتعداد اعضایش در حوزه انتخابیه بویراحمد ودنا به ده نفر هم نمی رسد” و دبیر این حزب “منتسب به تاج گردون ” که شورای مرکزی استانی اش بدون حضور حتی یک عضو بویراحمدی یا دنایی است اعلام کرد بهرامی گزینه بعد از سید باقر این حزب است.

مزید اطلاع خوانندگان اینکه دبیر شاخه بویراحمد ودنا این حزب بی دفتر وفاقد عضو در بویراحمد ودنای “مردمسالاری” یکی از مدیران و همفکران سینه چاک نماینده گچساران وباشت است که از شهروندان کهگیلویه ساکن دریاسوج است واساسا به” سر سپردگی تام به تاج گردون” شهره عام وخاص است.

تا اینجا مطلب سعی شد برمردم شریف بویراحمد دنا مشخص شود که بازی خطرناکی که تیم حامیان تاج گردون برای انشقاق در صف اصلاح طلبان بویراحمد ودنا راه انداخته اند از چه عقبه ای برخوردار است.

مردمسالاری “مورد حمایت تاج گردون و ساکن در گچساران وباشت ” از کدام تصمیم اصلاح طلبان بویراحمد ودنا در هراس هستند که اینچنین عجولانه سعی در برهم زدن ائتلاف اصلاح طلبان این خطه را دارند؟ کیست که نداند که اعلام وتصمیم گیری در مورد مصادیق کاندیداهای اصلاح طلبان در حوزه انتخابیه برعهده ” محمع اصلاح طلبان” همان حوزه انتخابیه است؟ کیست که نداند همین مجمع اصلاح طلبان بویراحمد ودنا در آخرین نشست خود در” ساختمان خلیج فارس یاسوج” تصمیم گرفتند تا تعیین تکلیف سید باقرموسوی از معرفی مصادیق احتمالی کاندیدای اصلاح طلبان خودداری نمایند؟ حامیان تاج گردون با اینکار خود تیر خلاصی را در تاریکی رها کردند که تنها قربانی آن کسی جز محمد بهرامی نیست والبته آشکارا مداخله تاج گردنیهای هراسناک از اتحاد اصلاح طلبان مرکز استان را نشان داد.

بی شک خوش رقصی نابهنگام اردشیر محمدی در حالی که اصلاح طلبان بویراحمد سخت نگران وبیتاب بازگشت سید باقرموسوی جهان آباد به رقابتهای مجلس دهم هستند نشانگر اوج فتنه ای است که درچهارسال گذشته نیز همواره غیور مردان بویراحمدی را بایکوت نموده بود و اینک فرزندان بویراحمد اصلاح طلب سخت در تدبیر برای بازگرداندن امید به مردم هستند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=179764
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. انشقاق در جبهه اصلاح طلبان! گفت:

    غلامرضا تاجگردون عضو فراکسیون رهروان ولایت بوده که یک تشکل کاملا اصولگرا هست  و با حمایت معنوی همین جریان اصولگرایی ریاست کمیسیون برنامه و بودجه مجلس را بدست آورده و از قبل همین ریاست و نفوذ در بدنه حاکمیت، با دادن امتیازهای گوناگون به افراد مختلف در سطح استان یارگیری نموده است. در تعجبم این بشر با چه رویی در روز روشن با بازی اصولگرایی و اصلاح طلبی که هیچکدام از آنها هم نیست به شعور مردم شریف استان و بطور خاص گچساران اهانت می نماید؟ تاجگردون از این رو اصرار به انشقاق در جبهه اصلاح طلبان استان و بویراحمد دارد که می داند حضور یک اصلاح طلب واقعی مانند سید باقر موسوی و یا لطیف رستاد در مجمع نمایندگان استان، تشت رسوایی او را از بام می اندازد.

  2. اسفندیار گفت:

    یا سی باقر یا حاج زارع

  3. رضا گفت:

    مطلب بسیار پخته و شیوا بیان شد
    احسنت خانم ظهرابی

  4. امامي گفت:

    سلام و صبح به خير به رسانه مردم بوير نيوز ،درود بر شرف و غير شما خانم ظهرابي. خدا انشاله اجر دهد شما را كه اينقدر سريع به موقع مكر اين حيله گران را بر ملا كرديد متشكر و ممنون هستيم ” زنده باد شما زنده باد سيد باقر”

  5. نانا گفت:

    با سلام من طرفدار سیدباقرم و تحت هیچ شرایطی بعد از اون به کس دیگه ای رای نمی دم مگر اینکه سیدباقر رسماً از کسی حمایت کنه!!!

  6. بویراحمد گفت:

    درود وسلام برسید باقر زنده باد بانو ظهرابی ما منتظر وچشم به راه سیدم وبیاری خدا سید خواهد آمد

  7. نازیلا گفت:

    خانم ظهرابی، با صراحت روشنگری کردی
    قلم خوبی داری
    از اینکه جوانانی چون شما برای روشنگری مردم استان تلاش می کنند مایه مباهات است
    با تشکر فراوان از شما

  8. ناشناس گفت:

    تاجگردون میخواد نگذاره یه نماینده قوی در مرکز استان بره مجلس تا با این کار خودش همچون گذشته یکه تازی کند

  9. دانش گفت:

    باتشکر از بویرنیوز و خانم ظهرابی.مردم شریف بویراحمد فهیم تر از آن هستند که فریب چنین سیاه نمایی ها را بخورند.
    کاندیدای اصلاح طلب بویراحمد فقط سید باقر موسوی است ویا کسی که ایشان رسما از وی حمایت کنند.
    حضور ما در پای صندوق های رای باحضور سید باقر است.در غیر این صورت تحریم انتخابات.
    وسلام.

  10. مسعود بويراحمدي گفت:

    اردشير محمدي ديگه كيه؟ اصلا مرمسالاري هم شد حزب؟ دبير مردمسالاري در ياسوج كيه اصلا؟ اعضاشون كيان؟ چه عجله اي دارند اينها.سيد باقر تاييد ميشه ومياد. اونم نياد مگه بچه هاي بويراحمد مردن كه از گچساران براشون تصميم بگيرند.

  11. شهروند گفت:

    همانطوریکه حزب مردم سالاری دربین اصلاحطلبان کشور جایگاه خاصی ندارد حزب خود ساخته مردم سالاری گچساران مقیم یاسوج هیچ جایگاهی در بین اصلاح طلبان واقعی استان نخواهد داشت!

دیدگاه شما