یکشنبه 11 بهمن 1394 - 14:32

در پي انتقاد «بوير نيوز» از کاروان سنگين انتخاباتی زارعي؛ اولتیماتوم فرماندار بویراحمد به کاندیداهای انتخابات مجلس

از تمامی کاندیداهای با هر نوع گرایش سیاسی انتظار می‌رود قانون را رعایت کنند و از راه‌اندازی کارناوال‌های انتخاباتی جدا خودداری کنند.

گروه سياسي – فرماندار بویراحمد بر لزوم رعایت قوانین انتخاباتی توسط کاندیداهای مجلس دهم تأکید کرد.

خبرگزاری فارس: اولتیماتوم فرماندار بویراحمد به کاندیداهای انتخابات مجلس دهم

 به گزارش «بوير نيوز»، محمد کاظم نظری ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بویراحمد با اشاره به در پیش رو بودن دو انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: هر دو انتخابات از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است.

فرماندار بویراحمد با بیان اینکه همه به عنوان مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید پشتیبانی خوبی برای برگزاری رویداد مهم تاریخی داشته باشیم، گفت: قطعا با حضور حداکثری در انتخابات هفتم اسفندماه همراهی و همدلی مردم به نظام اثبات می‌شود.

نظری با تاکید بر اینکه انتخابات متعلق به نظام است و تنها وزارت کشور مسئول برگزاری این رویداد مهم سیاسی نیست، گفت: انتظار می‌رود تمام قوا بسیج شوند تا انتخابات پرشور و با حضور حداکثری برگزار کنیم.

این مسئول در ادامه با با بیان اینکه اولویت همه دستگاه‌ها باید انتخابات باشد، گفت: اولویت دستگاه‌ها بسیج امکانات و نیروی انسانی برای برگزاری انتخابات پرشور بوده و اینکه دستگاهی در شرایط کنونی و زمان منتهی به انتخابات اولویت دستگاهی را مدنظر قرار دهد قابل قبول نیست.

فرماندار بویراحمد با اشاره به اینکه برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور نیازمند همکاری و بسیج امکانات تمام نهادها و سازمان‌ها هستیم، گفت: اداراتی از جمله برق، جهاد کشاورزی، شهرداری،آموزش و پرورش، بنیاد مسکن، کمیته امداد، هلال‌احمر و بنیاد شهید همکاری خوبی در بسیج امکانات داشتند و تنها چند دستگاه هنوز به حساسیت بالای انتخابات پی نبردند و در بسیج امکانات کوتاهی کردند.

نظری از مدیران دستگاه‌ها خواست تا کاربران کامپیوتر را هرچه سریعتر طی یک روز آینده به ستاد انتخابات معرفی کنند تا آموزش‌های لازم به آن‌ها ارائه شود.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد با بیان اینکه قریب به 450 خودرو برای انتخابات شهرستان کمبود وجود دارد، گفت: قطعا با توجه به برگزاری دو انتخابات تعداد نیروهای انسانی دو برابر خواهد شد لذا از مدیران شهرستانی انتظار می‌رود خودروهای اداری و استیجاری را از شش تا هفتم اسفندماه در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند.

وی از سازمان اتوبوس‌رانی خواست تا به منظور جابه جایی نیروهای شعب اخذ رای در سطح شهر اتوبوس‌ها را بسیج کند.

فرماندار بویراحمد که در جمع مدیران شهرستانی سخن می‌گفت، تأکید کرد: استفاده از امکانات دولتی له یا علیه کاندیداهای انتخاباتی ممنوع بوده و هیچ مدیر و حتی کارمندان عادی حق همراهی با کاندیداها در وقت اداری را ندارند.

این مسئول با بیان اینکه استفاده از خودروهای دولتی در کاروان‌های تبلیغاتی انتخابات ممنوع بوده و با مدیر دستگاه برخورد می‌شود، گفت: در دولتی خدمت می‌کنیم که شعارش قانون‌گرایی است لذا مُر قانون باید در انتخابات رعایت شود.

وی ادامه داد: با توجه به ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی و افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌ها حضور نماینده فعلی بلامانع بوده است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد با بیان اینکه بعضا مشاهده شده نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی اقدام به راه‌اندازی کاروان‌های تبلیغاتی در سطح مناطق روستایی می‌کنند، گفت: از تمامی کاندیداهای با هر نوع گرایش سیاسی انتظار می‌رود قانون را رعایت کنند و از راه‌اندازی کارناوال‌های انتخاباتی جدا خودداری کنند.

گفتني است؛ روز گذشته پايگاه خبري – تحليلي «بوير نيوز» در خبري با عنوان “اقدام شائبه برانگیز نماینده بویراحمد و دنا در ایام قبل از انتخابات! (+تصاویر)” (اينجا كليك كنيد) از سفر غلام محمد زارعي به لوداب كه كاروان سنگيني از خودروها وي را همراهي مي كردند انتقاد كرده بود و خواستار برخورد با چنين اقداماتي شده بود.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=179519
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما