دوشنبه 12 بهمن 1394 - 12:03

سایت های حامی «هدایت خواه» گزینه نهایی اصلاح طلبان بویراحمد را معرفی کردند!/ نام سیدباقر موسوی نیست!!!

تمام اصرار اصلاح طلبان بر تایید صلاحیت سید باقر موسوی جهان آباد می‌باشد، زیرا که جز وی کاندید دیگری را اصلاح طلب نمی‌دانند.

گروه سیاسی – صبح امروز سایت های حامی ستار هدایت خواه کاندیدای جبهه پایداری در انتخابات، “گزینه نهایی اصلاح طلبان بویراحمد” را معرفی کردند!

به گزارش «بویر نیوز»، بر اساس خبری که دو سایت شناخته شده حامی ستار هدایت خواه منتشر کرده اند، بهرامی به عنوان گزینه اصلاح طلبان معرفی شده است.

در متن خبری که این رسانه ها منتشر کرده اند تاکید شده است، اصلاح طلبان با نا امیدی از تائید سیدباقر موسوی بر روی دکتر بهرامی اجماع کرده اند!

123213342 12321334432

به گزارش «بویر نیوز»، بر خلاف این خبر روز گذشته روزنامه اصلاح طلب ابتکار جنوب گفتگویی با سیدرضا عسکری دبیر شورای اصلاحات استان داشت که وی در این مصاحبه تاکید کرده بود،اصلاحات جز سیدباقر موسوی گزینه ای ندارند.

عسکری در این مصاحبه با تاکید بر عدم اجماع بر کاندیدایی به جز آقای موسوی، اظهار داشت: در حال حاضر حاضر شورای نگهبان نتیجه نهایی تایید صلاحیت‌ها را اعلام نکرده و طی شرایط کنونی نتیجه گیری خاصی نشده است، زیرا که در شرایط کنونی نمی‌توان تصمیم مناسبی گرفت و باید صبر کنیم تا نتیجه قطعی تایید صلاحیت‌ها از سوی شورای نگهبان مشحص شود.

وی با بیان اینکه شایعات فراوانی مبنی بر اینکه اصلاح طلبان بر روی آقای بهرامی و یا کاندیدهای دیگر اجماع کرده‌اند، گفت: تمامی نقل و قول‌هایی که از سوی اصلاح طلبان مبنی بر اجماع بر روی برخی کاندیداها می‌باشد، شایعه هستند و طرفداران این کاندیداها برای تبلیغات و جنگ روانی این شایعات را اشاعه می‌دهند.

سیدرضا عسکری افزود: تاکنون در خصوص کاندیدای اصلی اصلاح طلبان که سید باقر موسوی جهان آباد می‌باشد، تایین تکلیف نشده است و ما به دنبال تایید صلاحیت وی هستیم.

دبیر شورای اصلاحات استان ادامه داد: تمام اصرار اصلاح طلبان بر تایید صلاحیت سید باقر موسوی جهان آباد می‌باشد، زیرا که جز وی کاندید دیگری را اصلاح طلب نمی‌دانند.

وی در پایان گفت: اصلاح طلبان به دنبال نفی کسی نیستند و تنها به دنبال تایید صلاحیت کاندیدای اصلی هستند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=179645
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. یه روستایی گفت:

    بنظرم این اقدام هماهنگ رسانه های حامی ستار هدایت خواه برای تضعیف جبهه اصلاحات و ترس از حضور سیدباقره که میخوان ردصلاحیت سیدباقر را القا کنند و از طرفی مشخص شد این دوره بازم گزینه شناورشون برای چند دستگی در جبهه اصلاحات کیه!

    از اول هم مشخص بود که بهرامی توی زمین هدایت خواه بازی می کنه!

  2. ناشناس گفت:

    مگه اصلاح طلبي ارث پدر رضا عسكري است كه از جانب همه اظهار نظر مي كند عسكري يك نفر از اصلاح طلبان بوير احمد و دنا است در صورتي كه هزاران اصلاح طلب در بويراحمد و دنا وجود دارد و هر فرد اصلاح طلبي از هر كانديدي بخواهد حمايت مي كند .

  3. محسن گفت:

    آقای بهرامی خودش نمی دونه  از کدام طیفه هر طرف که  باد بیاد ایه وباد  وزنی  هم  تو انتخابات نداره 

  4. محسن گفت:

    اول سید باقر بعد هم زارع 

  5. دانشجو گفت:

    خواب دیده خیر باشه ایشان با حمایت سوری از سید باقر می خواهد از آب گل آلود ماهی خودش را بگیره .گذشته خودش را مرور کنه والکی به اسم اصلاح طلب خودش را جایگزین موسوی بداند وار آراءاو استفاده کند

  6. ناشناس گفت:

    مهندس   یا  دکتر   بهرامی   اول اصولگرا    دور قبل مستقل  این دوره اصلاح طلب   در صورت آمدن سید باقر موسوی معامله     آقاجان مردم درک وفهم شعور بالایی دارند  ام مهم این است که کاری باید کرد که رضای خداوند در آن باشد

  7. اصلاح طلب گفت:

    ایشون رییس ستاد هدایت خواه
    راننده هدایتخواه
    شهردار به انتخاب شورای اصولگرای وقت 
    مسول ستاد احمدی نژاد
    کجاش اصلاح طلبه
    متاسفم برای این تفکرات

  8. ناشناس گفت:

    كجاش اصلاح طلبه
    نه زارع و نه بهرامي اصلاح طلب نيستن فقط مردم رو …..كردن

  9. غریب آشنا گفت:

    درود بر دکتر “عملکرد گرا” محمد بهرامی

  10. دانش گفت:

    کی گفته آقای بهرامی اصلاح طلبه؟این کارا فقط بازار گرمیه واسه جمع کردن آراء مردم.

  11. روشنگر گفت:

    تا بترکی مردیکه نفهم.اصلاحات فقط بهرامی

  12. مصطفی گفت:

    بر اساس تفکر عقلانی یک نماینده ی  قوی و قدرتمند و محبوب مردم باید بره به مجلس که بتونه همه ی مارو سربلند کنه خواه اصلاح طلب خواه اصول گرا و خواه مستقل پس بهتر این هست که بخود بیایم و منطقی به همه چیز نگرش داشته باشیم امیدواریم کسانی به مجلس برن که لیاقتش رو داشته باشن 

  13. اسفندیار گفت:

    به رو با گفتن شاهدت کیه گفت دم

  14. طرفدار موسوی گفت:

    ما به هیچ وجه بهرامی را اصلاح طلب نمیدانیم

  15. دلشاد گفت:

    فقط روشنفکر در صورت نیامدن سید باقر

  16. بنی لو گفت:

    باز هم دنا
    فقط موحد

  17. یاسوج گفت:

    مطمئنم آن مرد می آید

  18. محمود گفت:

    با سلام…اقای بهرامی بره بالا به معنای رفتن هدایت خواه خواهد بود…اصلاح طلبان ابدا حمایتی از بهرامی نخواهند کرد چون سبقه و مشی اصلاح طلبی ثابت نداشته….سید باقر ….و بعدش نشد همون زارع بهتر از بقیه است

  19. ناشس...ناس گفت:

    اول موسوی بعد زارع

  20. زیلایی گفت:

    فقط فقط. حاج زارع. ماپشتیبان شماییم برای ابادانی بیشتر زیلایی

دیدگاه شما