سه شنبه 13 بهمن 1394 - 0:22

روحانی به وعده خود عمل کرد/ آماده سفر خاتمی به کهگیلویه و بویراحمد هستیم/ تشریح پروژه های دهه فجر (+عکس)

به گفته وی، استاندار کهگیلویه وبویراحمد و مسئولین اجرائی استان روز شنبه 17 بهمن با سفر به شهرستان چرام پروژه های این شهرستان مورد بهره برداری و کلنگ زنی قرار می گیرند.

گروه سیاسی – استاندار کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز (دوشنبه) در نشست با اصحاب رسانه وضعیت پروژه های دهه فجر استان را تشریح کرد.

به گزارش «بویر نیوز»، سید موسی خادمی گفت: در حوزه زیرساخت ها از جمله توسعه راهها و ساخت بزرگراه ها ،طرح تطویل باند فرودگاه یاسوج کارهای خوبی در حال انجام است.

334234324 (1)

وی به رفع تحریم و مشکل خرید هواپیما و امکان نشستن هواپیماهای جت در فرودگاه یاسوج باتطویل بانداین فرودگاه اشاره کرد و افزود: با فراهم شدن پرواز هواپیمای جت در فرودگاه مرکز استان زمان سفر یاسوج به تهران نیم ساعت کاهش خواهد یافت.

خادمی کرد: بسیاری از طرح های تامین آب کشاورزی مانند طرح سه هزار و 500 هکتاری امامزاده جعفر پس از سال ها غیر فعال بودن اجرایی و برخی پروژه ها مانند چاه تلخ، آبلش، شمس آباد و چرام با تدبیر دولت بهره برداری و یا در حال اجراست.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: در حوزه عمران شهری کارهای خوبی انجام شده است ولی روند توسعه شهری در یاسوج رضایت بخش نیست.

وی تصریح کرد: شروع عملیات اجرایی پل چهارم بشار و ساماندهی تپه پر مساله این شهر در حال اجراست که تکمیل آن نقش خوبی در توسعه این شهر دارد.

خادمی گفت: در حوزه زیرساخت های ورزشی تاکنون 450 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات نفت به استان اختصاص یافته است.
خادمی بیان کرد: تامین قیر رایگان برای بهسازی معابر 200 روستا با 700 میلیارد ریال اعتبار نیز از خدمات ارزنده دولت برای توسعه روستاهاست.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در ابعاد سیاست خارجی و داخلی گفت: توسعه اقتصادی کشور و افزایش رفاه مردم از اولویت های نظام اسلامی در شرایط کنونی است.

وی جمهوریت و اسلامیت را فصل ممتاز نظام دانست و افزود: انقلاب اسلامی در عرصه تحکیم مبانی دینی و سیاستگذاری در تمام عرصه های علمی و فرهنگی به جایگاه ویژه ای دست یافته است اما درعرصه اقتصادی ورفاه مردم باید تلاش های بیشتری صورت گیرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به تلاشهای دولت تدبیروامید برای پیشرفت وتوسعه همه جانبه کشور اشاره کرد وافزود:در عرصه سیاست خارجی دولت تدبیر و امید درحالی که کشور با مشکلات زیادی مواجه بود، گامهای ارزشمندی را برداشته است که حل مساله هسته ای ورفع تحریم ها از این نوع خدمات ماندگار است و دولت تدبیر و امید با تدبیر در مسئله هسته ای به وعده بزرگ خود عمل کرد.

سید موسی خادمی با بیان اینکه برجام افق روشنی فراروی اقتصادکشور گشوده است افزود: استقبال هیات های اقتصادی از سفرمسئولان و سفرهیات اقتصادی به کشور برای سرمایه گذاری در سایه تلاش های رئیس جمهوری تیم هسته ای وهداست کم نظسرمقام معظم رهبری صورت گرفته است.

وی گفت: در هر جا که نظام جمهوری اسلامی موفقیتی داشته است، این توفیق ها در سایه همکاری قوای سه گانه و تمامی بخشهای حکومتی صورت گرفته است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به نسبت 10درصدی طرحهای گلنگ زنی به طرحهای افتتاحی دردولت تدبیر و امید اشاره کرد و افزود: تلاش دولت برای اجرای طرحهای نیمه تمام و پرهیز از کلنگ زنی طرحهای بدون اعتبار است.

افتتاح و کلنگ‌زنی ۳۹۶ پروژه عمرانی و اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد با اشتغالزایی ۱۵۶۵ نفر در دهه فجر

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و کلنگ‌زنی ۳۹۶ پروژه عمرانی و اقتصادی با اشتغالزایی هزار و ۵۶۵ نفر در دهه فجر خبر داد.

334234324 (2)

سید موسی خادمی در نشست با اصحاب رسانه با تبریک ایام‌الله دهه فجر به پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی استان کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر اشاره کرد و گفت: سرجمع پروژه‌های عمرانی و اقتصادی افتتاحی و کلنگ‌زنی استان در دهه فجر ۳۹۶ پروژه با اعتباری افزون بر هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبارات مربوط به پروژه فولاد سقاوه است، گفت: پروژه‌های خوبی را در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسانیم و هدف دولت بر این است که در شرایط کنون و با توجه به نیمه تمام ماندن برخی پروژه‌ها پروژه‌ای جدید تعریف و کلنگ‌زنی نکند.

خادمی تعداد پروژه‌های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر را ۳۳۲ پروژه عنوان کرد و گفت: از این تعداد پروژه ۲۹۶ پروژه آن افتتاحی و ۳۶ پروژه آن کلنگ‌زنی هستند که سرجمع اعتبارات پروِژه‌های افتتاحی در حوزه عمرانی ۲۵۹ میلیارد تومان است.

نماینده ارشد دولت در کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه عمده پروژه‌ها در حوزه تامین آب، برق، جاده‌های روستایی است، گفت: به دنبال اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در سطح استان هستیم.

وی تعداد پروژه‌های اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر را ۶۴ پروژه عنوان کرد و گفت: پروژه‌های بخش اقتصادی با همکاری بخش خصوصی و بانک‌ها نیز اجرا می‌شوند.

خادمی از تعداد ۶۴ پروژه اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد ۶۱ مورد آن با اعتباری ۲۲۲ میلیارد تومان را افتتاحی عنوان کرد و گفت: از جمله پروژه‌های اقتصادی آجر دهدشت با اعتباری قریب به ۵۰ میلیارد تومان است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان تصریح کرد: سه طرح با اعتبار ۶۰۴ میلیارد تومان در دهه فجر امسال کلنگ آن‌ها به زمین زده می‌شود.

نوروزی: تخصیص ۵۲ درصدی اعتبارات استانی و ملی کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۴

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اعتبارات استانی و ملی مصوب استان در سال جاری ۶۴۰ میلیارد تومان است، گفت: تاکنون اعتبارات استان ۵۲ درصد یعنی حدود ۳۳۰ میلیارد تومان  تخصیص داده شده است.

334234324 (6)

نوروزی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: اعتبارات استانی و ملی استان در سال جاری ۶۴۰ میلیارد تومان است که نسبت به سال‌های گذشته دو برابر رشد داشته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با تخصیص اعتبارات وزارتخانه‌ به استان میزان اعتبارات استان به ۷۴۰ ملیارد تومان افزایش می‌یابد که افزایش اعتبارات استان حاصل تلاش مجموعه ارشد استان است.

وی تصریح کرد: تاکنون ۵۲ درصد اعتبارات ملی و استانی کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافته که با توجه به رفع تحریم‌ها و آزاد شدن دارای های بلوکه شده میزان تخصیص اعتبارات افزایش خواهد داشت.

این مسئول اضافه کرد: میزان نقدینگی که به صندوق خزانه واریز شده ۱۶۰ میلیارد تومان است.

نوروزی با اشاره به اعتبارات ماده ۱۸۰ در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در صورت تخصیص اعتبارات ماده ۱۸۰ میزان اعتبارات تخصیص یافته استان به ۷۱ درصد افزایش خواهد یافت.

محمدی: آماده سفر خاتمی به استان هستیم

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست در پاسخ به سوالات خبرنگاران درباره برخی مطالبی که از وی منتشر شده است، گفت: برخی از مطالب که از قول بنده نقل شده است را تکذیب می کنم.

فتاح محمدی گفت: در جایی نقل شده بود که انتقال حوزه فلان کاندیدا از تهران به کهگلیویه نیازمند تاییدصلاحیت مجدد است که بنده چنین چیزی نگفتم و تنها پروسه نقل و انتقال کاندیداها که در سراسر کشور به یک صورت است و ظرف مدت 24 ساعت صورت می گیرد را تشریح کرد و هرگز درباره هیچ کاندیدایی اظهارنظر نکردم.

محمدی افزود: درباره برخی انتصابات و تغییر فرمانداران نیز قبلا گفته بودم که تا موضوعی نهایی نشده باشد نمی توان درباره آن اظهارنظر کرد چرا که ممکن است در تا لحظات آخر اتفاق دیگری بیفتد و به همین منظور تا قطعی شدن هر موضوعی درباره آن اظهارنظر نمی کنم.

وی همچنین درباره سفر محمدرضا خاتمی به استان نیز گفت: هرگاه ایشان و سایر چهره های سیاسی بخواهند به استان سفر کنند آمادگی کامل برای برقراری مسائل امنیتی که در حوزه کاری ما می باشد را داریم.

پنج‌شنبه‌ها در کهگیلویه و بویراحمد تعطیل می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در صورت تصویب هیئت دولت روزهای پنج‌شنبه در این استان تعطیل می‌شود.

334234324 (10)

 مجید محنایی عصر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص تعطیلی روزهای پنچ‌شنبه گفت: به منظور صرفه‌جویی در مصرف انرژی به مدت سه ماه روزهای پنچ‌شنبه در استان تعطیل شده بود که این تعطیلی لغو شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پیشنهادات لازم برای تعطیلی روز پنج‌شنبه از سوی مسئولان استانی به هیئت دولت ارسال شده که در صورت تصویب هیئت دولت پنج‌شنبه‌ها در استان تعطیل می‌شود.

وی تصریح کرد: کاهش انرژی، افزایش حضور پرسنل اداری در کنار خانواده و رفع برخی مشکلات دیدارهای منطقه‌ای کارکنان دولت از مهمترین فواید تعطیلی پنج‌شنبه‌ها است.

این مسئول از پرداخت مطالبات رسانه‌های استان خبر داد و افزود: بعد از دهه فجر مطالبات نشریات و مطبوعات استان از استانداری پرداخت می‌شود.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان برنامه های دهه فجر را تشریح کرد

دبیر شورای اطلاع رسانی کهگیلویه وبویراحمد، به تشریح برنامه های دهه فجر که با حضور استاندار و به مناسبت سی هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان های استان اجرا می شوند، پرداخت.

334234324 (3)

سیدمحمد موحدپور، افزود: در اولین روز از دهه مبارک فجر استاندار کهگیلویه وبویراحمد با حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با شهدا در مراسم زنگ انقلاب شرکت خواهد کرد.

وی اظهار داشت: در ادامه این مراسم، پانزدهمین نمایشگاه کتاب استان نیز با حضور مسئولان کشوری و استاندار افتتاح خواهد شد.

مدیرکل دفتر حوزه استانداری کهگیلویه وبویراحمد، تصریح کرد: روز سه شنبه 13 بهمن بعد از غبار روبی گلزار شهدای سی سخت با حضور مسئولین استانی و شهرستانی پروژه های دهه فجر شهرستان دنا افتتاح و کلنگ زنی خواهند شد.

وی ابراز اشت: در سومین روز از گرامی داشت دهه مبارک فجر، استاندار و هیات همراه بعد از تجدید میثاق با شهدای شهرستان بویراحمد، پروژه های افتتاحی و کلنگ زنی این شهرستان را بررسی می کنند.

موحدپور بیان کرد: در ادامه برنامه ها، استاندار و هیات همراه روز پنجشنبه 15 بهمن وجمعه 16 بهمن با حضور در کهگیلویه و لنده پروژه های دهه فجر این شهرستان ها را بهره برداری و کلنگ زنی خواهند کرد.

به گفته وی، استاندار کهگیلویه وبویراحمد و مسئولین اجرائی استان روز شنبه 17 بهمن با سفر به شهرستان چرام پروژه های  این شهرستان مورد بهره برداری و کلنگ زنی  قرار می گیرند.

مسئول روابط عمومی استانداری ابراز  داشت: دکتر خادمی در هفتمین روز از دهه مبارک فجر با سفر به شهرستان بهمئی پروژه دهه فجر در این شهرستان را افتتاح و کلنگ زنی خواهد کرد.

موحدپور با اشاره به برنامه اختتامیه نشست منطقه ای سازمان های مردم نهاد حوزه زنان و خانواده جنوب کشور در روز دوشنبه 19 بهمن در یاسوج، گفت: این برنامه با حضور خانم مولاوردی معاون رئیس جمهور و با حضور مسئولان استانی در یاسوج برگزار خواهد شد.

موحد پور افزود: استاندار در ادامه سفرهای شهرستانی خود در بیستمین و بیست یکمین روز از دهه مبارک فجر با سفر به شهرستان های گچساران و باشت پروژه های دهه فجر در این شهرستان ها را نیز افتتاح و کلنگ زنی خواهد کرد.

  334234324 (4) 334234324 (5)  334234324 (7) 334234324 (8) 334234324 (9)

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=179739
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. کهگیلویه گفت:

    درود بر خادمی

  2. مح نبى دندون طلا گفت:

    درودبرمحنايى

  3. منتظر گفت:

    د رود بر موحدپور

  4. رضا گفت:

    درود بر نیک اقبال هالو باعرضم

  5. بویراحمدی گفت:

    بویرجان روحانی نه خاتمی تیتر را درست کنید

  6. دانش گفت:

    درود بر خادمی و محنایی و موحد عزیز

  7. بهزاد گفت:

    همون خاتمی درست است. برو مطلب را درست بخون

  8. بویراحمد گفت:

    معاون پنج شنبه های اسنانداری

دیدگاه شما