دوشنبه 12 بهمن 1394 - 12:57

تعداد پروژه های راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر (به تفکیک شهرستان ها)

از اين تعداد پروژه 11 پروژه در شهرستان بويراحمد و دنا، 5 پروژه در شهرستان كهگيلويه و 3 پروزه شهرستانهاي چرام وبهمئي ولنده و 8 پروژه در شهرستان گچساران و باشت و قراردارند.

مديركل راه و شهرسازي كهگيلويه وبويراحمد از 26 پروژه قابل افتتاح در حوزه راه و شهرسازي در استان با اعتباري بالغ بر 470 هزار ميليارد ريال در دهه فجر خبر داد.

به گزارش «بویر نیوز»، حسن فدايي ضمن گرامي داشت دهه فجر اظهارداشت: اين پروژه ها در بخش هاي راهداري، ساخت و توسعه راه ها، بخش فني و اجرايي و شهرسازي و معماري مي باشند.

۱۲ (1)

فدايي تصريح كرد: از اين تعداد پروژه 11 پروژه در شهرستان بويراحمد و دنا، 5 پروژه در شهرستان كهگيلويه و 3 پروزه شهرستانهاي چرام وبهمئي ولنده و 8 پروژه در شهرستان گچساران و باشت و قراردارند.

مديركل راه و شهرسازي كهگيلويه و بويراحمد ، روشنايي هاي محور پليس راه گچساران – امامزاده جعفر(ع) به طول 10كلومتر ، قطعه دوم باند دوم محور ياسوج- سميرم (دوراهي كريك تا خميني اباد) به طول 5 كيلومتر ، قطعه اول باند دوم محور ياسوج –سميرم(سرنج كل) به طول 4 كيلومتر را از مهمترين پروژه هاي افتتاحي در دهه فجر 94 در اين استان برشمرد.
وي خاطر نشان كرد: محل اعتبارات براي بهره برداري از اين پروژه ها از دومحل استاني و ملي بوده است.

فدايي عنوان كرد: تكميل عمليات واجراي روكش آسفالت ؛ لكه گيري مجموعا 168 كيلومتر از راههاي روستايي در دست اقدام مي باشد كه بيش از 66 كيلومتراين آمار اجرايي وبا 40 درصد پيشرفت فيزيكي تقديم هم استانيهاي به بركت دهه فجردر سال 94 خواهد شد.

وي افزود: باتوجه به كمبود اعتبارات در سال جاري مجموعه راه و شهرسازي تلاش براي بهبود هرچه بيشتر خدمات ارائه شده در جهت افزايش رضايت‌مندي مردم را در دستور كار قرار داده است.

اين مسئول گفت: استان كهگيلويه وبويراحد به دليل موقعيت منحصر به فرد جغرافيايي از نظر توسعه شبكه راه ها متناسب با ساير استان پيشرفت نداشته است. كه نيازمن تلاش وهمت مسؤلان عالي ايتان است.

مديركل راه و شهرسازي كهگيلويه و بويراحمد افزود: براي رفع اين نقيصه  طي سال جاري تلاش هايي از سوي اداره كل راه وشهرسازي انجام شده است كه افزايش ميزان راه هاي آسفالته روستايي و  تكميل آسفالت محور هاي اصلي و بهره برداري از 32 كيلومتر بزرگ راه از مهم ترين اين اقدامات بوده است.

فدايي تاكيد كرد: در نتيجه اين اقدامات پيشگيرانه اداره راه وشهرسازي ، آمار تصادفات جرحي در محورهاي حوزه استحفاظي استان كاهش قابل ملاحظه اي داشته است.

منبع: روابط عمومي اداره كل راه وشهرسازي كهگيلويه وبويراحمد

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=179695
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. شایان گفت:

    دررررود بر زارعی

  2. ساغر گفت:

    کاش ایشون رو تخریب نمیکردن و میزاشتن کار خودشو بکنه

  3. جلال گفت:

    جواب اعتماد مردم رو داد احسنت

  4. غلومرضا گفت:

    واقعا جاده های خروجی ما وضعیت عالی دارند از جمله جاده اصفهان که با کمک حاج زارعی به بهره برداری رسیدند

  5. ایل جلیل گفت:

    سپاس تو را گویم ای مرد روز های سخت

  6. امیرعلی گفت:

    زارعی راه های استان را دوباره زنده کرد

  7. ایل بزرگ دشت روم گفت:

    زارعی صداقت دارد و مردمی است نه مانند بعضی ها دلواپس 
    یا زهرا

  8. گچساران گفت:

    بخدا ااکی ایگن تاجگردون 
    زارعی همه چی ن برد سی یاسوج 

  9. منصوری گفت:

    گچساران و کهگیلویه در حسرت داشتن نماینده ای مردمی و کوشا مثل زارعی اندمن از نزدیک با انها بحث کرده ام

  10. کارشناس گفت:

    اثبات به عمل کار برآید به سخن را نیست مصداق عملکرد این مدیر غیره بومی بوده واقعا جای تحسین داره با بی پولی تحرک خوبی در حوزه راه وجاده ها انجام شده البته حتما با پشتوانه حاج زارعی بوده که موفق شده

دیدگاه شما