یکشنبه 11 بهمن 1394 - 3:28

واکنش کاربران «بویر نیوز» به سخنان رئیس جمهور درباره ردصلاحیت ها (+آمار تشریحی)

نتایج این نظرسنجی در تصاویر زیر تشریح شده است:

گروه سیاسی – حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور که در دومین همایش استانداران و فرمانداران کشور حضور یافته بود به ایراد سخنرانی پرداخت و از رد صلاحیت های گسترده بشدت انتقاد کرد.

در همین راستا پایگاه خبری تحلیلی «بویر نیوز» از مخاطبان خواسته بود با توجه به سخنان رئیس جمهور در این باره نظر خود را بیان کنند که آیا با سخنان رئیس جمهور درباره ردصلاحیت ها مبنی بر اینکه ” اگر این طور است دیگر نیازی به انتخابات نیست” موافقید یا خیر؟ و در نظر سنجی شرکت کنند.
در نظرسنجی به عمل آمده، 2400 نفر از مخاطبان شرکت کردند که 1600 نفر از آنها معادل 67 درصد از شرکت کنندگان موافقت خود را با سخنان رئیس جمهور اعلام داشتند و 747 نفر معادل با 31 مخالف بودند و همچنین 53 نفر معادل 2 درصد از این جمعیت آماری در این باره نظری نداشتند.
نتایج این نظرسنجی در تصاویر زیر تشریح شده است:
نظرسنجی رئیس جمهور

نظرسنجی رئیس جمهور 2

به گزارش «بویر نیوز»، مهمترین محورهای سخنان رئیس‌جمهور در این باره به شرح ذیل است:
– به وزارتخانه‌های اطلاعات و کشور گفته‌ام تا باید با شورای نگهبان همکاری لازم را داشته باشند. به معاون اولم گفته‌ام که با شورای نگهبان وارد رایزنی شود.
– باید مر قانون باشد نه مر سلیقه.
– در قانون اساسی آمده که یهودی ها باید نماینده داشته باشند یا چقدر زرتشتی داریم، یا چقدر آشوری و ارمنی داریم، اگر جناحی در این کشور جمعیتش ۷ یا ۱۰ میلیون جمعیت دارد آنها هم باید نماینده داشته باشند،اسم مجلس خانه ملت است نه خانه یک جناح.
– همه باید بیایند پای صندوق، اگر کسی با نظام مسئله دارد او هم بیاید، همه باید پای صندوق بیایند اما زمانی که ما شور و حرارت ایجاد کنیم، اگر یک جناح هست خب نیاز به انتخابات نیست همان ها دوباره تشریف بببرند مجلس. باید ۲ جناح باشند.
– باید تلاش کنیم انتخابات خوب و سالم برگزار شود البته من نمی دانم چند جناح داریم، امیدوارم همه جناح ها نمایندگان خود را به مجلس بفرستند.
– احراز واقعی از آن ملت ایران است،
– این ملت بزرگ است که پای صندوق می آید، اون که بهتر و اصلح است را بر می گزیند.
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=179410
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما